Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Ik moet over 8 daagjesVolgens mij idd als eerste hier dit topic voor nu
Bij ons is niet zo'n lange wachttijd.. iets van een maand ofzo? Dus valt wel mee.
Silvia schreef:MelanieB schreef:Ik moet over 8 daagjesVolgens mij idd als eerste hier dit topic voor nu
Bij ons is niet zo'n lange wachttijd.. iets van een maand ofzo? Dus valt wel mee.
Nee hoor, ik ben je voor.![]()
Afgelopen donderdag kreeg ik een telefoontje of ik maandag (afgelopen maandag dus!) al geopereerd wilde worden! Even overlegd met vriendlief en het werk en ja gezegd. Dus ik heb de operatie al achter de rug. Gisterenmiddag mocht ik naar huis.
Ik voel me nu een beetje gammel maar dat zullen wel de naweeen van de narcose zijn en een dag niks eten.
Bij mij is er links 330gr en rechts 375gr weggehaald.
Ik hen nu eventjes 80c aan omdat de boel een beetje opgezwollen is. Als het goed is wordt mijn uiteindelijke cupmaat 75d misschien c. En ik had 75 f/g. Tot nu toe ziet het er mooi uit.
Dus mijn bankhangtijd is begonnen!
joyce_eddy schreef:silvia, wat super voor je!
neem lekker de eerste week heel veel rust en luister goed naar je lichaam.
tamaramt schreef:@joyce_eddy; wat raar wat jouw pc heeft verteld; volgens mij klopt daar helemaal niks van! Alles wat medische en psysche klachten veroorzaakt krijg je gewoon vergoed; ook volgend jaar.
@slivia; ik denk dat je je vergist in de kosten v een dergelijke operatie; ik denk dat je minimaal al toch zo n 6000 a € 7000 kwijt bent zonder dat er nog complicaties bijkomen. Ikzelf heb zo n groot bedrag in ieder geval niet liggen en zal het ook niet makkelijk kunnen sparen.
tamaramt schreef:@silvia; bij mij was het idd voornamelijk medisch; al vond ik het zelf wel verschrikkelijk en droeg ik zelden een topje of wat dan ook.
maar bv een collega van me heeft nu een vergroting gehad omdat ze helemaal niks maar dan ook niks had;gewoon plat; dat ziet de zorgeverzekering als een verminking vh lichaam en dus heeft zij de vergroting gewoon vergoed gekregen en zit zij eveneens 6 weken in de ziektewet