Lante schreef:Bonjoy, mooi inderdaad (al zou het niks voor mij zijn). Ik vind het alleen jammer dat zwart altijd groen wordt...
Mijn tat staat al zo n tien jaar maar niet groen hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar voor een kleintje (die ik wil wordt een "simpel" anker van een cm of vier met wat kleine details) had ze misschien wel tijd. Na de carnaval ga ik even langs. 
hrappur schreef:Ik geloof dat ik voor 12 maart een afspraak heb staan !!!! ik ga een text op men onder arm laten zetten , aan de binnen kant... de zin, ; Lights will guide you home.. ( maar dan in het IJslands) en zit er over na te denken 3 zwaluwen er bij te laten maken, klein maar fijn...
Mareska schreef:hrappur schreef:Ik geloof dat ik voor 12 maart een afspraak heb staan !!!! ik ga een text op men onder arm laten zetten , aan de binnen kant... de zin, ; Lights will guide you home.. ( maar dan in het IJslands) en zit er over na te denken 3 zwaluwen er bij te laten maken, klein maar fijn...
Coldplay, zo mooi.

Kido schreef:Lante schreef:Bonjoy, mooi inderdaad (al zou het niks voor mij zijn). Ik vind het alleen jammer dat zwart altijd groen wordt...
Mijn tat staat al zo n tien jaar maar niet groen hoor
hij is een beetje vaal geworden en moet dus binnenkort voor een touch-up, maar hij is niet verkleurd naar een "niet op zwart lijkende" kleur

foto!!!
Vréselijk!