Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:03

Wat ziet dat er vet uit dat korte haar, maar ik heb nu erg lang stijl blond haar en durft dit toch echt niet aan! Misschien over 15 jaar :+

Heb volgende week een afspraak bij de kapper en gaat ze dmv lowlights mijn haar meer naar het bruine verven. Ben zo benieuwd. Het is nu hoog blond en ik wil eigenlijk wel wat warmers voor in de winter.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:53

_Daniella schreef:
wimmus schreef:
Ja het mag wel weer zo kort, maar dan is het weer hetzelfde als eerst.. en dat wil ik niet :D
Vind kort haar helemaal geweldig, had ik dat eerder geweten.. was altijd van saai hetzelfde, maar wil nu wel wat extremers.

misschien een kapsel dat aan 1 kant vooraan aan de zijkant is opgeschoren? Vind dat vaak erg mooi :j

Bedoel het kapsel zelf niet maar zoals hier is de zijkant opgeschoren
Afbeelding

Wat een geweldig kapsel! :oo
Hmm.. Ik hoop echt dat ze iets stoers van mn haar gaan maken :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:01

Ik heb mijn haar gistermiddag rond 12 uur, kan ik het nu alweer gewoon wassen zonder dat het groen wordt ofzo?

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:56

Hangt er vanaf waar je je haar gekocht hebt :+

Ik durf niet naar de kapper :')
Inmiddels MOET ik echt, want we vonden het vannacht grappig om er zelf in om te knippen. Dus nu is het wel korter, maar m'n hele haar slaat nergens meer op. Alleen durf ik niet naar een gewone kapper, maar Kinki Kapper vind ik te duur voor een beetje bijknippen }:0

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 21:00

oooh hahaha, sorry. Ik ben zo moe dat ik een stukje vergeten ben =p

Ik heb het gistermiddag donkerbruin laten verven

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:44

Hee,

Ik heb nu high lights in mijn haar maar ik heb een nieuwe super duure haarkleuring van John Frieda gekregen.
maar nu weet ik niet of ik die haarkleuring er overheen moet doen want ik wil wel dat je de high lights kan blijven zien.
dan je dat je de high lights nog kan blijven zien als ik ze verf?

xxx

Hanneke

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 00:02

Hoi, ik kom hier even binnenvallen, misschien hebben jullie wel DE tip voor mij.
Ik verf mijn haar al jaaaren donkerbruin en zou graag mijn haar wat lichter bruin hebben.
Maar hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Het probleem is dat ik erg droog en pluizig haar heb en ik ben bang dat ik door highlights echt strohaar overhoudt. Daar komt nog bij dat ik van mezelf inmiddels grijs haar heb :o
Toen ik deze vraag in de kapperswinkel stelde, trok die mevrouw wel een bedenkelijk gezicht, en zei: dat zal moeilijk worden :oo

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:13

ik vind dat opgeschoren echt helemaal niet mooi :oo ik ben het zelf aan het laten groeien :) anita, misschien eerst eeb tintje lichter?

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:23

Hallo allemaal!
Ik heb aankomende zaterdag een gala en nu moet m'n haar natuurlijk een beetje decent zitten :D
Ik heb heel zwaar, ongelofelijk stijl haar. Het liefst wil ik er krullen in, maar probleem is dat dat nooit zo goed blijft zitten. Daarnaast vind ik een strak opgestoken kapsel niet zo mooi. Ik vind het mooier als het half los hangt. Iemand goede ideeën of handige youtube filmpjes?

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:33

Hanneke_Inka: Ik weet niet precies wat de kleuring is van John Frieda, heb er zelf geen ervaring mee. Meestal als je highlights hebt en je zet daar kleur overheen dan zie je het niet meer maar na een aantal keer wassen komen de highlights er weer doorheen.

A_nita: Je kunt kiezen om het eerst uit te laten groeien en daarna opnieuw te kleuren. Of tint lichter eroverheen zetten. (weet niet hoe lang je haar is)

Eefske: Je kunt langs de kapper gaan? Of een vriendin vragen? Dat je je haar laat krullen met carmen set of krultang. Dan genoeg lak etc. En eventueel een paar speldjes dat het blijft zitten.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:12

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:55

Ik vind het een super idee!
Weet niet wat je met je pony wilt? ook recht zoals op die foto?
Je kunt hem natuurlijk ook schuin mee laten lopen :)

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:11

vallyke_91 schreef:
A_nita: Je kunt kiezen om het eerst uit te laten groeien en daarna opnieuw te kleuren. Of tint lichter eroverheen zetten. (weet niet hoe lang je haar is)

Ik ben bang dat uitgroeien geen optie is :oo Ik heb schouderlang haar.
Een tint lichter eroverheen zou je dat zien op zo'n donkere kleur?

