Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:53

Hooi!!!
Ik Heb net zwart gedaan met aan de smile-line paarse glitter acryl!
Echt heeel erg leuk!!

Xxx

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:54

Mijn nagels zijn voorzien van twee laagjes Iron Mermaiden. Hij is pretty :D.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:12

Anc schreef:
Hoe heet die rode op de vorige pagina DB?
Hubbie vind rood mooi, maar kan niet echt een mooie vinden, maar die vind ik wel mooi :D

Dat is de 'Ring in the Red' uit de China Glaze Kerst-collectie. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:21

Ik mag van mezelf even geen nieuwe lakjes bestellen, maar het is wel heel verleidelijk :')
Hij gaat in ieder geval op mijn lijstje :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:22

ik heb weer dirty berry <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:26

Ik zit nu ook weer zwaar te twijfelen.

Had Ruby Pumps met een groot uitroepteken neergezet omdat ik nog een mooie, heldere rood wil, geen creme, maar wel shimmer of kleine glittertjes. Maar nu ik die swatch van RITR zag, zit ik weer zwaar in twijfel..

Hier een VS-je:
http://spookynails.smugmug.com/Nails/sp ... -in-X3.jpg
RITR/RP/RITR

Nikkialex: foto :)?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:29

Anc schreef:
Ik mag van mezelf even geen nieuwe lakjes bestellen, maar het is wel heel verleidelijk :')

:= Sorry Anc! :+

Ik blijf die Iron Mermaiden echt een apart kleurtje vinden. In 't potje vind ik 'm echt mooi, maar 'op' vind ik 'm echt tegenvallen. Hij verkleurd niet zoals ik verwacht had (veel minder kleurtjes).

http://www.beautytas.nl/?p=2852
:= Echt vreselijk, die nagels en nagelriemen.

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:30

Donkerblauw schreef:
Anc schreef:

:= Sorry Anc! :+

Ik blijf die Iron Mermaiden echt een apart kleurtje vinden. In 't potje vind ik 'm echt mooi, maar 'op' vind ik 'm echt tegenvallen. Hij verkleurd niet zoals ik verwacht had (veel minder kleurtjes).

http://www.beautytas.nl/?p=2852
:= Echt vreselijk, die nagels en nagelriemen.

Wow.. dan zien die van mij er nog niet zo slecht uit!! :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:33

OMG... Ik dacht dat mijn nagels en nagelriemen er erg uitzagen toen ik nog beet, maar dit slaat alles. Ik zou dat echt niet op internet durven zetten hoor :=...

Vind die breed uitlopende nagels ook altijd verschrikkelijk. Vriendin van mij doet dat ook en elke keer als ze bij mij is, mag ik ze overal even recht vijlen :D.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:35

Yv_ schreef:
Ik zit nu ook weer zwaar te twijfelen.

Had Ruby Pumps met een groot uitroepteken neergezet omdat ik nog een mooie, heldere rood wil, geen creme, maar wel shimmer of kleine glittertjes. Maar nu ik die swatch van RITR zag, zit ik weer zwaar in twijfel..

Hier een VS-je:
http://spookynails.smugmug.com/Nails/sp ... -in-X3.jpg
RITR/RP/RITR

De RITR is meer 'glitterig' en wat roder, en de RP heeft minder glitters en is wat donkerder-rood. Persoonlijk vind ik de RITR leuker. :)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:36

Yv_ schreef:
OMG... Ik dacht dat mijn nagels en nagelriemen er erg uitzagen toen ik nog beet, maar dit slaat alles. Ik zou dat echt niet op internet durven zetten hoor :=...

Vind die breed uitlopende nagels ook altijd verschrikkelijk. Vriendin van mij doet dat ook en elke keer als ze bij mij is, mag ik ze overal even recht vijlen :D.

Mijn nagels lopen ook wel wat breed uit maar niet zo erg. Ik vind het wel jammer van haar blog, het irriteert mij erg terwijl de blog verder heel leuk is :j . Ik heb nu twee nieuwe nagellakjes van Golden Rose, een lilaroze en een donkerroze met glitters :+:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:37

Ik qua kleur ook, maar denk dat-ie te speels gaat worden door die grove glitter die erin zit.
Denk toch dat ik het bij RP ga houden :j. En nu ssssttt met rode kleurtjes.. Die kan i kgewoon niet weerstaan :D.

Ondanks die lelijke nagels :'), toch nog best een grappige blog.
Kwam ergens op die site de "30 days Nail Challenge" tegen. Gaan we dat hier ook doen? Of zijn we daar nog niet verslaafd genoeg voor := ?
Hier de link naar het schemaatje http://img52.imageshack.us/img52/2756/3 ... llenge.png

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:38

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:39

Ik vind die 30 days Nail Challenge wel leuk, maar ik maak er denk ik een 30 weeks challenge van. Ik mag geen nagellak op mijn werk en daarnaast vind ik het zonde om elke keer mooi te lakken en het er gelijk eraf te halen :o .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:40

Lelijke nagels inderdaad, heel slecht gevijld :=

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:41

Donkerblauw schreef:
Yv_ schreef:
Hoe spreek je het nou trouwens uit? Ik zeg gewoon oopie.. Maar hoor heel vaak oopiejei :? .

