Jawel hoor, vanuit belgie is geen probleem! Maar dat kan je alleen niet via de site doen, dan moet je mij even een email sturen met daarin je bestelling!
Of via bokt, dat mag ook!
Anca, ik heb even zittn kijken, maar frosting kom ik wat lastiger aan. Ik probeer ook de pink lemonade te krijgen, wat ook niet echt lukt nog
Ik heb ook nog even snel een kleine bestelling gedaan.. ik kon het toch niet weerstaan! Dit keer dan geen smackers, maar die potjes die eind april pas komen! Whoeeee. Zo jeetje, wat een verzameling hierboven
Heb daarstraks vanaf mobiel even snel gespiekt, volgens mij valt het mee de verleiding maar je hebt weer genoeg leuke dingen! Natuurlijk blijf je op jacht naar mijn Peppermint lipsmacker he???
Zag dat je wel een pepermunt bijenwas iets hebt nu, maar ik wil gewoon mijn lipsmacker
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien! ( Al ben ik niet zo oud, haha) Alleen met framboze, maar dat is gewoon lipgloss maar smaakt niet ernaar. Ruikt er alleen naar
Haha oké Maar ik zie me niet bepaald met lipgloss haha, ik ben vrij naturel op dat vlak
Maar het is niet allemaal lipgloss, het zijn gewoon lippenbalsems. Ik gebruik ze vaak voor het slapengaan omdat ik anders met kapotte lippen wakker wordt.