Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en idd, ook ik vatte het negatief op 
IMJ schreef:Kleine toevoeging die ik deed Zack (dat TS geen respect voor haarzelf heeft), niets weggehaald, en omdat ik via m'n tel bok, gaat het wat trager.
Ragebol1977 schreef:Ts heeft de consequenties van haar vrijpartij gedragen.
Alleen.....niet door middel van haar zwangerschap uit te dragen maar door zichzelf te laten aborteren.
Het is niet zo, als je door onveilige geslachtsgemeenschap bevrucht raakt, ook verplicht bent om je zwangerschap uit te dragen.
Citaat:Vind ik persoonlijk wel de makkelijkste manier. Als je geen kinderen wilt, doe je er alles aan om deze niet te krijgen. Pillen vergeten is niet een manier om zwangerschap te voorkomen.
Maar wat als het weer gebeurd? Gewoon nog een keertje abortus plegen?
Misschien kun je wel een strippenkaart aanvragen.
Poeltje schreef:Als je weet dat je je pil niet goed genomen hebt en je hebt seks, kun je altijd nog gaan voor een MAP.
Er zijn genoeg middelen die het kunnen voorkomen. Ik zeg niet dat je mensen kunt verplichten om een kinderwens te hebben, maar wel dat er genoeg methoden zijn het te voorkomen.
Wil je absoluut geen kinderen, dan lijkt mij het toch dat je er alle mogelijke dingen gebruikt om het te voorkomen.
Poeltje schreef:Vind ik persoonlijk wel de makkelijkste manier. Als je geen kinderen wilt, doe je er alles aan om deze niet te krijgen. Pillen vergeten is niet een manier om zwangerschap te voorkomen.
Maar wat als het weer gebeurd? Gewoon nog een keertje abortus plegen?
Misschien kun je wel een strippenkaart aanvragen.
Ragebol1977 schreef:Ts heeft de consequenties van haar vrijpartij gedragen.
Alleen.....niet door middel van haar zwangerschap uit te dragen maar door zichzelf te laten aborteren.Het is niet zo, als je door onveilige geslachtsgemeenschap bevrucht raakt, ook verplicht bent om je zwangerschap uit te dragen.
SassieSjaak schreef:IMJ schreef:Zoals ik al zei, naar wat ik hier las: een overtijdbehandeling. Dit is dus niet zo?
Schrijf verder niets over een kloppend hartje toch?
TS beschrijft haar opluchting. Is dit dan echt zo kwalijk?
Natuurlijk niet, maar ik wil dr alleen mee zeggen dat er wel een kloppend hartje in zit!
En niet dat het alleen maar een klompje cellen is!
TS ik ben trots op je dat je zo je hart kan luchten maar wat de meeste ook zeggen! Dr zit ook een andere kant aan!