[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:02

Haha ja, dit is nu mijn 4e project dus het gaat wel lekker. :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:13

hihihi wandelend speldenkussen :+

bedenk net dat ik m'n industrial al een jaar heb, en hij is nog steeds niet volledig genezen := deze staat nu met stip op 1 qua genezingsduur bij mij.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:15

Phillipa schreef:
Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen ;)

Ik heb een week geleden een foto gezien van een triple forward helix. Vind het echt onwijs gaaf en ben er helemaal weg van! :D Nu ben ik op zoek naar een goede shop in de omgeving van Rotterdam/Gouda/Den Haag/Leiden. Ik zag net al Body Creation Leiden voorbij komen. Wil er best voor reizen als ze maar goed zijn in wat ze doen en weten waar ze mee bezig zijn. M'n indruk is dat een triple forward helix niet heel vaak voorkomt, en ik wil niet een één of andere dummie aan mn oor laten frummelen :o

Het leek me zelf beter om er 1 per keer te laten zetten i.v.m. ontsteken. Wat is jullie idee daarvan? Hoeveel tijd zouden jullie daartussen laten? Zal ook wel een beetje aan m'n oor liggen natuurlijk...

Piercing 4 u in Gouda!
Ontzettend vriendelijke, geduldige mensen en alleen maar hele goede ervaringen wat betreft het piercen (ook van anderen uit mijn omgeving)

Vampirequeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:14

Ik heb zelf alles bij elkaar 8 piercings, alles meegerekend.
Aan beide kanten 3 gaatjes in mijn oorlel, één helix piercing en een vch.

Dit is m'n oor (foto is gespiegeld, helix zit rechts:

Afbeelding

Ik wil waarschijnlijk nog wel meer piercings, maar die neem ik pas als ik uit huis ben :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:40

Trouwens ik liet die foto zien van die triple forward helix, die zwartwitfoto die hier ook vaak is langsgekomen.. En de piercer zei dat t mogelijk plakdiamantjes zijn op die foto. Aangezien je geen achterkantje of iets ziet. Verder is het maar echt bij weinig mensen mogelijk en hij zei dat het verstandig was ze dan een voor een te piercen!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 16:55

_Micha_ schreef:
Oeh leuk! Misschien kan ik vriendinnetje wel overhalen om er heen te gaan.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar komen daar ook mensen die vrij weinig piercings/tattoo's hebben. Want ik zie het voor me als iets waar alleen maar heel extreme mensen komen :')

En geen zorgen hoor. Daar hoef je niet veel piercings en tattoos voor te hebben. Er loopt veel rond! :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:30

M'n helix is aan het bitchen! :(
Heb een beetje een verminderde weerstand atm.. Daar zal het wel aan liggen. Hoop dat het snel weer over gaat :)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:57

Hallo even een vraagje, na hoeveel maanden hadden jullie je tragus eruit gehaald?

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 17:59

Om te wisselen? Ik na 3 maanden volgens mij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:13

Na 2 maanden ging er een korter staafje in bij mij :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:15

Ik ook na iets van 3 maanden :j Ik had echt een mega lang staafje erin. Zoon krom staafje dat eigenlijk voor de wenkbrauw is. Tragus was flink aan het etteren iedere keer omdat het staafje zo lang is en als je dan op je oor gaat slapen beweegt dat staafje weer telkens heen en weer. Dus heb hem nu verwisseld voor een recht staafje die wat korter is en nu gaat het prima :j Maar ik weet niet hoe het bij jou zit natuurlijk is per persoon verschillend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:19

Ik had al gewoon een recht staafje vanaf het begin. Maar bij mij heeft hij nooit geëtterd of moeilijk gedaan, piercer was zelfs verbaasd hoe goed het eruit zag toen ie het staafje verwisselde :))

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:30

Denk ook niet dat een gebogen staafje zo goed is := Want in je oor gaat het natuurlijk door kraakbeen heen en het word recht gepiercd en vervolgens word er een gebogen staafje in gedaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:37

Dames mag ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de info die jullie me gegeven hebben :)
Ik heb vandaag gaatjes voor oorbellen laten piercen bij Paradigm in Arnhem, alles ging super netjes en ik ben er heel blij mee!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:44

Graag gedaan :D En Paradigm is goed! Jeff is echt top :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 18:48

Ja, echt top.
Ik had dus nog helemaal niks aan piercings, en vond het behoorlijk spannend, maar hij stelde me echt op m'n gemak en vond 100.000 vragen gelukkig niet erg :o

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:52

Red_Savage schreef:
_Micha_ schreef:
Oeh leuk! Misschien kan ik vriendinnetje wel overhalen om er heen te gaan.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar komen daar ook mensen die vrij weinig piercings/tattoo's hebben. Want ik zie het voor me als iets waar alleen maar heel extreme mensen komen :')

En geen zorgen hoor. Daar hoef je niet veel piercings en tattoos voor te hebben. Er loopt veel rond! :)

Oke :D
Ben jij er alleen zondag? Want we gaan, maar dan is het natuurlijk wel leuk om jou als spelden kussen te zien.
Het piercing project is op zondag alleen pas om 20.00 ofniet?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:16

