Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phillipa schreef:Hallo allemaal. Ik kom even binnenvallen![]()
Ik heb een week geleden een foto gezien van een triple forward helix. Vind het echt onwijs gaaf en ben er helemaal weg van!Nu ben ik op zoek naar een goede shop in de omgeving van Rotterdam/Gouda/Den Haag/Leiden. Ik zag net al Body Creation Leiden voorbij komen. Wil er best voor reizen als ze maar goed zijn in wat ze doen en weten waar ze mee bezig zijn. M'n indruk is dat een triple forward helix niet heel vaak voorkomt, en ik wil niet een één of andere dummie aan mn oor laten frummelen
Het leek me zelf beter om er 1 per keer te laten zetten i.v.m. ontsteken. Wat is jullie idee daarvan? Hoeveel tijd zouden jullie daartussen laten? Zal ook wel een beetje aan m'n oor liggen natuurlijk...
_Micha_ schreef:Oeh leuk! Misschien kan ik vriendinnetje wel overhalen om er heen te gaan.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar komen daar ook mensen die vrij weinig piercings/tattoo's hebben. Want ik zie het voor me als iets waar alleen maar heel extreme mensen komen
Red_Savage schreef:_Micha_ schreef:Oeh leuk! Misschien kan ik vriendinnetje wel overhalen om er heen te gaan.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar komen daar ook mensen die vrij weinig piercings/tattoo's hebben. Want ik zie het voor me als iets waar alleen maar heel extreme mensen komen
En geen zorgen hoor. Daar hoef je niet veel piercings en tattoos voor te hebben. Er loopt veel rond!
Lieffiefi schreef:Iemand hier in het bezit van een SkinDiver? (SD)
Iemand al een uitgroeiing gehad?
Authentic schreef:Nu we toch bezig zijn over oorbellen, zijn er hier ook mensen die hun eigen oorbellen hebben gestoken/gepierct?