Motivatie? Muziek, voorbeelden van wat je streven is, het feit dat je je beter voelt zonder kilo's overtollig spek...
Moet zeggen dat ik nu echt prop en prop vol zit, morgen is het écht afgelopen met dit ge.. ge.. kaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:ik ga de eerste dag al de mist infriet eten
Lente schreef:Voor de mensen die ook koolhydraatarm hebben gedaan; hoelang tot het zwaarste over is?
Homiafortuna schreef:BabiiVeeraa schreef:Zo, het was hier een hele tijd stil en dan ineens zoveel aanmeldingen!
Ik was vanmorgen heel erg trots op mezelf, ruim 2kilo minder dan de vorige x dat ik had gewogen (tijdje geleden, weegschaal thuis is kapot!)
Moet zeggen dat ik nu wel en ultieme motivatie heb om af te vallen.. Een of ander graatmager sekreet zit achter mijn vriend aan. Meisje zit zwaar aan de drugs, vandaar dat ze graatmager is, maar toch.
Mijn vriend moet niks van haar hebben (het is ook echt een *%&$#-mens) maar heeft zich in een dronkenbui laten ontglippen dat hij wel vindt dat ze een mooi figuur heeft..
Juist, dat wordt afvallen dus..
Dat is niet de goede reden om af te vallen. Je moet het voor jezelf doen en niet voor iemand anders. Als jij vindt dat je er goed uitziet met dit gewicht, dan moet je lak hebben aan wat anderen er van vinden.
essy87 schreef:Volgens mij zijn er nog al wat verschillende varianten.
Ik doe een khd arm dieet en dat gaat op basis van veel eiwitten eten die je verbranding aanwakkeren en dus zorgen dat je relatief snel afvalt.
Khd worden snel omgezet en in vet en zijn dus dikmakers.
Ik eet dus bijvoorbeeld weinig tot geen brood, geen pasta/rijst/aardappels en GEEN snoep/koekjes ed.
(Enkele keer zondigen daargelaten, het moet wel leuk blijven.)
Wat ik wel eet is magere yoghurt/kwark, ei (met rookvlees bijv.) vis, vlees, groente en fruit.
Heb jij een vast schema, of?
Wil je nog specifieke dingen weten? Misschien doen anderen het anders/hebben ze aanvullingen..