[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aieshja

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:59

Heeft iemand toevallig een piercing ONDER de tong?
Aan dat kleine stukje vlees, weet niet hoe ik het moet noemen.
3 dec wil ik die graag zetten en ik vroeg mij af wat de ervaring is van andere.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:08

Euhm, je gaat een piercing laten zetten terwijl je de naam niet eens weet?
Misschien eerst maar even wat informatie opzoeken op internet..
Dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:15

Bedoel je soms een tongweb?
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:16

MuSLi schreef:

Ken jij de naam wel dan? :+
Waarom zou je'm moeten opzoeken. Een goede piercer kan je als je langs gaat genoeg informatie geven.

Aieshja: je bedoelt waarschijnlijk een tongweb

Edit: zie dat marlies het al zei.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-10-10 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 14:17

Ieh, die foto ziet er wel creepy uit. :7

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:13

Ayasha schreef:
MuSLi schreef:

Ken jij de naam wel dan? :+
Waarom zou je'm moeten opzoeken. Een goede piercer kan je als je langs gaat genoeg informatie geven.

Aieshja: je bedoelt waarschijnlijk een tongweb

Edit: zie dat marlies het al zei.

Ik hoef de naam ook niet te weten, want ik hoef hem niet te laten zetten ;)
Maar ik vraag me gewoon af, waarom iemand die wil laten zetten.. Terwijl ze er niks vanaf weet!
Dan zou ik toch eerst wat informatie inwinnen over de piercing.. Vandaar mijn opmerking!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:20

Waarom? Hij moet er toch gewoon in? :=
En dat moet je niet eens zelf doen. En verzorging heb je nu ook niet bepaalt een universitaire studie voor nodig. :D
En dat ze de naam niet weet zegt niets over wat ze weet van de piercing. Eskimo piercing heeft zoveel verschillende namen net als de madonna en de christina bv. Hangt er maar net vanaf waar je zit.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-10-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:21

Daar denken we dus blijkbaar verschillend over.. Ik zou toch graag eerst meer weten over de piercing, voordat hij erin gaat :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:22

zie mijn wijziging. :)
En daarbij, waarvoor is dit topic er? Om informatie te geven toch? :+
Ze heeft nog bijna twee maanden te gaan. Weet niet hoe lang jij een piercing bestudeerd voor je'm laat zetten maar ik doe er zolang niet over :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:37

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 22:37

Ik bedoelde inderdaad de tongweb!

Wat is jouw ervaring hierbij? En hoe was het naverzorgen, dergelijke pijntjes, eten en drinken etc?

Waarom zou ik perse dit soort dingen op moeten zoeken op het net en allerlei enge dingen lezen, kan het net zo goed direct vragen... And excuse me dat ik de naam niet meer wist.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 23:20

Halloo,

Hier weer interesse in een piercing, namelijk de md. Volgens mij zat mensen die er 1tje hebben hier!
Mij lijkt er 1tje mooi tussen de borsten klein stukje erboven, hoe is de ervaring met uitgroeien, hem hebben, hem laten zetten, verzorging ed?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:03

Ohja, en ik ben een buikslaper :+ Word dat een probleem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:22

Ik heb geen last van uitgroeien (zitten bij mij onder sleutelbeen), ondanks dat ze al een paar keer vervelend hebben gedaan (vies zwemwater, lage weerstand, blijven haken etc). Het zetten vond ik ook totaal niet pijn doen, alleen door het flink aanduwen had ik een paar dagen last van mijn schouderbladen. Die van mij steken wel wat meer uit dan die van mijn huisgenootje, die ze op de plek heeft waar jij er ongeveer 1 wilt. Maar bij haar blijft er dus makkelijker vuil onder zitten, wat bij mij gewoon wegspoelt.

Verzorging gewoon zoals normaal, vooral niet teveel aan zitten. Ik had 3 sprays meegekregen: fysiologische zoutoplossing, antibacteriële spray en zeep.
Heb het maar netjes gebruikt omdat ik wat negatieve verhalen gehoord had van vriendinnen waarbij ze wel zijn uitgegroeid. Die hadden dat dan weer niet meegekregen en moet zeggen tot nu toe zitten ze er bij mij nog steeds in :D

Ik heb er in het begin alleen niet op kunnen slapen en als ik nu teveel op 1 zij slaap, voel ik ze soms ook wel.. maar ach moet er iets voor over hebben!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:47

@Megamutsj :vriendin van mij heeft ook een md maar boven de linkerborst dat hij er bij sommige truitjes boven uit komt maar bij truitjes met een hogere rand niet.
het zetten deed bij haar wel even pijn maar dat is 5 sec, verder kreeg ze het advies om er een plijster of leukoplast er overt te plakken als ze ging slapen, dus voor jou als buikslaper zou dat ook een goede oplossing zijn. verder schijnt het een heel makkelijke piercing te zijn maar het zijn eigenlijk geen piercings zei de piercer

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:19

Heeft er iemand ervaring met de tongweb?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 12:14

kYliieJ schreef:
@Megamutsj :vriendin van mij heeft ook een md maar boven de linkerborst dat hij er bij sommige truitjes boven uit komt maar bij truitjes met een hogere rand niet.
het zetten deed bij haar wel even pijn maar dat is 5 sec, verder kreeg ze het advies om er een plijster of leukoplast er overt te plakken als ze ging slapen, dus voor jou als buikslaper zou dat ook een goede oplossing zijn. verder schijnt het een heel makkelijke piercing te zijn maar het zijn eigenlijk geen piercings zei de piercer

het zijn inplantaatjes. ;)

