Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gummie schreef:Ik denk eerder een hulpverlener inschakelen... Sterkte!
ietjelover schreef:gummie schreef:Ik denk eerder een hulpverlener inschakelen... Sterkte!
Dat is het dus.
Ik ben al vanaf vorig jaar ziekenhuis in ziekenhuis uit
heb een hernia gehad waar ik pas vanaf ben,
hyperventilatie
bloedarmoede
veel van paard gevallen (niet van mijn pony hoor)
En ik heb zoveel pijn moeten lijden bij artsen therapeuten en ga zo maar door dat ik niet meer durf.
zeker al niet alleen maar ik ben er gewoon helemaal klaar mee.
dus ik weet het echt niet meer
gummie schreef:Vind je zelf dat je een psycholoog nodig hebt? Zo ja, dan moet je wat meer op je strepen gaan staan bij je huisarts! Het is jouw leven, het gaat kennelijk niet goed, en dus moet er iets gebeuren. Juist als een huisarts meent dat een 14-jarig meisje geen last kan hebben van bepaalde gezondheidsproblemen, maar dat 14-jarige meisje wel ergens last van zegt te hebben, lijkt hulpverlening een goede stap. Vind het dan ook vreemd dat je, als je aangeeft jezelf pijn te willen doen, niet wordt doorverwezen...
ietjelover schreef:gummie schreef:Vind je zelf dat je een psycholoog nodig hebt? Zo ja, dan moet je wat meer op je strepen gaan staan bij je huisarts! Het is jouw leven, het gaat kennelijk niet goed, en dus moet er iets gebeuren. Juist als een huisarts meent dat een 14-jarig meisje geen last kan hebben van bepaalde gezondheidsproblemen, maar dat 14-jarige meisje wel ergens last van zegt te hebben, lijkt hulpverlening een goede stap. Vind het dan ook vreemd dat je, als je aangeeft jezelf pijn te willen doen, niet wordt doorverwezen...
heb ik gezegt en hij zei dat dit niets was en gewoon meer puberen.
Maar een kennis van mij is burnout geweest en met haar heb ik gepraat.
En toen ben ik er wel achter gekomen dat het niet normaal is voor een 14 jarig meisje.
Zei herkende zich helemaal in mij.
Ik weet niet wie ik nodig heb verder,
Maar ik weet niet of ik hier wel alleen met mijn vriend uit kan komen?
of dat ik wel echt iemand nodig heb die hier wel ervaring mee heeft.
De vorige keer ben ik er uit gekomen met die kennis en veel met mijn vriend
Iedere dag even uithuilen bij mijn vriend deed mij heel erh goed!!
Dat heeft me heel erg geholpen
er zijn in het verleden nog ergere dingen gebeurd maar dat via pb
dat achtervolgt me ook nog steeds
bobomelo schreef:@Opala, heerlijk dat een vakantie jou zo goed doet!
Ben wel benieuwd dan naar wat voor jou die depressieve periode van een jaar inhield! Dan kunnen we ons er ook wat meer van voorstellen!
Sandeman schreef:Wow..... na het invullen van 205 vragen gaat de therapie nu echt beginnen..... Ik heb een heule dikke muur om me heen en die wil hij afbreken...ik zei... veel succes, je zal de eerste zijn in bijna 40 jaar