Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Euhm, je gaat een piercing laten zetten terwijl je de naam niet eens weet?
Misschien eerst maar even wat informatie opzoeken op internet..
Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent
Ayasha schreef:MuSLi schreef:Euhm, je gaat een piercing laten zetten terwijl je de naam niet eens weet?
Misschien eerst maar even wat informatie opzoeken op internet..
Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent
Ken jij de naam wel dan?
Waarom zou je'm moeten opzoeken. Een goede piercer kan je als je langs gaat genoeg informatie geven.
Aieshja: je bedoelt waarschijnlijk een tongweb
Edit: zie dat marlies het al zei.
Ayasha schreef:zie mijn wijziging.
En daarbij, waarvoor is dit topic er? Om informatie te geven toch?
Ze heeft nog bijna twee maanden te gaan. Weet niet hoe lang jij een piercing bestudeerd voor je'm laat zetten maar ik doe er zolang niet over
kYliieJ schreef:@Megamutsj :vriendin van mij heeft ook een md maar boven de linkerborst dat hij er bij sommige truitjes boven uit komt maar bij truitjes met een hogere rand niet.
het zetten deed bij haar wel even pijn maar dat is 5 sec, verder kreeg ze het advies om er een plijster of leukoplast er overt te plakken als ze ging slapen, dus voor jou als buikslaper zou dat ook een goede oplossing zijn. verder schijnt het een heel makkelijke piercing te zijn maar het zijn eigenlijk geen piercings zei de piercer
Lindava1989 schreef:Waar had ze die zitten op dr voet dan? Vind het wel een bijzondere plek!
Hoorde indd ook dat er kans is op uitgroei, de huid staat daar natuurlijk ook vrij strak..
Armaris schreef:Mag ik me even melden?
Ik heb 2x een tongpiercing gehad:
Op mijn 16e maar mijn ouders kwamen erachter en hij moest eruit
en op mijn 18e en toen brak een stuk tand af en uit angst heb ik hem er maar uit gedaan(alhoewel dit niet eens van de piercing) was en mijn TA er niets op tegen had)
Ik zit nu nog te spelen met de gedachten om weer een tongpiercing te nemen maar de angst zit er weer wat in
Is het mogelijk om je tong weer te piercen na 2x? Ik weet dat ik het enorm fijn vond een piercing te hebben, vandaar
Ook ga ik als ik op mijn streefgewicht ben voor een navelpiercing, hoe zit dit met het sauna'en?