Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 07:12

hahhaa ik heb ook geen idee daarvan.. ik weet wel dat dat ongeveer 2 weken is voor je ongesteld wordt.. maar verder ook geen idee :P

@ts-er... is er al vooruitgang geboekt met het 1 en ander? :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 17:06

Ik zit dus op een site. Heb al met diverse mannen gechat. Maar sinds gister chat ik er met 1 waarmee het echt klikt. Dus ik heb mn MSN gegeven en we zitten nu ook te chatten. Is echt een hele leuke gozer.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:09

Leuk leuk leuk! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:12

Bellatrix schreef:
Ok, een man van 34 zonder foto (RP) heeft zijn 06 gegeven. :+
Hij zei dat hij wel een fles Crystal Champ soldaat wil maken met mij. :') Enig idee hoe duur dat spul is?? _O- En hij heeft een huis in Marbella en zit in de media business....Woont vrijstaand in Blaricum en hobby's zeilen en golfen. :+

Euh....ja...now what? :=

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 17:14

Mij zijn 06 geven.

:')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:15

Niet op in gaan, vast een faker. :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:16

Ik kan ook niet gaan smsen...dan heeft ie mijn nummer. :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:19

mijn alarm bellen gaan rinkelen!. Dit is echt fake.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:45

Ilona klinkt leuk. Gewoon lekker verder chatten. Dat kan toch geen kwaad.

Bel wel goed opletten he.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:54

Bellatrix schreef:
Bellatrix schreef:
Ok, een man van 34 zonder foto (RP) heeft zijn 06 gegeven. :+
Hij zei dat hij wel een fles Crystal Champ soldaat wil maken met mij. :') Enig idee hoe duur dat spul is?? _O- En hij heeft een huis in Marbella en zit in de media business....Woont vrijstaand in Blaricum en hobby's zeilen en golfen. :+

Euh....ja...now what? :=

Dat is iets te mooi om waar te zijn. Ik zou naar een volgende gaan. :=

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 18:33

Bella, dat is de verkeerde. Als-ie nou polo zou spelen en een loge op Ascot zou hebben, ja dán wordt het interessant :+

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:17

ok goed met knikkende knien mijn verhaal.

Ik ben mijn hele leven zwaar overgewicht geweest. ik ga het hier 1 keer en nooit meer neerzetten ik was 102 kg. ik ben in 6 maanden 25 kg afgevallen. Ik heb dit in amerika gedaan op een instituut omdat dit nergens meer wou lukken. Ik heb nooit een vriend gehad. wel gezoend. maar na 4 maanden kreeg ik een vriend. hij was compleet verkeerd voor mij maar dat is niet het punt wat ik wou maken
Op een Off campus trip zijn wij met zen 8en naar een stad in de buurt gegaan om te gaan feesten, zuipen en vanalles. Op de 2e avond was ik zo dronken en een andere jongen ook (niet mijn vriend) dat wij met elkaar gezoend hebben en later wou hij ook nog met mij naar bed. Ik was ontzettend nerveus en ik was zo dicht vanonderen dat hij er nog geen vinger inkreeg. hij zei dat ik moest ontspannen en dat lukte wel maar nog steeds niet ik ben ontzettend strak vanonderen. uiteindelijk kreeg hij er 1 en ook wel 2 in maar het was zo ontzettend pijnlijk echt pijn die ik nog nooit ervaren heb. Ik heb ook stop gezegd en ik ben ook heel erg beschaamd erover. nu probeerde mijn nieuwe vriend het weer een paar weken geleden. en de eerste ging het weer niet en die keren erna ook niet. en als ik het zelf doe ook niet. het is gewoon te pijnlijk. En nu zit ik dus te denken. moet ik nou naar een gynaecoloog. ik wil echt niet, ben ontzettend preuts

Tampon komt er ook echt niet in. "natmaken" helpt ook niet

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:22

Ten eerste welkom hier! Goed van je dat je je verhaal durft te doen!

Misschien een stomme vraag, maar word je wel nat van onder zeg maar, als jullie gaan sexen?

