Ik zou het sowieso niet in een oor doen waar je ook gewone helixen hebt. Dat ziet er veel te druk en overdone uit. *denkt verder* Op de een of andere manier heb ik het idee dat het bij jouw rechteroor mooier gaat staan dan bij jouw linkeroor. Dus persoonlijk zou ik de helixen eruit halen (al zeg ik dat wel met pijn in mn hart)
Ik vind het een beetje too much worden als je er 2 forward helixen bij laat piercen. Met gewone helix vind ik het niet zo mooi staan, en met een tragus ook niet. Maar dat is mijn mening
Jildau
Geplaatst: 18-08-11 11:19
Lastig lastig. Had ik toen ik jonger was die helixen maar nooit genomen haha dan had ik nu gewoon die forward kunnen nemen! Misschien moet ik het dan maar gewoon niet doen maar ik vind het zó mooi en dan denk ik er de hele tijd aan.
Twaalf
Geplaatst: 18-08-11 11:19
Mooie oortjes komen voorbij
Ik zou persoonlijk die twee forward helixen ook niet doen in combinatie met een tragus of helixen.. Zo zonde als ze wegvallen door andere piercings
Iris82
Geplaatst: 18-08-11 11:21
Ik snap het. Sinds ik het plaatje heb gezien ben ik er ook helemaal verliefd op. Moet sowieso ff wachten totdat beeb geboren is, dus wellicht is het een bevlieging. Een helix kan ook heel mooi zijn en die van jou staan jou ook heel goed. Maar die FH's zijn wel zo gaaf. En je hebt er ook echt de oren voor.
S_en_Z
Geplaatst: 18-08-11 11:23
dankje Jildau had vroeger nog meer gaatjes had op de oppervlakte van mn bovenoor 2 gaatjes laten schieten.
1 ging goed de ander bleef vervelend.. heb ze er allebei maar uitghaald want 1 stond niet mooi.... toen heb ik die 2 conch laten zetten.
en ik heb ook 3 gaatjes in mn oorlel.. nouja.. 1 grote en 2 kleintjes.. aan de andere kant heb ik een tragus en een helix.
Ben toch gekker op mn conch.. en op mn tunnels ben ik nog steeds gek..
ben alleen mn tepelpiercing een beetje zat (had er eigenlijk 2 maar 1 zat niet recht genoeg naar mn zin)
Wil hem niet uithalen.. maar weet niet zo goed wat voor versiering ik mooi vind.. ik wissel ringetje en staafje af met parelmoer balletjes enz maar kweetniet.. ik mis iets.. (toch een 2e nemen? )
Dames.. mijn oorlel-gaatjes zijn gekrompen (als in bijna dicht aan achterzijde) ik had er zowiezo al hele dunne oorbelletjes in (neuspiercings van "zilver".. die zwart worden en gaan stinken bij mij)
Wat zouden jullie adviseren..? Zweerknopjes halen bij juwelier en die doordrukken? Die zijn wel dikker dan ik gewend ben.. maar wil mn gaatjes ook niet kwijt....
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 18-08-11 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Twaalf
Geplaatst: 18-08-11 11:25
Gefeliciteerd met je zwangerschap Iris!
Vraag me trouwens af of je haar niet blijft hangen achter zo'n forward helix? Ik ga binnenkort voor een anti-tragus en misschien toch maar een vch/hch.. Alleen wachten op mijn lijf die normaal gaat doen (last van 'koorts'aanvallen 's nachts)
Iris82
Geplaatst: 18-08-11 11:25
Ik zou willen dat ik nooit een tepelpiercing genomen had. Ik heb m er anderhalf jaar uit nu omdat ik steken in mn borst kreeg (had m toen al 8 jaar). En er bleef troep uitkomen. Nu ik zwanger ben is het verdrievoudigd. Zowel de steken als de troep. Ben gisteren bij de HA geweest en die denkt dat ik een geïrriteerd melkkanaal heb, wat dus al melk ana het geven is. Fijn. Kan dus goed nooit meer over gaan.
@urselin: thnx!
Yv_
Geplaatst: 18-08-11 11:28
Gewoon doen Clau .
Huh Iris? Komt dat dan omdat-ie dan door een kleir is geprikt, of...? Inderdaad, gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
Mooi svdijk! Hahaha dat probleem had ik ook, ik heb gewoon maar een gekleurd balletje erop gezet, ik bleef wisselen .