Ben eindelijk verder aan het stretchen na al dat geklooi met Crazy Factory :(
Had dus een spiraal van 2 mm moeiteloos door m'n oor gekregen vanuit een gewoon oorbelgaatje. Nu een taper van 3mm maar gaat toch niet helemaal lekker... Ben ondertussen al 3 kwartier aan het proberen met kilo's glijmiddel, maar middenin weigert hij verder te gaan. Had gisteren ook al is geprobeerd maar ging ook niet goed. Laat nu m'n taper even zitten tot m'n oor wat kalmeert, dan probeer ik verder. Strak plan of toch nog best een tussenmaat bestellen?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:20

Micha, Ik ben er alleen op zondag inderdaad. De tijd was inderdaad ergens rond 8. Natuurlijk heel leuk wanneer er mensen komen kijken. :D

Turtlelove, dat hangt er vanaf. Stretch je te snel? Wacht minimaal 1 maand. Als het dan alsnog stroef gaat kan het helpen om te stretchen na het douchen. :)

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:23

Heb m'n vorige 1,5 maand laten zitten dus te snel ga ik denk ik niet, en ik heb het in de douche gedaan! Het brandt nu nog steeds wat, maar dat lijkt me normaal ?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:25

Hm in theorie zou het dan wel kunnen, maar je hoort op de kleine maten wel vaker dat ze tussenmaatjes pakken, beter zo dan dat je je oor verknoeit. :j

Het kan daarna wel gevoelig zijn ja

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:27

Hmmm balen! Heb zo lang op m'n tapers moeten wachten, nu kan ik nog wat wachten :Y)
Zou het ook niet helpen als ik m'n taper gewoon halverwege wat laat zitten? Dan is ie zogezegd ook een maat kleiner toch ?
Sorry voor al mijn vragen, maar ik baal echt :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:29

Maar je hebt bij CF besteld? Bij AOP heb ik het altijd als ik 's middags bestel de volgende dag in de bus... :P

Als je hem halverwege laat zitten kan het wel eens zijn dat je oor 'm d'r weer uit wurmt _O- of je moet 'm goed stevig vastzetten met O-ringen, maar ik weet niet of dat 's nachts lekker blijft zitten.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:31

Ja maar was ook mijn eigen fout hoor, wat dom gedaan met betalingen enzo :P
Heb 'm nu vastgezet met de 2 O-ringen achter mijn oor, zal hem maar zo proberen laten zitten en straks nog even proberen, eventueel mee slapen en morgen maar zien hoe ie eruit komt :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 01:41

Toevallig kwam ik dit topic tegen (ik weet, ik leef waarschijnlijk achter de maan :+ ) en omdat ik zelf sinds 4 weken mijn eerste peiercing heb laten zetten (buiten mijn oorbellen die ik nu zo'n 35 jr heb), heb ik het hele topic doorgelezen.
Pff.. moet eerlijk zeggen dat ik echt af-en-toe zo :wow: en zo := heb gezeten; van de meeste piercings had ik nog nooit gehoord, of ik wist niet hoe een bepaalde piercing er uit zag.
Maar goed, ben nu weer een heel stuk wijzer ;) .

Lieffiefi schreef:
Iemand hier in het bezit van een SkinDiver? (SD)
Iemand al een uitgroeiing gehad?

Bij ons heet dat een dermal anchor en die heb ik 5 weken geleden onder mijn linker sleutelbeen laten zetten. Die van mij is echt heel mooi geworden en ik ben er erg blij mee.
Mijn dochter heeft 'em 10 weken geleden laten zetten en die heeft er wat problemen mee := ; bij haar staat 'ie een beetje van de huid af en ze heeft lange haren die dan regelmatig achter d'r piercing blijven hangen, wat dan zeer doet.
Ze is nu aan het twijfelen of ze 'em er weer uit laat halen :\ .

Authentic schreef:
Nu we toch bezig zijn over oorbellen, zijn er hier ook mensen die hun eigen oorbellen hebben gestoken/gepierct? :))

Ik heb mijn oorbellen 35 jr geleden gekregen en toen werd er helemaal nog niet geschoten.
Die van mijn zijn nog gewoon bij de juwelier met van die zweer-ringetjes gestoken. Mijn moeder heeft later bij een aantal buurmeisjes op dezelfde manier hun gaatjes geprikt :P .
Toen ik een jaar of 14 was, wilde ik in 1 oor graag een tweede gaatje, maar dat mocht ik niet van mijn moeder :roll: :+ .
Geen juwelier prikte toendertijd gaatjes als er geen ouder mee was en toen heb ik mijn broertje (toen 11) gevraagd of hij het wilde doen.
Eerst wilde hij niet, maar toen ik hem in ruil mijn knikkerzak aanbood, heeft 'ie het gedaan :') .
Helaas ben ik al jaren allergisch op oorbellen ;( en kan sporadisch sommige een paar uurtjes in hebben :roll: ; helaas, het is niet anders.