Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:lisantjuhh schreef:Het is 3 jaar geleden, maar wij kregen totaal
geen steun of zorg van het ziekenhuis en de donor coördinatie
Mijn vriend was ineens geen mens meer maar een product
Zo gingen ze ermee om. Wij werden niet opgevangen of iets dergelijk.
Ik herinner me jou nog... Jij hebt toen op mijn topic gereageerd... Ik had er toen al geen woorden voor... Wat moet het keihard geweest zijn en nog steeds zijn...
Als je er ooit behoefte aan hebt, mag je pb'en... Ik weet nl dat je omgeving verder gaat op een gegeven moment hoewel het voor jou nog steeds realiteit is..
superpony schreef:@dees 90, dat is helemaal super! Ik kan geen bloed geven en weet niet wat voor bloed je hebt, maar toch bedankt. Ik heb een keer 5 zakken nodig gehad en mij is verteld dat er 5 mensen nodig zijn voor 1 zak, dus ik vond dat nogal wat. Eerst vond ik het eng om te krijgen, maar daarna waardeerde ik het al heel snel. Er zijn gewoon even 25 mensen hun bloed gaan geven, super!
Ik weet niet zeker of ik het vanavond kan kijken, maar ik wil het sowieso zien dus ik neem het op
Die hartoperatie en hersenoperatie heb ik ook gezien, echt heel interessant! En inderdaad prachtig dat die vriendin dat wil en kan doen voor haar vriendin, heel bewonderingswaardig
Als klein kindje ging ik met bloedprikken ook echt kijken hoe ze de naald dan in m'n arm prikten en hoe die buisjes zich vulden enzo terwijl er eerst al assistentie aan kwam want ja een klein kindje zal vast tegenstribbelen met iets als bloedprikken
Natuurlijk ziet het er bij zo'n operatie soms wat ehm.. onsmakelijk uit
maar ik vind het toch meer interessant dan eng of vies.
), maar wel geluisterd!
)
Ze zagen er zo fantastisch uit! Ruby1995 schreef:Ik ben (nog) geen donor. Ik ben nu 16 jaar.. Ik heb laatst een werkstuk moeten maken over donorschap. Ik weet nog niet of ik donor wil worden. Maar wat ik me afvraag, ik lees dat veel mensenn hun hoornvliezen niet afstaan... maar wat is daar eng aan, heb d'r eigenlijk helemaal geen voorstel bij!