Weet je zeker dat je nog een FH wil, Jildau? Ik vind je oren echt prachtig zoals ze nu zijn.. En anders zou ik toch op de een of andere manier voor het oor gaan waar je helixen zitten... Vind persoonlijk de combi FH en tragus niet zo mooi..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 18-08-11 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Yv_: ik heb echt geen idee. Ik weet wel dat ik er behoorlijk ongelukkig van word. Er komt nu iedere keer een soort druk op de tepel te staan omdat er een soort witte substantie is die eruit wil door de gaatjes aan de zijkant. Ik weet toen de piercing aan het helen was dat het voornamelijk vocht en gelig spul (dode witte bloedcellen) was net als iedereen die een geïrriteerde, nieuwe piercing heeft. Sorry voor het mogelijk iets te plastische verhaal. Maar ik ben er behoorlijk van over de emmer want ik heb echt last van die steken in mn tiet. En de huisarts die zegt, ja ik weet het ook niet echt.
Jildau: ik blijf jouw rechteroor mooier vinden voor die FH's. Evt zou je dat ringetje wel kunnen laten zitten, ziet er hier niet zo storend uit. Maar ik denk dat je dat toch moet bekijken als ze er in het echt zitten. Je gaat er nu vanuit dat er behoorlijk kleine knopjes in kunnen en dat ze netjes dicht bij elkaar kunnen. Hoop dat dat irl ook zo is.
Dus bij de tragus Iris? Argh ik wil mijn tragus alleen niet kwijt.. Die is me dierbaarder dan de helixen. Nouja denk dat ik het idee maar moet laten varen!
Ja zo dan zou ik eerst even langs moeten gaan en vragen.. Nou in ieder geval bedankt voor je mening!
S_en_Z
Geplaatst: 18-08-11 11:40
iris dat had ik ook bij de eerste.. die had ik uit gedaan omdat het er op ging lijken dat hij chronisch ging ontsteken.. heb heel veel erin zitten knijpen enz en toen issie genezen.. toen heb ik er weer 1 laten zetten.. ging heel goed.. dus in de andere ook laten zetten.
maar die linker zat een tikje scheef dus uitgehaald.. en rechter laten zitten..
ik heb nog altijd hoor dat ik onder het douche piercing eruitmoet halen en paar keer heen en weer moet steken om alle dode cellen te verwijderen. (heb ik ook bij mn oren overigens)
jildau ik vind het een beetje druk worden met die tragus er ook in.. als je het echt wil zou ik ze ook aan de andere kant nemen
Even een vraagje hier....Ik heb een tragus (zweerknopje) vorige week laten zetten. Nu heb ik vannacht er op gelegen en is deze gaan zwellen. Ik wil het vleugeltje wat losser krijgen, maar je kan er niet goed bij. Heeft iemand tips om dit losser te krijgen?
Tjah, dat is ook het enige nuttige antwoord, het vleugeltje zal namelijk niet voldoende ruimte krijgen want daar is hij gewoon weg niet voor gemaakt, en zwelling die niet verder kan zwellen levert vaak een lekkere dikke bloemkool op vol met pus
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 18-08-11 14:05
Hoe dan ook zal je er een zwellingsstaafje in moeten zien te krijgen... Maar jouw oorbel is maar 0.8 en een piercing is 1.2. Dus je gaat een verse wonde moeten stretchen en dat op zich houdt al risico in... Ik persoonlijk kan enkel aanraden om naar een piercer te gaan maar of die willen/kunnen helpen is nog maar de vraag... Ik weet niet of een piercer het risico gaat nemen om er een zwellingsstaafje in te steken eerlijk gezegd. Als dat niet kan heb je 2 opties, hopen dat het goed komt met het risico dat DQ al aan haalt of hem er uit halen en hem over x aantal tijd laten piercen.
Ik vraag ook meer hoe ik hem het beste of losser, of er af kan halen. Zodat hij inderdaad gewoon kan zwellen. Het ging goed, zwelling was al weg maar heb het idee dat het vleugeltje door het er op slapen wat strakker is gaan zitten..
Kan ik btw niet een neuspiercing er in zetten? Zo een met met een gebogen achterkantje?