mijn 4de gaatje links is aan t b*tchen, terwijl mijn kersverse gaatjes heel chill zijn, maar die 4de zijn sowieso aan t poedersuiker, zal nu toch wel moeten zeezouten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:x_Elise schreef:Ik zou ook nog graag een piercing in mijn oor willen maar dat moet dat echt heel subtiel zijn
Weet nog niet wat
Wat heb je in je oren zitten nu?
Mooi Bonjoy
Ik denk dat ik er over uit ben, ik laat links een derde gaatje piercen.
En dan maar kijken of ik nog een tragus wil.
Wil perse links een tragus, maar daar heb ik ook al een helix.
Mijn rechteroor lijkt dan zo leeg..
Suus_ schreef:VET magnum!! Enenen? Doen/deden ze pijn bij je?
xDramaQueen schreef:ohh magnum you lucky bitsjik ging echt door de grond, ik wil hem zó graag weer maar t idee dat ik t weer voel, my dear god... vriendinnetje gaat tongpiercing zetten binnenkort, ik ga er eens over na denken of ik haar hand kapot mag knijpen
xDramaQueen schreef:het was bij mij zóveel meer dan een gemene rotprik! maar ik denk dat ik hem rechts laat zetten, om een stom voorbeeld te noemen, linker oorgaatje deed meer pijn, linker armtattoo deed véél meer pijn, schijnt te maken met je bloedsomloop, wie weet doet rechts minder pijn
xDramaQueen schreef:het was bij mij zóveel meer dan een gemene rotprik! maar ik denk dat ik hem rechts laat zetten, om een stom voorbeeld te noemen, linker oorgaatje deed meer pijn, linker armtattoo deed véél meer pijn, schijnt te maken met je bloedsomloop, wie weet doet rechts minder pijn
Magnummm schreef:Suus_ schreef:VET magnum!! Enenen? Doen/deden ze pijn bij je?
Nee helemaal niet. Ik zat daar helemaal in de stress. Ging er donderdag heen. En hij was nog bezig met iemand tattooëren dus moest wachten. Nou kreeg het steeds warmer en werd helemaal zenuwachtig (ben normaal nooit zo, echt raar).
Dus uiteindelijk was ik aan de beurt. Nou en toen viel alles reuze mee.Snap nu echt niet waar ik me toen druk om maakte.
Hij heeft eerst links gedaan, toen rechts. Rechts deed toch wel stukje meer pijn (komt omdat je jezelf dat aandoet eigenlijk, vaag..) maar het viel echt mee in vergelijking met wat ik eigenlijk gedacht had!
Piercer zei toen ie klaarwas en het gordijn opendeed tegen mijn vriend: dat meiske van jou is een echte bikkel, daar motte trots op zijn hoor jongen
Ben er super blij mee en ze gedragen zich uitmuntend!!
xDramaQueen schreef:ik krijg gewoon kippenvel over mijn hele lijf als ik weer aan die prik denk
nog leuker: daarna de kou in gaan buiten hahaha