Volgens mij moet je het officieel uitspreken als Oo-Piej-Ei ja (tenminste dat doen ze bij de Sephora en de nagelmiep zegt het ook zo). Maar ik zeg ook gewoon Oopie hoor. := Je had dat hoofd van het Sephora-meisje moeten zien toen ik m'n bestelde OPI-crackle lak ging ophalen, ze snapte maar niet wat ik bedoelde met 'Oopie'. :+

ik zeg ook oopie hoor :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:41

Yv_ schreef:

:= Helemaal mee eens. Die nagels zijn echt een nachtmerrie; scheef, verschillende lengtes, breed uitlopend, vreselijke nagelriemen en ook nog best waardeloos gelakt. :x En dan gaat ze serieus ook nog lakjes swatchen en op internet zetten. Ongelofelijk. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:42

Beetje vreemd dat oopie ;) Je zegt toch ook sjaanel en geen tjennel? ;) Snow Globe is zo mooooi :+: En naar mij op weg :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:42

Ik denk opie maar zeg o-pie-ei omdat het zo zou moeten :)) Zelfde idee heb ik met NYX, ik vind het heel raar om dat uit te spreken als 'niks'.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:43

Donkerblauw schreef:
Yv_ schreef:

:= Helemaal mee eens. Die nagels zijn echt een nachtmerrie; scheef, verschillende lengtes, breed uitlopend, vreselijke nagelriemen en ook nog best waardeloos gelakt. :x En dan gaat ze serieus ook nog lakjes swatchen en op internet zetten. Ongelofelijk. :=

"Ik zie niet in wat mis is met mijn nagelriemen?" aldus haar reactie op een opmerking over haar nagelriemen. :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:45

Hoe spreek je NYX uit dan? Ken heel dat merk niet, nu ik het zo zie staan dacht ik meteen naar New York uhhhh :D

Ik ben heerlijk tegendraads en een rasechte hollander (okee, met zuid afrikaans bloed :') ) dus ik zeg lekker oopiej!

Ik denk dat ik die 30 days ook wel ga doen (gewoon alleen swatchen, want zie al zat kleurtjes die me tegenstaan), maar ga niet helemaal uitkomen. Ik háát geel en zie wel geel op de lijst staan. Welke kleuren hoor je te mengen om geel te krijgen met verf? Of is geel een primaire kleur?

Meen je dat Plien? Oh, ik ga even reacties kijken :). Maar ze heeft wel naar die reacties geluisterd, want bij andere foto;s zijn ze netjes ingevet!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:45

Yv_ schreef:
Kwam ergens op die site de "30 days Nail Challenge" tegen. Gaan we dat hier ook doen? Of zijn we daar nog niet verslaafd genoeg voor := ?
Hier de link naar het schemaatje http://img52.imageshack.us/img52/2756/3 ... llenge.png

Haha, lijkt me leuk om aan mee te doen! :D Lijkt me leuk om mee te doen, alleen als het aankomt op nail-art ben ik echt waardeloos. :+ Dus dag 11 tot 20 word wel een uitdaging. :))

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:46

Plien91 schreef:
"Ik zie niet in wat mis is met mijn nagelriemen?" aldus haar reactie op een opmerking over haar nagelriemen. :+

http://www.beautytas.nl/?p=4274
Kijk deze post is, al vele malen mooier :j .Nog wel brede nagels, maar het ziet er wel een stuk verzorgder uit. Wat kan dat een verschil maken zeg := . Ik zeg altijd Oopie, en NYX zeg ik als en wai ix. En geel is een primaire kleur, ja ;)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:47

Yv_ schreef:
Hoe spreek je NYX uit dan? Ken heel dat merk niet, nu ik het zo zie staan dacht ik meteen naar New York uhhhh :D

Ik ben heerlijk tegendraads en een rasechte hollander (okee, met zuid afrikaans bloed :') ) dus ik zeg lekker oopiej!

Ik denk dat ik die 30 days ook wel ga doen (gewoon alleen swatchen, want zie al zat kleurtjes die me tegenstaan), maar ga niet helemaal uitkomen. Ik háát geel en zie wel geel op de lijst staan. Welke kleuren hoor je te mengen om geel te krijgen met verf? Of is geel een primaire kleur?

Meen je dat Plien? Oh, ik ga even reacties kijken :). Maar ze heeft wel naar die reacties geluisterd, want bij andere foto;s zijn ze netjes ingevet!

Ja, bij het stukje over de halve maantjes.

NYX spreek je uit als 'niks'. Heel raar. :+

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:47

Hoe krijgen jullie de lak er dan zo strak op? Want dat blijft voor mij een ellende haha. Niet zo ernstig als die afschuwelijke nagels hierboven.