Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anc schreef:Ik mag van mezelf even geen nieuwe lakjes bestellen, maar het is wel heel verleidelijk
Hij gaat in ieder geval op mijn lijstje
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Ik mag van mezelf even geen nieuwe lakjes bestellen, maar het is wel heel verleidelijk
Hij gaat in ieder geval op mijn lijstjeSorry Anc!
![]()
Ik blijf die Iron Mermaiden echt een apart kleurtje vinden. In 't potje vind ik 'm echt mooi, maar 'op' vind ik 'm echt tegenvallen. Hij verkleurd niet zoals ik verwacht had (veel minder kleurtjes).
http://www.beautytas.nl/?p=2852Echt vreselijk, die nagels en nagelriemen.
Yv_ schreef:Ik zit nu ook weer zwaar te twijfelen.
Had Ruby Pumps met een groot uitroepteken neergezet omdat ik nog een mooie, heldere rood wil, geen creme, maar wel shimmer of kleine glittertjes. Maar nu ik die swatch van RITR zag, zit ik weer zwaar in twijfel..
Hier een VS-je:
http://spookynails.smugmug.com/Nails/sp ... -in-X3.jpg
RITR/RP/RITR
Yv_ schreef:OMG... Ik dacht dat mijn nagels en nagelriemen er erg uitzagen toen ik nog beet, maar dit slaat alles. Ik zou dat echt niet op internet durven zetten hoor...
Vind die breed uitlopende nagels ook altijd verschrikkelijk. Vriendin van mij doet dat ook en elke keer als ze bij mij is, mag ik ze overal even recht vijlen.
Donkerblauw schreef:Yv_ schreef:Hoe spreek je het nou trouwens uit? Ik zeg gewoon oopie.. Maar hoor heel vaak oopiejei.
Volgens mij moet je het officieel uitspreken als Oo-Piej-Ei ja (tenminste dat doen ze bij de Sephora en de nagelmiep zegt het ook zo). Maar ik zeg ook gewoon Oopie hoor.Je had dat hoofd van het Sephora-meisje moeten zien toen ik m'n bestelde OPI-crackle lak ging ophalen, ze snapte maar niet wat ik bedoelde met 'Oopie'.
Yv_ schreef:OMG... Ik dacht dat mijn nagels en nagelriemen er erg uitzagen toen ik nog beet, maar dit slaat alles. Ik zou dat echt niet op internet durven zetten hoor...
Vind die breed uitlopende nagels ook altijd verschrikkelijk. Vriendin van mij doet dat ook en elke keer als ze bij mij is, mag ik ze overal even recht vijlen.
Donkerblauw schreef:Yv_ schreef:OMG... Ik dacht dat mijn nagels en nagelriemen er erg uitzagen toen ik nog beet, maar dit slaat alles. Ik zou dat echt niet op internet durven zetten hoor...
Helemaal mee eens. Die nagels zijn echt een nachtmerrie; scheef, verschillende lengtes, breed uitlopend, vreselijke nagelriemen en ook nog best waardeloos gelakt.
En dan gaat ze serieus ook nog lakjes swatchen en op internet zetten. Ongelofelijk.
Yv_ schreef:Kwam ergens op die site de "30 days Nail Challenge" tegen. Gaan we dat hier ook doen? Of zijn we daar nog niet verslaafd genoeg voor?
Hier de link naar het schemaatje http://img52.imageshack.us/img52/2756/3 ... llenge.png
Plien91 schreef:"Ik zie niet in wat mis is met mijn nagelriemen?" aldus haar reactie op een opmerking over haar nagelriemen.
Yv_ schreef:Hoe spreek je NYX uit dan? Ken heel dat merk niet, nu ik het zo zie staan dacht ik meteen naar New York uhhhh
Ik ben heerlijk tegendraads en een rasechte hollander (okee, met zuid afrikaans bloed) dus ik zeg lekker oopiej!
Ik denk dat ik die 30 days ook wel ga doen (gewoon alleen swatchen, want zie al zat kleurtjes die me tegenstaan), maar ga niet helemaal uitkomen. Ik háát geel en zie wel geel op de lijst staan. Welke kleuren hoor je te mengen om geel te krijgen met verf? Of is geel een primaire kleur?
Meen je dat Plien? Oh, ik ga even reacties kijken. Maar ze heeft wel naar die reacties geluisterd, want bij andere foto;s zijn ze netjes ingevet!