Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Unoo schreef:Fruitsappen en zure dingen niet doen! Sinaasappelsap en alle andere zure dingen zijn hartstikke slecht voor het milieu in je darmen die dus ook weer invloed hebben op je huid.
Rebeccaa schreef:Unoo schreef:Fruitsappen en zure dingen niet doen! Sinaasappelsap en alle andere zure dingen zijn hartstikke slecht voor het milieu in je darmen die dus ook weer invloed hebben op je huid.
Toch gek, mijn huid die wordt een stuk handelbaarder als ik regelmatig sinaasappels eet/sinaasappelsap drink.vitamine c doet ook veel goeds..
Unoo schreef:Fruitsappen en zure dingen niet doen! Sinaasappelsap en alle andere zure dingen zijn hartstikke slecht voor het milieu in je darmen die dus ook weer invloed hebben op je huid.
Esmeralda schreef:Toen zijn we overgestapt naarde paprika, ging een poos goed
MaartPaard schreef:@ Esmeralda,
Oei een antibioticakuur.. Misschien ben ik een zeikerd maar het is toch wel algemeen bekend dat antibiotica niet alleen slechte maar ook goede bacterien dood in de darmen. De darmen zullen dus worden aangetast wat een hele slechte werking tot gevolg vd huid zal hebben...
Elanor schreef:Waar ik nog wel benieuwd naar was: waarom ben je zoveel paprika gaan doen? Voor de vitamine C? Want als je daar geen tekort gaan hebt, heeft het geen zin om ineens veel paprika te eten. Overinname van vitamine C wordt vrijwel niet door het lichaam opgenomen maar direct uitgescheiden. Van een tekort aan vitamine C krijg je ook geen acne (wel scheurbuik).