Weet ik wel, maar toch ga je je dat afvragen als je het ziet komen opeens vragen in je op hahaha
IngridM
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-12 16:07
Liek_ schreef:
Lekker piemels en hangtieten kijken! Niemand geeft het toe maar een hoop doen het denk ik Vooral leuk met vriendinnetje, als ik met vriendlief ga is dat toch anders
hahah Jans, ja dat kan ook nog. Mijn vriend wil niet dus ga altijd met vriendinnen en dan gluren we wel hoor, moet toch beetje vergelijkend warenonderzoek doen hahahaa
vuurneon
Geplaatst: 09-03-12 16:11
Ik moet ook maar eens met een vriendin gaan, ik ga altijd met mijn vriend en wil wel een keer met een vriendin iedereen doornemen Net als vroegah
Roddelblad erbij in het restaurant en dan daar heerlijk over kletsen Mijn vriend heeft altijd de autobladen te pakken... Dat kletst niet zo leuk,
Hahaha zou niks voor mij zijn om met een vriendin iedereen door te gaan nemen. Ik geniet juist van het hele saunagebeuren met mijn vriend, is voor ons beiden een dagje heerlijk genieten met elkaar. Hij heeft me ook in het saunawereldje gekregen
Haha ja Cuba En voor Cuba wil ik nog een keer naar de Sauna
Vriend en ik nemen altijd een leesboek mee en dan gaan we heerlijk tussendoor een uurtje in een rustruimte lezen
vuurneon
Geplaatst: 09-03-12 16:20
Ik wil gewoon eens in het restaurant gewoon kletsen, niet over het nieuwe model auto's Kan heerlijk praten met mijn vriend, maar niet de oren van zijn kop haha zoals ik dat wel met vriendinnen kan doen. (vriendlief heeft ADHD dus kan ook niet te lang rustig stil zitten en ik juist wel haha) Maar goed, nadeel is wel dat ik dan de sauna zelf moet betalen.... Mijn vriend betaald altijd namelijk Dus voorlopig blijf ik braaf met mijn vriend gaan hihi
Ik klets de oren ook wel van mijn vriend zn kop.. ook wel over andere mannen en vrouwen in de sauna. Maar gek genoeg vinden we adt beiden niet leuk, als we naar anderen kijken
Haha brave vriend ze weten wel wat ze moeten zeggen (zou ook niet te best zijn als hij elke keer zou zeggen; kijk schat, die vrouw is toch echt veel mooier dan jij bent )
Hahaha nouja, mijn vriendje is te lief om te laten gaan. Dus nee
vuurneon
Geplaatst: 09-03-12 16:45
Ik heb wel eens geroepen; je vindt toch nooit iemand anders die zo goed voor je is als ik ben (goed, ik was ook even pissig nadat iets te enthousiast was over iemands mooie lichaam hahaha en ik moest ongesteld worden... Gaat niet samen )
Ik zei gisteren nog wel dat ik echt graag naar de sauna wil.. heb het nodig
vuurneon
Geplaatst: 09-03-12 16:46
Ja ik ook Wil even een keer op een avond heen, heerlijk! Maar goed, moet maar net even plannen
(mijn vriend heeft ADHD, dus tja... Er zit niet altijd een rem op tussen wat hij denkt en zegt haha, kan erg grappig zijn maar pakt niet altijd even goed uit )