robeer schreef:Ik zeg niet dat ik het hele verhaal niet geloof. Ik schrijf alleen dat ik het nogal wat vind en dat de artsen en Nicky er in mijn ogen nogal (euh, welk woord moet ik hier gebruiken zonder iemand voor zijn bol te stoten?) laconiek mee omgaan. In mijn ogen is het hebben van 3 stolsels op die plaats gewoonweg direct levensbedreigend. Tel de rest daarbij op en je komt tot mijn vragen.
Haar manier van schrijven zal ik niks over zeggen hoor. Soms moet ik bepaalde dingen wel terug lezen omdat sommige zinnen wel erg krom zijn. Swa. Het gaat om de intentie en we zijn niet allemaal Neerlandicus. Inclusief mijn persoontje.
Ik ben ook niet zozeer op zoek naar antwoorden. Ik uit enkel mijn gedachten en gevoelens. Ik heb geen enkele baat bij antwoorden, behalve mogelijk dat ze mijn nieuwsgierigheid en menselijkheid zouden bevredigen. Misschien zijn mijn eerdere posts ook vanuit menselijk oogpunt geschreven???
Ik vind het dan ook niet echt gepast om voor zeur weggezet te worden. Sorry hoor.
Oh, en ook ik ben blij met iedere dag en geniet van het leven.
Amen. Bovendien zou ik het behoorlijk ernstig vinden als ze 3 stolsels heeft en deze doorschieten naar haar hart en haar vriend morgen meld dat ze overleden is aan een hartinfarct en niemand had gemeld dat ze wel wat kritischer mocht zijn tegen haar arts.
Leuk dat je een arts vertrouwd, maar het zijn wel mensen en die maken fouten...