Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn moeder heeft een button "ik ben slecht ziend". Die wilde ze nooit dragen, maar bij verschillenden gelegenheden waar ze voor dom werd aangezien en een keer zelfs uitgescholden omdat ze per ongeluk naar de heren wc ging, draagt ze hem toch maar en dat maat veel uit, als mensen weten waarom je doet zoals je doet, blijkt.
of "sidderpap als ontbijt gehad..." .

Lindava1989 schreef:Rebel_Jits schreef:Als kobalt in alle B12-producten zit, ben ik ook mooi de klos. Heb een nikkel- en kobaltallergie![]()
Tot nu toe heb ik enkel meer puistjes..
Ik heb van de week te horen gekregen dat ik een nikkel allergie heb.. Hou jij je ook aan een idieet? En merk je verschil als je je aan je dieet houd?
Meer dat ik het op/in m'n huid niet verdraag. De leukste sieraden en riemen hebben allemaal nikkel. Als ik die dan draag, heb ik gigantisch veel jeuk, rood, huid zwelt op.. Moet er niet aan denken dat over m'n hele lichaam te krijgen!
Hoe erg kan dat de uitslag beïnvloeden?
Maar dat weet je dan ook gelijk lijkt mij.
Lindava1989 schreef:Rebel_Jits, Je krijgt toch juist een reeel beeld als je je medicijnen gebruikt? Die gebruik je toch immers elke dag?
Maar geloof niet dat er zoveel in een smettablet zit hoor, of het moet net genoeg zijnMaar dat weet je dan ook gelijk lijkt mij.
Ik krijg alleen geen uitslag van de nikkel, alleen met een bloedtest is het terug te vinden.. Ik zoek me alleen rot naar een nikkelvrije BH!!