[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:58

SJANNE_DARK schreef:
Hallo bokkers,
Ik zit al heel erg lang met iets in me gedachten. Ik zou heel graag een tattoo willen met betekenis van me vader. Hij is mijn alles, en we hebben pas gehoord dat hij ongenezelijk ziek is. En nog een aantal jaar heeft. Ik wou het altijd al graag maar nu wil ik niets liever. Alleen weet ik niet precies wat en waar. Dus ik dacht misschien hebben jullie ideeën. Het word iets kleinste denk zelf aan tekst maar wat niet wat en waar. Op nette plek

Dus als iemand tips of ideeën heeft...

Kun je je vader zelf niet iets vragen? Misschien heeft hij een idee. Zoek iets persoonlijks wat bij hem past!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:58

Elma_ schreef:
Lusitano: geen ervaring met die plek, maar heb me wel laten vertellen dat dat een van de pijnlijkste plekken is (maargoed, tepelpiercing moet ook de pijnlijkste zijn (zit ie er al in!? oh, ik dacht je moet nog prikken :') ) Iedereen zn pijngrens is anders, en bij de een is iets heel anders gevoellig als bij de ander.. en ach wat is een dag pijn..... Denk dat je sowieso 2 misschien wel 3 sessies nodig heb :j

Wel heeeeel mooi!!

Ik loop al 2 jaar met de gedachten. Ben inmiddels bijna 31 en vond het wel een mooi verjaardagskado voor mezelf :D
Mijn andere tattoo zit er al 12 jaar en daar ben ik nog steeds blij mee.
Heb hier lang genoeg over nagedacht.
Nu nog op zoek naar een tattoo artist die je hiermee kan toevertrouwen. Als het geen 'kunst' is dan heb ik toch wel een probleem met zo'n enorme tattoeage :+

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:59

SJANNE_DARK schreef:
Hallo bokkers,
Ik zit al heel erg lang met iets in me gedachten. Ik zou heel graag een tattoo willen met betekenis van me vader. Hij is mijn alles, en we hebben pas gehoord dat hij ongenezelijk ziek is. En nog een aantal jaar heeft. Ik wou het altijd al graag maar nu wil ik niets liever. Alleen weet ik niet precies wat en waar. Dus ik dacht misschien hebben jullie ideeën. Het word iets kleinste denk zelf aan tekst maar wat niet wat en waar. Op nette plek

Oke dit is echt NIET hard bedoeld, maar wilde je gewoon even iets geven. Je kan ook tattooeren met as. Dus dat je bijvoorbeeld papa/pappa laat tatoeeren met de as van je vader.

Maar het is natuurlijk te hopen dat dat pas over een heeeeele lange tijd kan!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:01

Miseria schreef:
SJANNE_DARK schreef:
Hallo bokkers,

Oke dit is echt NIET hard bedoeld, maar wilde je gewoon even iets geven. Je kan ook tattooeren met as. Dus dat je bijvoorbeeld papa/pappa laat tatoeeren met de as van je vader.

Maar het is natuurlijk te hopen dat dat pas over een heeeeele lange tijd kan!

Dit mag toch niet (meer?) Ik hoor van veel shops dat ze dit absoluut niet meer doen, ivm hygiene enzo)

Lusitano

Sjannedark, vind het ook altijd mooi als mensen zoiets doen! Dat geeft zo'n tattoo nog meer 'body'!
Misschien kunnen jullie inderdaad samen iets uitzoeken, maar ik kan me ook voorstellen dat dat te confronterend is....

Hey Jool! Ik ook hier...
Ach, op je heupbot is ook raar....dat trilde ook zo'n beetje door mijn hele lijf heen :-) Het stukje naar binnen toe op mijn onderbuik was het meest gek. Dat was haast niet uit te houden maar niet echt extreem pijnlijk, gewoon gek... :-)
Wat voor tats heb jij dan?
(dat zie je natuurlijk nooit onder een lange rijbroek en paardekleren)

Caresse07

Ik wil idd ook nog steeds iets voor mijn vader laten zetten, maar best lastig
om te bedenken wat....zijn hobby's waren vliegtuigspotten en vissen, en kweet niet of
ik dat nou zo leuk vind in een tattoo....

