Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KDS

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:12

hmm dan ga ik ook maar eens naar de lidl, en vanavond wil ik misschien toch echt gaan hardlopen. Net eerste dag op de academie gehad... nu al frustratie eruit rennen :)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:51

Ik heb net m'n eerste lesje met Renate gelopen, had op zich al wel wat conditie dus deze ging me gemakkelijk af.
Moet zeggen dat het een erg fijne manier van lopen is met deze podcast, leuke muziek ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:00

pffff, ik ga vanavond weer voor het eerst naar hardlooptraining. En ik durf niet meer goed.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:06

Angela_ schreef:
pffff, ik ga vanavond weer voor het eerst naar hardlooptraining. En ik durf niet meer goed.

Waarom niet? :(:) Hoe gaat het met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:10

Met mij gaat het eigenlijk best goed, naar omstandigheden. 2 dierbaren verliezen in 3 dagen tijd is heftig. Lief dat je er naar vraagt.

Ik durf niet meer omdat ik sinds juni niet meer geweest ben. Door een blessure. Ik ben in mei met de marikenloop gevallen en achteraf had ik een scheurtje in mijn heup. Dit duurde lang voordat ze er achter zijn gekomen, en het herstel duurde ook vrij lang. Ik schaam me er voor dat ik zo lang niet meer geweest ben, en ik ben niet meer zo snel en goed als voorheen.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:14

Angela_ schreef:
Met mij gaat het eigenlijk best goed, naar omstandigheden. 2 dierbaren verliezen in 3 dagen tijd is heftig. Lief dat je er naar vraagt.

Ik durf niet meer omdat ik sinds juni niet meer geweest ben. Door een blessure. Ik ben in mei met de marikenloop gevallen en achteraf had ik een scheurtje in mijn heup. Dit duurde lang voordat ze er achter zijn gekomen, en het herstel duurde ook vrij lang. Ik schaam me er voor dat ik zo lang niet meer geweest ben, en ik ben niet meer zo snel en goed als voorheen.

Fijn dat het goed met je gaat. Het is inderdaad erg heftig. :(:) Ik kon Danielle niet eens en ben er ook nog steeds van onder de indruk.

Pff dat is nogal een blessure. Tja daar hebben ze toch wel begrip voor? Het heeft ook weinig zin om te trainen als het niet lukt. Hopelijk gaat het vanavond een beetje lukken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:20

:(:) Angela.

Jeetje dat maakt toch helemaal niet uit dat je zolang niet geweest bent? Je had toch een goede reden? Er is niemand die je daarom raar aan zal kijken hoor :n Ik in elk geval niet. Gewoon weer lekker gaan lopen en opbouwen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:23

Thanks voor jullie reacties, dat maakt het iets makkelijker. Ik ben zelfs zenuwachtig. Wat een watje ben ik toch ook.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:24

Heel veel succes Angela, volgens mij kun je dan lekker even een uurtje(?) ergens anders aan denken ;)
En ik zou niet weten waarom ze raar over je zouden denken hoor! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:27

Thanks meiden, erg lief van jullie. Die schijt onzekerheid ook altijd! Ik wilde namelijk al eerder gaan, maar toen ben ik niet gegaan omdat ik toch nog last had en bang was om het erger te maken.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:28

Kun je toch niets aan doen Angela,dat je weer moet opbouwen..nergens voor schamen joh :)
Gecondoleerd met het verlies van je dierbaren, da's altijd heftig. Ik hoop dat het hardlopen je kan helpen, het heeft mij wel door hele moeilijke periode's heengesleept!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:29

Mij ook Lein, het heeft me mijn depressie helpen overwinnen. :) Maar nu het weer oppakken is gewoon moeilijk, ik heb zelf nog wel gelopen, kleine stukjes van ongeveer 20 minuten.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:32

@ Angela: Gewoon gaan joh! Even de situatie nog een keer uitleggen en dat jij het dus rustiger aan doe ;) Begrijpen ze heus wel :) Lekker je hoofd leegrennen :)
Gaat het voor de rest nu wel een beetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:44

