Soms denk ik, zou ik dan toch niet gewoon weer beginnen als de baby er is. Maar als bv onze huishoudster binnenkomt, dan vind ik haar zo onwijs vreselijk stinken. Gadverdamme. Het idee alleen al dat ik zo uit mn mond geroken moet hebben naar vieze rook staat me echt zo tegen. Mijn arme vriendje toch... (heeft een hekel aan roken en vond mij echt stinken)
Carr_friesje
Geplaatst: 22-09-11 09:50
achossie.. *heeft medelijden met vriendje van Iris.*
Erg is dat he als je andere vind stinken. Ik heb dan ook liever, als ze buiten een sigaretje roken, ze eerst even hun handen wassen, kleding verschonen en mond spoelen met mondwater wat moet ik hebben gestonken al die tijd!
t stinkt idd behoorlijk als je hebt gerookt bah bah
Vienna2007
Geplaatst: 22-09-11 10:39
Ik ergerde me sowieso al aan de rooklucht, terwijl ik zelf rookte ha ha...
Iris82
Geplaatst: 22-09-11 10:42
carr_friesje schreef:
achossie.. *heeft medelijden met vriendje van Iris.*
Nou hoeft dat niet meer hoor, ik ben braaf gestopt al 4 maanden. Bovendien, als hij bier drinkt stinkt ie ook uit zn moel en vooral snachts. Word ik sochtends wakker en ga ik over mn nek. En hij is niet gestopt met bierdrinken (in het weekend) nu ik zwanger ben.
UMD, denk het wel sinds ik gestopt ben ben ik ook echt strontverkouden, had er bijna een peuk voor opgestoken om daar vanaf te zijn maar daar moet je ff doorheen, duurt een paar weekjes xD
jawel xD ik zit nu op een week volgens mij heb ik ergens een geheime fabriek in mijn holtes waarin Shrek al die bagger die uit m'n neus komt produceert
Heb er ook al last van, bah, ben dat gesnotter wel zat. Ik zit nu op dag 6. Het gaat (met ups en downs) best goed. Vooral na het eten s'avonds heb ik het erg moeilijk. Dan wordt ik echt zo'n monster die op alles begint te grommen .
Ik ben drie maandne geleden gestopt, maar ik ben nu pas verkouden. Het heerst gewoon hoor, heeft niets met het stoppen te maken
UMayDream
Geplaatst: 22-09-11 13:13
marijkedam schreef:
Dan wordt ik echt zo'n monster die op alles begint te grommen .
AF! KOEST! IN JE MAND!
silverbrumby
Geplaatst: 22-09-11 18:25
Die verkoudheid had ik ook, nja het is ook niet echt verkoudheid maar dan is je lichaam bezig al het taaie slijm te loodsen en je longen op te schonen wat door het roken is ontstaan...
Nou zeg, gisteren was een heftige dag! Ik leek wel zwanger, zoals ik reageerde op alles. Moest om alles janken en heb dus ook de avond jankend doorgebracht. Iedere seconde vechtend om die ene sigaret niet te pakken. Jeetje, wat ben ik blij dat gisteren weer voorbij is.
En iedere dag ben je weer een dag verder met het niet roken. En het wordt makkelijker.
Als ik met mijn vriend uit eten ging dan ging ik eerst om de 2 gangen ofzo roken, en laatst hadden we 6 gangen en toen waren we aan het eind en toen zei mn vriend: echt veel fijner dat je niet hoeft te roken. En ik had er niet eens bij stil gestaan. In je hoofd wordt je ook langzaam een niet roker.
dat snotteren is vrij snel over , zit nu bijna op 2 weken en heb er haast geen last meer van. Tuurlijk van een simpele loopneus zoals iedere hollander heeft als tie heeft gefietst maar niet meer dat taaie slijm.
De cup-a-soup neiging heb ik ook nog maar wel in mindere mate dus zelfs daar kick je vanaf.
En oooo wat is het lekker zonder sigaretje echt een heel stuk beter en voel me veel gezonder en fijner en rustiger dat ik niet om de zoveel tijd een peuk moet hebben