Paardenmeis1

Oke Elma, dat wist ik niet! Zag het laatst op tv, maar dat was in Amerika.

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:02

Lusitano schreef:
Hier nog een geinteresseerde! :D
Ik heb al een tattoo van een draak op mijn heupbot (helemaal zwart) maar zit sterk te denken over een cherryblossom over mijn hele zij.
Wie kan mij iets vertellen over een tattoo op je zij, extra pijnlijk of valt mee? Ik wil hem het liefst over de hele zij heen met een uitloop vanaf mijn bil of buik.

voorbeeld
Afbeelding

hoeveel sessies zou je voor zoiets nodig hebben?

ik denk ongeveer 2-3 sessies, het kan ook zijn dat het er meerdere worden helemaal omdat hij zo groot is, en ik zal je eerlijk zeggen dat vooral bij de ribben pijnlijk is, en je dat niet heel lang vol houdt.
maar hij is wel heeel erg gaaf!
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he ;) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:03

Lusitano schreef:
Sjannedark, vind het ook altijd mooi als mensen zoiets doen! Dat geeft zo'n tattoo nog meer 'body'!
Misschien kunnen jullie inderdaad samen iets uitzoeken, maar ik kan me ook voorstellen dat dat te confronterend is....

Hey Jool! Ik ook hier...
Ach, op je heupbot is ook raar....dat trilde ook zo'n beetje door mijn hele lijf heen :-) Het stukje naar binnen toe op mijn onderbuik was het meest gek. Dat was haast niet uit te houden maar niet echt extreem pijnlijk, gewoon gek... :-)
Wat voor tats heb jij dan?
(dat zie je natuurlijk nooit onder een lange rijbroek en paardekleren)

Ik heb er nog geen een ;) Maar ik ga er binnenkort aan geloven :)

lesilla

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:07

Zo een tattoo op heel je zij vind ik prachtig!

SJANNE_DARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:08

Go wat zijn jullie snel. Nou mijn vader en ik hebben de zelfde hobby. De paarden. Het met as vind ik inderdaad wel heel speciaal. Maar zou graag dat hij weet dat ik iets zet en of weet wat het is of het ziet. Maar eigenlijk houd hij niet van tattoos en ik mog er ook geen zolang ik in huis woonde. Maar ik ben ook niet van de grote tattoos en tekeningen zal ik maar zeggen. Het moet gewoon iets speciaals zijn en klein en elegant met betekenis.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:10

@Joolien: Oehhhhh, wat wordt het? }> en waar!

Ik ga wel uit van meerdere sessies.
Op tv in Amerika (miami ink/LA ink) hoor ik mensen altijd gezellig babbelen alsof ze gewoon op de thee zijn, ik vraag me wel eens af of die niet verdoofd worden, je hebt dat ook voordat een infuus wordt ingebracht bijvoorbeeld.
hebben we een tattooeerder in het topic? Mag dat? :D (ik heb nu al last van pijnontduikend gedrag, en ben bang voor naalden, met bloedprikken val ik zelfs flauw! :') )
Zijn er mensen in NL die aan te raden zijn en die dus gewoon echt heel goed zijn?
Laatst bijgewerkt door Lusitano op 12-05-11 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:10

xxjillxx schreef:
Lusitano schreef:
Hier nog een geinteresseerde! :D
Ik heb al een tattoo van een draak op mijn heupbot (helemaal zwart) maar zit sterk te denken over een cherryblossom over mijn hele zij.
Wie kan mij iets vertellen over een tattoo op je zij, extra pijnlijk of valt mee? Ik wil hem het liefst over de hele zij heen met een uitloop vanaf mijn bil of buik.

