(stiekem de hoop dat ie vandaag binnen komt)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En zin om nu een rondje te hollen, maar eerst maar ns naar stal; 2 paarden doen (ga ze weer laten slepen vandaag, ff flink werken) en 2 enorm smerige stallen mesten (zullen 4 flinke kruiwagens zijn....
)
dus denk dat ik verstandiger doe om niet vandaag te gaan. 
nu helemaal niet meer, vies prut weer. zo lekker de openhaard aan, wijntje erbij, olijfjes en andere lekkere hapje 

Ik had hem al via mail, maar daar allles bij elkaar is ook wel erg makkelijk! Dankzij jou
ga ik toch heel rustig toewerken naar de 10!
Ik heb niet genoeg schijfruimte op mijn laptop. 
echt genieten is dat
en een heerlijk begin van de zondag

Nog zo ver?
Maar ik heb de les uitgelopen, vraag niet hoe. iedere keer als ik een collega-hardloper tegenkwam, versnelde ik iets, om maar niet voor paal te lopen.

vooral doen voorkomen alsof het heel lekker gaat, haha! motiveert enorm .. Fanneke schreef:Wauw Marije, wat goed!! Heel knap gedaan!
Vandaag lesje 22 gelopen. 2 keer 15 minuten hardlopen, met 2 minuten rust tussendoor. Het ging niet makkelijk, vooral het tweede deel. Op een bepaald punt zat ik er bijna door heen, zegt evy: even volhouden, nog een kleine 5 minuten!!Nog zo ver?
Maar ik heb de les uitgelopen, vraag niet hoe. iedere keer als ik een collega-hardloper tegenkwam, versnelde ik iets, om maar niet voor paal te lopen.
(ik wel XD). Maar goed van je hoor!
Maar ze zijn nog zo wit dat iedereen kan zien dat ik een beginner ben
Geen idee hoe het kan dat ik ze maar niet vies krijg.
Mijn stallaarzen zijn altijd direct na een paar minuten al niet meer hun originele kleur.Ik heb dus ook geen hoop voor mijn hardloopschoenen (:
). Maar goed, na nog wat laadproblemen met andere paarden van stal konden we dan op weg. We hebben fantastisch weer gehad, de paarden vonden het prachtig en de ruiters ook, dus we hebben genoten. 1 minder puntje was dat 1 paardje nogal uit z'n dak ging waardoor de ruiter viel, paard is het bos in gelopen, helemaal om het bos heen uiteindelijk en bij de Texaco aan de ventweg langs de snelweg terug gevonden. Ruiter en paard zijn beiden ongedeerd.

En wat een verhaal over die val zeg, da's schrikken ..! Gelukkig goed afgelopen.