"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koffiekan

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 21:09

Bedankt allemaal!
Ik ben echt heel blij dat degene waar ze nu staat het leuk vind als ik langs kom :) Ik weet wel dat ik hier nog niet (helemaal) klaar mee ben, maar dit is echt een grote verandering.. Het is nog wat onwerkelijk, ik had geen betere plek voor mijn paardje kunnen vinden, maar dat is dus heel positief :).

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:19

Gefeliciteerd met het vinden van een goede plek voor je paardje!!
Sterkte met de verdere verwerking van dit alles!!

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 21:25

Ik heb je hele topic vandaag door gelezen!
Wat heb jij een nare dingen mee gemaakt! :(:)
Fijn dat je nu je eigen stekkie hebt en je paardje verkocht is!
Staat je paardje redelijk in de buurt zodat het makkelijk is om er heen te gaan?

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:24

Ik heb je topic in alle stilte gevolgd...En wil nu toch wel even reageren, en even kwijt dat ik het super fijn voor je vind dat je zo tevreden bent over de plek waar je paardje terecht is gekomen! Als je dan toch door omstandigheden je paard moet verkopen is het altijd fijn als je er zelf zo'n goed gevoel bij hebt, en dat je zelf ook altijd mag komen kijken is helemaal geweldig! Super voor je, nu kun je misschien wat meer rust vinden... Succes en heeeeel veel sterkte

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 09:56

Ik had gisteren een hele reactie getypt, en toen klapte internet eruit.. -O-
Maar goed, het is niet heel dicht bij, maar ook weer niet aan de andere kant van het land. Snel even een (half) uurtje langsgaan zit er niet in, maar het is nog redelijk makkelijk bereikbaar voor me. Ver genoeg weg van haar oude plaats dus, helemaal prima :) *\o/*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:43

Heeft meneer erg gemopperd, het was toch ook voor de helft zijn paard? Schoot me zo ineens te binnen...

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 17:32

Niet echt, we hebben gezegd dat de keuring goed was, dus paard verkocht. Vervolgens hebben we wat over andere dingen zitten kletsen (oh wat moeilijk om 'gewoon leuk' te doen) toen geld gegeven en gegaan. We waren met z'n 2en, ik en nieuwe eigenaresse. Heb nog niet gezegt dat ik niet meer terugkom, maar ik zie wel.. Eerst even moed verzamelen en tot die tijd gewoon niet gaan, is ook wel duidelijk lijkt me... (Maar wil het ook gezegt hebben..)
Heb al leuke foto's gezien van de nieuwe eigenaresse, gaat heel goed :)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:37

Heb je wel al je spullen weg bij die man (man vind ik niet echt de goede benaming eigenlijk...)

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 17:59

Super koffiekan! Ik snap héél goed dat je vieze ouwe man voor de allerlaatste keer zelf wil kunnen zeggen: "Zo, vanaf nu zie je me nooit meer en hoef je ook nooit meer contact te zoeken." Indien toch te moeilijk, kun je dit ook op een briefje noteren en in zijn bus gooien. En mocht je ook dit te eng vinden: je bent hem niets verschuldigd, ook geen verduidelijking, ook geen antwoord.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 08:57

@suuzepuus: Er liggen enkel nog een héél oud zadel en een dekje van mij. Áls ik dat nog ga halen, doe ik dat niet in mijn eentje..
@Irma_Maandag: Ik weet dat ik hem eigenlijk niks hoef te zeggen, maar zoals jij ook al zegt wíl ik dat dus wel nog.. Liefst wil ik het in zijn gezicht zeggen...

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:18

Olé, olé, olé, you are the champion ... Gefeliciteerd met alle positieve ontwikkelingen in je leven. Fijn dat je weer een aantal stappen in de goede richting kunt zetten. Wat de afsluiting van je bestaan als paardeneigenaar betreft, en alles wat daar voor jou bij hoort: doe rustig aan en luister naar jezelf. Als jij de behoefte hebt om iemand luid en duidelijk en rechtstreeks te vertellen wat voor ellende hij heeft aangericht: doen. Als je dat niet (nu) wilt of kunt: niet doen.
Ik wens je alle goeds toe en zou het fijn vinden als je af en toe nog een update zou willen plaatsen over hoe het met je gaat.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 11:12

Dank je :) *Bloos*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:29

Ik ben blij dat het beter met je gaat, ben je nu wat tot rust gekomen!?