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:17

Denk dat dat ook geen optie is nee ;)
Dan zou ik met highlights beginnen. Want waarschijnlijk is het in je punten telkens weer laag over laag gekleurd en dan is er zo'n opstapeling dat er niet een lichtere verf gemakkelijk doorheenkomt.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:19

Hanneke_Inka schreef:
Hee,

Ik heb nu high lights in mijn haar maar ik heb een nieuwe super duure haarkleuring van John Frieda gekregen.
maar nu weet ik niet of ik die haarkleuring er overheen moet doen want ik wil wel dat je de high lights kan blijven zien.

xxx

Hanneke

Als je er verf over heen doet zie je het eigenlijk niet meer. Als je wel highlights wil kun je voor l'oreal colour experte kiezen. Bij deze verf zit spul waar mee je zelf highlights kunt doen. Let er wel op dat je die korter laat zitten dan er op staat vermeld want de kleur trekt er behoorlijk snel in is mijn ervaring.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:18

vallyke_91 schreef:
Ik vind het een super idee!
Weet niet wat je met je pony wilt? ook recht zoals op die foto?
Je kunt hem natuurlijk ook schuin mee laten lopen :)

Dank voor je reactie..
Ik laat m'n pony idd schuin lopen, want een rechte pony staat me niet ;)

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:19

vallyke_91 schreef:
Denk dat dat ook geen optie is nee ;)
Dan zou ik met highlights beginnen. Want waarschijnlijk is het in je punten telkens weer laag over laag gekleurd en dan is er zo'n opstapeling dat er niet een lichtere verf gemakkelijk doorheenkomt.

Dank je voor het meedenken.
Ik denk ook dat highlights de enige manier is, maar ik durf het eigenlijk niet te proberen := Toch maar een keer doen denk..

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:54

Glossi schreef:
Hanneke_Inka schreef:
Hee,

xxx

Hanneke

Als je er verf over heen doet zie je het eigenlijk niet meer. Als je wel highlights wil kun je voor l'oreal colour experte kiezen. Bij deze verf zit spul waar mee je zelf highlights kunt doen. Let er wel op dat je die korter laat zitten dan er op staat vermeld want de kleur trekt er behoorlijk snel in is mijn ervaring.

oke dankjewel voor je tip!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:39

Ik heb jullie hulp nodig!
Heb lang, stijl en blond haar. En aan de ene kant wil ik het graag lang houden, maar wil aan de andere kant echt een mooi model erin.
Dus suggesties voor een leuk kapsel? Of bepaald product waar je het super mee kunt stylen?

Afbeelding

Afbeelding

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:13

_Christine schreef:
Ik heb jullie hulp nodig!
Heb lang, stijl en blond haar. En aan de ene kant wil ik het graag lang houden, maar wil aan de andere kant echt een mooi model erin.
Dus suggesties voor een leuk kapsel? Of bepaald product waar je het super mee kunt stylen?

Afbeelding

Afbeelding

OHHHHH!!!
Ik zou ook wel zo'n haar willen!!!
SUPER mooi!!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:18

Dankje :o
Ik verf overigens niet, en wil dat ook liever niet.. Heb nml blond plukken van mezelf en vind dat wel leuk :)

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:36

_Christine schreef:
Dankje :o
Ik verf overigens niet, en wil dat ook liever niet.. Heb nml blond plukken van mezelf en vind dat wel leuk :)

ZEKER!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:14

Afbeelding
Mijn nieuwe kapsel is KORT :P :D

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:26

Wow het staat je super leuk! Vind dat zelf ook heel erg leuk! (doe het alleen voorlopig niet meer :+ )

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:29

Hoi, zouden jullie even met mij mee willen denken?

Ik heb vrij dik golvend kaar en een lang gezicht. Ik heb al allerlei korte kapsels gehad maar vond dat achteraf meestal niet zo geslaagd. Echt lang lijkt me ook niet mooier worden (wel lastiger kammen en zwaar), dus dat lijkt me ook niks..

Foto van hoe het nu is:
Afbeelding

Dit lijkt me wel wat (evt met een schuine pony, recht heb ik al een paar jaar gehad en ben ik net uit aan het laten groeien, en gewoon mn eigen haartextuur):
http://www.invitation.nu/images/2.jpg

Ik wil graag iets wat makkelijk in onderhoud is (alleen kammen) en waarvoor ik niet elke 6 weken naar de kapper moet. Bestaat dat?