Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Met mij gaat het eigenlijk best goed, naar omstandigheden. 2 dierbaren verliezen in 3 dagen tijd is heftig. Lief dat je er naar vraagt.
Ik durf niet meer omdat ik sinds juni niet meer geweest ben. Door een blessure. Ik ben in mei met de marikenloop gevallen en achteraf had ik een scheurtje in mijn heup. Dit duurde lang voordat ze er achter zijn gekomen, en het herstel duurde ook vrij lang. Ik schaam me er voor dat ik zo lang niet meer geweest ben, en ik ben niet meer zo snel en goed als voorheen.
Ik kon Danielle niet eens en ben er ook nog steeds van onder de indruk.
Angela.
Ik in elk geval niet. Gewoon weer lekker gaan lopen en opbouwen

Maar nu het weer oppakken is gewoon moeilijk, ik heb zelf nog wel gelopen, kleine stukjes van ongeveer 20 minuten.
Begrijpen ze heus wel
Lekker je hoofd leegrennen 
en wil m straks op schroeven naar 5000 per dag, om er daadwerkelijk wat aan te hebben. Kan ik ook zien hoeveel ik meer loop als ik de lessen van renate weer ga volgen 
En wat jij hebt om die drempel over te gaan, is voor mij heel herkenbaar. Heb ik soms al als ik een week een griepje heb gehad en weer naar het werk ga. Heb super leuk werk maar het is meer de onzekerheid en wat zullen anderen wel niet van jou denken. Doodmoe word je ervan. Probeer mezelf ook iedere keer weer een schop onder mijn kont te geven in dat soort gevallen.
Angela_ schreef:Ook die van 5-10km? Dan laat ik vriendlief eens zoeken, hij download namelijk vaker met torrents.
Je moet niet leven in een wereld die beheerst wordt door het idee wat andere mensen van je vindt
Dat is zooo zonde van je energie en het leeft echt makkelijker als je dagelijks in de spiegel tegen jezelf zegt dat jij echt wel de moeite waard bent 

scooby09 schreef:Dus jij hebt ook een portomonaie van uien leer.
Als je hem open doet springen de tranen je in de ogen.
Whahahaha deze is geniaal, ik meld me bij de club