Ik vind je een kanjer!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:52

Zag een paar dagen geleden je topic pas en ik heb alles doorgelezen.
Wat fijn om te lezen dat je in die korte tijd al zo ver gekomen bent!! Ga zo door en als je je klote voelt, lees dit topic nog eens door want wat een lieve en goedbedoelde reacties allemaal :D

*\o/*

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:33

Alles meegelezen, niet eerder gereageert in het topic. Ik ben heel-heel-heel blij voor je en wat ontzettend knap hoe jij dit allemaal hebt geregeld en vol gehouden. Ik wens je het allerbeste, als je dit kunt kun je alles!

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:38

Fijn te lezen dat je van die *** vanaf bent! Wat er achterblijft in je hoofd valt natuurlijk niet te onderschatten maar vanaf nu kan je het wel een plaats gaan geven en jouw leven verder terug in handen nemen. :o Het lijkt zo makkelijk als ik het neertyp maar besef dat het absoluut niet vanzelfsprekend is! Ik ben wel erg blij voor jou! *\o/*

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 06:41

Ik vind het ook erg fijn om te lezen dat je nu ''verder'' kan met je leven... Dat je dit nu ( in zoverre mogelijk) achter je kan laten, en niet meer naar die man toe moet. Ik vind het ook heel knap van je dat je dit zo hebt gedaan...

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 22:06

Bedankt allemaal!!
Zowel het gemis van mijn paardje als de blijdschap dat ik niet meer naar die man hoef beginnen nu pas écht duidelijk te worden. Ik stond vanmiddag bijna te huilen in de trein omdat ik mijn paardje 'kwijt' ben, maar ik werd daarstraks al weer helemaal opgevrolijkt door de nieuwe 'baas' met verhalen over hoe goed het gaat :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:12

das toch wel een goede ontwikkeling erg goed van je...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 06:45

Goed nieuws! En je kan je paardje altijd opzoeken als je wil...

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 08:58

Bedankt allebei :)
Ja, ik ben echt héél blij dat ik af en toe kan gaan kijken hoe het gaat :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 09:22

Koffiekan schreef:
Bedankt allemaal!!
Zowel het gemis van mijn paardje als de blijdschap dat ik niet meer naar die man hoef beginnen nu pas écht duidelijk te worden. Ik stond vanmiddag bijna te huilen in de trein omdat ik mijn paardje 'kwijt' ben, maar ik werd daarstraks al weer helemaal opgevrolijkt door de nieuwe 'baas' met verhalen over hoe goed het gaat :)

:(:) en +:)+ tegelijk dat zul je komende tijd denk ik nog wel vaker beleven, hopelijk vindt alles snel een plekje en kun je lekker verder met je eigen leven 8-)
Erg fijn dat je meteen al leuke verhalen krijgt van nieuwe eigenaar en dat je daar altijd terecht kunt!

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:59

ik ben al een heeeeele lange meelezer maar wou toch even een berichtje plaatsen dat ik het super van je vind dat je zulke stappen hebt genomen! Fijn dat je nu eindelijk van die vieze man af bent! En helemaal super dat je paard zon goed plekje heeft gekregen en je nog veel updates krijgt! Goed gedaan meid! :D

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 00:54

Ik weet dat normale mensen slapen rond dit tijdstip, maar ik mis mijn paard.. :\ Het is wel weer grappig om te merken dat ik daar automatisch telkens achteraan denk 'maar ze staat wel op een hele fijne nieuwe plek nu' :).
Dus die momenten heb ik inderdaad vaker Grid, en denk wel dat je gelijk hebt dat dit ook niet de laatste keer zal zijn dat dat zo is...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:58

ik ben volgens mij wel normaal. Maar ik slaap nog niet.....
Ik weet hoe het voelt om je paard te missen, niet dat de mijne zijn verkocht maar heb 2 jaar in het buitenland gewoont. Wat natuurlijk niet hetzelfde is, maar toch.

Zou je je paard niet gewoon kunnen gaan verzorgen 1x per week oid? of staat die daarvoor te ver weg?