SusanH schreef:bij mij doet de andere kant ook altijd mee...had zo gehoopt dat ik nu onderhand van de compressen af was maar nee dus. Maar als ik zo lees welke problemen je hebt zonder tsr wil ik het graag zo houden, dan maar een beetje pijn en lekkage tussendoor en aan het begin van de voeding.
hier precies zo hoor! die compressen zijn echt nog heel hard nodig! net als slapen met een bh en dat ben ik inmiddels eigenlijk wel zat...
ninita, dat is de enige fles die nog op het lijstje stond om uit te proberen 
hoe bevalt het je nu zo zonder bv?
het voelt tegennatuurlijk om haar zelf de fles te geven terwijl ik haar gewoon live kan voeden! heb er veel minder moeite mee als ik er niet ben en iemand anders moet de voeding doen.
fijn dat de spray helpt nathalie!
oh linda, MAAR 18 weken thuis? ikke 26 haha 
@hier:
tessa had vannacht van 8 tot 8 geslapen! echt geweldig! toen dronk ze om half 9 maar een kwartiertje om daarna vrolijk naast me in slaap te vallen tot 9.45...
De laatste 1,5 week kwam ze steeds 1 tot 2x per nacht, dus ik stond om 4 uur op klappen. Nog proberen te rekken onder het mom 'ze wordt vast zo wakker' maar om 5 uur toch gaan kolven. Rechts kreeg ik goed leeg, maar links ging echt drupsgewijs? Heel bizar, want na 20 minuten ben ik normaal klaar met kolven en nu voelde de borst nog erg hard en pijnlijk aan zonder dat er nou echt wat uitkwam.
Om 5.30 terug op bed terwijl om 5.45 de wekker van hans ging omdat hij ging golfen. Hij had gisteren zijn spullen klaargezet, alleen zijn ballen niet gepakt... kon ie dus niet vinden dus ik werd weer uit bed gehaald om mee te helpen zoeken (tja, ik had die krengen opgeruimd). Uiteindelijk lag ik er om 7.15 weer in en kon ik mooi niet meer slapen...
In plaats van een heerlijke lange nacht heb ik dus minder geslapen dan normaal!
Als hans zo thuiskomt van het golfen ga ik boodschappen doen en spullen voor de konijnen halen. Hans kan mooi vanmiddag de fles geven (hopen dat ze het pakt!)