Voor de rest gaat het best goed, vandaag even een dipdagje omdat ik me dus van alles in mijn hoofd aan het halen ben..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:47

even geleden dat ik me voor het laatst gemeld heb, maar ik was niet fit en totaal niet in de stemming om te lopen. Inmiddels is zowaar mijn lichamelijke als geestelijke gesteldheid en het weer beter geworden, dus wil ik weer gaan starten. Ook heb ik vandaag walk with me voor de NDS gekocht, mensen die daar ervaring mee hebben? Ik heb m nu ingesteld op 3000 stappen per dag, om te zien of ik dat uberhaupt red :') en wil m straks op schroeven naar 5000 per dag, om er daadwerkelijk wat aan te hebben. Kan ik ook zien hoeveel ik meer loop als ik de lessen van renate weer ga volgen :)
Wil morgen weer starten vanaf les 2 en het dan weer langzaam opbouwen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:00

Kan er iemand mij vertellen waar ik een schema voor mijn mp3 kan vinden die opbouwt of 5 naar 10 km?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:27

ik weet niet of je wel eens met torrents download? Want die van evy (start to run ) staan gewoon op piratebay anders :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:28

Ook die van 5-10km? Dan laat ik vriendlief eens zoeken, hij download namelijk vaker met torrents.

Dribbel

Heb besloten om vandaag even een rustdagje in te lassen. Morgen maar weer aan de bak.

hetbommeke

Angela, dikke knuf :(:) En wat jij hebt om die drempel over te gaan, is voor mij heel herkenbaar. Heb ik soms al als ik een week een griepje heb gehad en weer naar het werk ga. Heb super leuk werk maar het is meer de onzekerheid en wat zullen anderen wel niet van jou denken. Doodmoe word je ervan. Probeer mezelf ook iedere keer weer een schop onder mijn kont te geven in dat soort gevallen.

5-10 km heb ik van STR en van Dutch Runners. PB maar als je ze wilt hebben. Kijken wat ik voor je kan doen.

En het is super mooi weer om te lopen, helaas nog 3 uurtjes wachten voor mij. Hoop de zon weer in het water te zien zakken als ik over de dijk loop, geeft zo'n extra dimensie aan alles. En ik ben inmiddels ook door het lopen uit een dip gekomen, afgelopen winter/voorjaar ging het allemaal niet zo best, maar inmiddels voel ik me weer een stuk energieker en heb weer zin in dingen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:31

Ik ga jeven pben! Ik heb precies hetzelfde, ook bij andere zaken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:33

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:39

Meiden niet zo negatief over jullie zelf denken hoor, dat is helemaal niet nodig :n Je moet niet leven in een wereld die beheerst wordt door het idee wat andere mensen van je vindt :n Dat is zooo zonde van je energie en het leeft echt makkelijker als je dagelijks in de spiegel tegen jezelf zegt dat jij echt wel de moeite waard bent :j

En nu niet denken wat weet die jonge griet daar van, nou been there, done that, got the t-shirt ;)

Jullie zijn allemaal lieffies :*

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:40

Jeetje Angela.. dat is heftig zeg, gecondoleerd! :(:)
Maakte me stiekem afgelopen dagen al een beetje zorgen om je, je reageerde niet..
Heb je een paar keer proberen aan te spreken, maar toen gedacht.. als er iets is, kom je hopelijk zelf wel!
Goed dat je het lopen weer op gaat pakken!!

Ik heb vandaag les 5 gelopen en het zowaar kunnen uitlopen, terwijl ik zo'n slechte conditie was dat les 1 al moeilijk was.. :=

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:32

scooby09 schreef:
Dus jij hebt ook een portomonaie van uien leer.
Als je hem open doet springen de tranen je in de ogen. :D

_O- Whahahaha deze is geniaal, ik meld me bij de club :+

Angela :(:)

Ik ben deze week begonnen aan mijn stage wat toch wel erg vermoeiend is, al die nieuwe indrukken en info en lange dagen. Denk dus dat ik het lopen deze week maar even laat, misschien eind van de week even een stukje :)