Ik moet zeggen dat ik door het koude weer wel vaker last heb. Ondanks dat ik braaf een muts op m'n hoofd zet als ik naar buiten ga, mijn hoofd is niet geschikt voor al die temperatuurverschillen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurabram schreef:Ik moet zeggen dat ik door het koude weer wel vaker last heb. Ondanks dat ik braaf een muts op m'n hoofd zet als ik naar buiten ga, mijn hoofd is niet geschikt voor al die temperatuurverschillen.
Citaat:Dispergeerbaar
Dispergeerbaar wil zeggen oplosbaar in een dispersie, een mengsel van stoffen dat bestaat uit een stof die fijn verdeeld is in een andere stof.
Laurabram schreef:Kinke, er was voorheen iemand in 't topic die ook iets met coffeïne gebruikte, als ik het goed heb onthouden was dat Lammie, maar weer 't niet meer zeker.
Remy, benieuwd of dat gaat helpen. Ik moet zeggen, ik ben zelf anti-conceptie vrij, maar heb helaas nog regelmatig van hormonale migraine (met name rond ovulatie en menstruatie).
Spirit, benieuwd of het helpt met doorslikken.
Laurabram schreef:Was ook al even terug volgens mij, dat je dat gebruikte.
Gevalletje de bel horen rinkelen maar niet weten waar de klepel hing.
simodi schreef:Volgens mij heeft dooslikken en geen stopweek inlassen alleen zin, als je juist in die stopweek last van migraine krijgt. Door die week over te slaan krijg je ook geen aanval.
Als je al migraine krijgt bij aanvang van het slikken van de pil, lijkt het me dat je juist op de stoffen uit die pil reageert en heeft doorslikken daar geen invloed op ...