voorbeeld
http://www.gaztu.com/wp-content/uploads/2011/03/Cherry-Blossom-Tattoo-Design.jpg

hoeveel sessies zou je voor zoiets nodig hebben?

ik denk ongeveer 2-3 sessies, het kan ook zijn dat het er meerdere worden helemaal omdat hij zo groot is, en ik zal je eerlijk zeggen dat vooral bij de ribben pijnlijk is, en je dat niet heel lang vol houdt.
maar hij is wel heeel erg gaaf!
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he ;) :P

Zou niet juist daar "in" de oksel heel pijnlijk zijn? := Dat lijkt mij nog veel pijnlijker als ribben eigenlijk :P

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:11

Daar zat ik ook al naar te kijken.... :-)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:12

Lusitano schreef:

Op tv in Amerika (miami ink/LA ink) hoor ik mensen altijd gezellig babbelen alsof ze gewoon op de thee zijn, ik vraag me wel eens af of die niet verdoofd worden, je hebt dat ook voordat een infuus wordt ingebracht bijvoorbeeld.
hebben we een tattooeerder in het topic? Mag dat? :D (ik heb nu al last van pijnontduikend gedrag, en ben bang voor naalden, met bloedprikken val ik zelfs flauw! :') )
Zijn er mensen in NL die aan te raden zijn en die dus gewoon echt heel goed zijn?

Dat vraag ik me ook weleens af ja, want zelfs bij de ribben tattoos ed zitten ze nog gezellig te leuten :') Nou ik jankte bijna bij mn laatste :+ Het laatste half uur kon ik niet meer, ik wou gewoon stoppen :P toen heb ik verdovingszalf gekregen :j
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 12-05-11 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:13

Btw vraagje tussendoor, Wie kan me vertellen wanneer la, miami ink ed op tv komt? Arme ik heb geen tv gids, misschien weet iemand t uit zn hoofd?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:13

Toen ik een demo moest geven op de tattoo beurs viel me dat ook op, mensen kregen grote tattoo's en lagen net voor tv haha

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:18

zouden jullie een mening willen geven? Ik twijfel tussen twee kleuren

Mijn tekening:
Afbeelding

Mogelijkheid 1:
Afbeelding

of 2:
Afbeelding

Overigens ben ik niet de beste tekenaar :')

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:18

Elma_ schreef:
Btw vraagje tussendoor, Wie kan me vertellen wanneer la, miami ink ed op tv komt? Arme ik heb geen tv gids, misschien weet iemand t uit zn hoofd?

www.tvgids.nl ? :P

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:19

hee laurie, hoe bedoel je met de kleuren?

vind jouw tekening er anders goed uitzien zeg! :D

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:19

Kim90 schreef:
Elma_ schreef:

http://www.tvgids.nl ? :P

Oja DOH :') Blame it on the BlonTness :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:20

Lusitano schreef:

Er zit in Beverwijk een goede. Maar er zijn er zat, er zit hier ook een goede tatoeerster in het topic (ik roep haar even: MARSHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) In Joure zit een dame die heel mooi met kleur werkt lowvoltageink.nl
Maar goed, er zijn er zoveel :)

Ik wil zelf vogelschaduwen op mijn schouder. Ik ga het in de eerste instantie heel simpel houden en wellicht breid ik m daarna uit. Verder wil ik ook nog iets met strand dus waarschijnlijk schelpen. Maar dat is voor een latere keer :D

@Elma, LA/Miami Ink komt elke werkdag om 10.40 uur :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:21

of de kleur van plaatje 1 of de kleur van plaatje 2 haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:23

Ik vind die kleuren moeilijk te beoordelen omdat het op de huid er uberhaupt anders uitziet.
Maar ik denk dat ik roze het mooist vind in dit geval.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:23

Lowvoltageink krijgt mn vriend trouwens niet te pakken...
Beetje raar... al 10 keer gebeld en krijgt echt niet te pakken, hij vertrouwd het niet zo geloof ik :=