Tussen de borsten weet ik dat er veel problemen hebben met de druk die de borsten geven maar er boven lijkt me dat niet aan de orde. Pleister is enkel de eerste 24 uur nodig en daarna een weekje 's nachts oid. Ik deed het met een T shirt gezien ik alergisch ben voor pleisters.

idinn: hoe krijg jij last van je schouderbladen als ze onder je sleutelbeenderen zitten? :=

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:23

Ik heb het geluk dat mijn boezem niet enorm groot is.
Ben gewoon bang voor uitgroei, de piercer waar ik hem dan wil laten zetten haalt ze er niet uit.. Logisch ook wel.
Vriendinnetje had er 1 in haar voet, ging ze naar de piercer die wou hem er niet uithalen, ging ze naar de huisarts, die wist niet wat het was en stuurde haar weer terug naar de piercer %) Lekker ingewikkeld.

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:27

Waar had ze die zitten op dr voet dan? Vind het wel een bijzondere plek!
Hoorde indd ook dat er kans is op uitgroei, de huid staat daar natuurlijk ook vrij strak..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 17:02

Ik heb zelf een MD op mijn linkerborst gehad. Het zetten deeed AUW ;( Maar het was zeker de moeite waard. Ik vond het een hele makkelijke piercing. Deed hem 1 a 2 keer daags met unicura wassen en heeeeeeeel af en toe een drupje sterilon erop. Ik had er regelmatig een pleister op, zodat hij ook netjes vlak op de huid bleef (niet uitgroeide zeg maar) en dat werkte heel goed! :)
Ik heb hem inmiddels niet meer, heb hem eruit laten halen. Heb er wel spijt van, maarja..

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:56

:wave:

Ik kom even melden dat ik om 8 uur een afspraak heb bij de piercer...
Mocht geen tongpiercing, maar wel een Helix (eigenlijk ook niet.. maar uiteindelijk mag het toch).

En ik ben zenuwachtig :)) .

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:31

Kan niet meer editen, maar heb hem inmiddels :D !

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:14

Mag ik me even melden?
Ik heb 2x een tongpiercing gehad:
Op mijn 16e maar mijn ouders kwamen erachter en hij moest eruit :o
en op mijn 18e en toen brak een stuk tand af en uit angst heb ik hem er maar uit gedaan(alhoewel dit niet eens van de piercing) was en mijn TA er niets op tegen had)

Ik zit nu nog te spelen met de gedachten om weer een tongpiercing te nemen maar de angst zit er weer wat in :o
Is het mogelijk om je tong weer te piercen na 2x? Ik weet dat ik het enorm fijn vond een piercing te hebben, vandaar :)

Ook ga ik als ik op mijn streefgewicht ben voor een navelpiercing, hoe zit dit met het sauna'en?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:53

Lindava1989 schreef:
Waar had ze die zitten op dr voet dan? Vind het wel een bijzondere plek!
Hoorde indd ook dat er kans is op uitgroei, de huid staat daar natuurlijk ook vrij strak..

Gewoon op de bovenkant, als je bijvoorbeeld je linkervoet hebt, dan bij je kleine teen en de teen daarnaast, een stuk daarboven. Zag er wel mooi uit, maar erg onhandig. Ze kon haar paardrijlaars niet meer aan :+

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:34

Armaris schreef:
Mag ik me even melden?
Ik heb 2x een tongpiercing gehad:
Op mijn 16e maar mijn ouders kwamen erachter en hij moest eruit :o
en op mijn 18e en toen brak een stuk tand af en uit angst heb ik hem er maar uit gedaan(alhoewel dit niet eens van de piercing) was en mijn TA er niets op tegen had)

Ik zit nu nog te spelen met de gedachten om weer een tongpiercing te nemen maar de angst zit er weer wat in :o
Is het mogelijk om je tong weer te piercen na 2x? Ik weet dat ik het enorm fijn vond een piercing te hebben, vandaar :)

Ook ga ik als ik op mijn streefgewicht ben voor een navelpiercing, hoe zit dit met het sauna'en?

Toevallig gister gehoord..
Als je tongpiercing eruit gaat, groeit het dicht als een 'trechter/zandloper'. Het kan dus zijn dat de boven en onderkant nog open zijn, en alleen het middelste dus dicht is gegroeit. Was daar een vrouw die hem ook voor de 3e x opnieuw wilde laten zetten, en dat was mogelijk :j .

En met een navelpiercing moet je de sauna'en ontwijken, ik weet alleen niet voor hoelang. :o .

En iemand die mij kan helpen?
Ik moet dus het volgende doen;

- Handenwassen met handzeep (ik gebruik Unicura).
- Op mijn vingertoppen zeep doen (die ik mee heb gekregen).
- Dit op de voor, en achterkant doen (zeg maar waar het gaatje zit).
- Het ringetje helemaal naar achter, en vervolgens naar voor draaien.
- Zeep afspoelen
- Goed droogmaken
- Aantal druppels vloeistof op de voor en achterkant doen (bij het gaatje).

Maar ik krijg mijn ringetje dus echt niet zo ver heen en terug gedraait, maakt dit veel uit := ?