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:24

joyce2 schreef:
Ten eerste welkom hier! Goed van je dat je je verhaal durft te doen!

Misschien een stomme vraag, maar word je wel nat van onder zeg maar, als jullie gaan sexen?
dat was het probleem niet. ik word nat maar het gaat gewoon niet

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:28

Eerste stap is toch een gynaecoloog, je kunt een bijzonder taai maagdenvlies hebben, dat zonder hulp niet scheurt.
Is dat niet het geval, dan is een psycholoog misschien een volgende stap, om te kijken hoe je in je hoofd dat knopje om moet leren zetten. Beide stappen zijn geen schande, en een gynaecoloog (vraag desnoods om een vrouwelijke!) doet niet anders dan bij iedereen 'door de brievenbus gluren'.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:32

Als je idd niet nat word, ga ik met Ibbel mee! Ga naar een vrouwelijke gyn. (of een mannelijke, net wat je fijner vind) en laat je voor de zekerheid even nakijken! Dan kun je hopelijk binnenkort echt van sex gaan genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 08:17

Pandour4evuh, dapper dat je je verhaal zo schrijft.
Ik zou me voor kunnen stellen dat jouw lichaam ergens diep van binnen nog niet helemaal gewend is aan haar nieuwe, afgeslankte vorm. Dat er misschien ergens nog een stukje onzekerheid zit die voortkomt uit een vroeger idee dat je niet mooi was, er niet mocht zijn, en dat jouw lijf de moeite niet waard was. (dat dat helemaal niet zo was en is en dat ook dikke vrouwen prachtig kunnen zijn laten we even achterwege nu, dat weten we verstandelijk allemaal wel)
De onzekerheid die "onvrijwillig" dik zijn met zich mee kan brengen, kan best heel diep zitten, waardoor je nu nog steeds die spanning hebt, en waardoor je je letterlijk (nog?) niet "open kunt stellen" zeg maar.

Ik denk dat een afspraak met een fijne gynaecoloog een hele goede eerste stap kan zijn. Die kan jou in ieder geval vertellen of het iets lichamelijks is of niet, en van daaruit kun je dan "verder werken".

Succes!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 08:25

De gynaecoloog heeft alles echt wel vaker gezien hoor, je voelt jezelf misschien erg onwennig, maar dat zal echt wel goed komen...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:33

Naja, ik kan me voorstellen dat ze er niet graag naar toe gaat, ondanks dat zo'n Gyn alles al wel een keer gezien heeft. Ik ben niet preuts, maar ik zou echt wel ff moeten slikken als ik met mn benen wijd moet voor een vreemde! En het komt idd heus wel goed, maar het is wel een drempel die je over moet.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:00

Ik vond het de eerste keer ook heel eng. Misschien kan je om een vrouwelijke gyn vragen mocht je dat prettiger vinden? :)

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:34

Als je een goed voorspel hebt wordt alles veel soepeler, en je moet gewoon vertrouwen in diegene hebben. Succes!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:57

IndianLady schreef:
Ik zit dus op een site. Heb al met diverse mannen gechat. Maar sinds gister chat ik er met 1 waarmee het echt klikt. Dus ik heb mn MSN gegeven en we zitten nu ook te chatten. Is echt een hele leuke gozer.

Leuk :D ben benieuwd hoe het afloopt :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:04

Ow joh, ik moet toch behoorlijk grinniken om je openingspost :D

Ik weet nog goed dat ik in de 1e/2e klas een vriendin had die zich daar ook erg zorgen om maakte, ze raakte er maar niet over uitgepraat :+
Tot ze op een gegeven moment een vriendje had, ineens maakte ze zich geen zorgen meer en toen we na verloop van tijd toch eens voorzichtig peilden hoe het nu zat met haar 'angst' kon ze niet veel anders dan heel breed greinzen.
_O- _O-

Dusja, wellicht zegt dat genoeg?
Niks om je druk om te maken ;)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:18

Ik zeg, gewoon doen :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:40

Bellatrix, klinkt als eentje die ik eens heb gedate en een gezochte oplichter bleek te zijn :+ stuur eens een fotootje :))