Heb volgende week een afspraak bij de kapper en gaat ze dmv lowlights mijn haar meer naar het bruine verven. Ben zo benieuwd. Het is nu hoog blond en ik wil eigenlijk wel wat warmers voor in de winter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Daniella schreef:wimmus schreef:Ja het mag wel weer zo kort, maar dan is het weer hetzelfde als eerst.. en dat wil ik niet
Vind kort haar helemaal geweldig, had ik dat eerder geweten.. was altijd van saai hetzelfde, maar wil nu wel wat extremers.
misschien een kapsel dat aan 1 kant vooraan aan de zijkant is opgeschoren? Vind dat vaak erg mooi
Bedoel het kapsel zelf niet maar zoals hier is de zijkant opgeschoren
vallyke_91 schreef:A_nita: Je kunt kiezen om het eerst uit te laten groeien en daarna opnieuw te kleuren. Of tint lichter eroverheen zetten. (weet niet hoe lang je haar is)
Hanneke_Inka schreef:Hee,
Ik heb nu high lights in mijn haar maar ik heb een nieuwe super duure haarkleuring van John Frieda gekregen.
maar nu weet ik niet of ik die haarkleuring er overheen moet doen want ik wil wel dat je de high lights kan blijven zien.
dan je dat je de high lights nog kan blijven zien als ik ze verf?
xxx
Hanneke
vallyke_91 schreef:Denk dat dat ook geen optie is nee
Dan zou ik met highlights beginnen. Want waarschijnlijk is het in je punten telkens weer laag over laag gekleurd en dan is er zo'n opstapeling dat er niet een lichtere verf gemakkelijk doorheenkomt.
Glossi schreef:Hanneke_Inka schreef:Hee,
Ik heb nu high lights in mijn haar maar ik heb een nieuwe super duure haarkleuring van John Frieda gekregen.
maar nu weet ik niet of ik die haarkleuring er overheen moet doen want ik wil wel dat je de high lights kan blijven zien.
dan je dat je de high lights nog kan blijven zien als ik ze verf?
xxx
Hanneke
Als je er verf over heen doet zie je het eigenlijk niet meer. Als je wel highlights wil kun je voor l'oreal colour experte kiezen. Bij deze verf zit spul waar mee je zelf highlights kunt doen. Let er wel op dat je die korter laat zitten dan er op staat vermeld want de kleur trekt er behoorlijk snel in is mijn ervaring.
_Christine schreef:Ik heb jullie hulp nodig!
Heb lang, stijl en blond haar. En aan de ene kant wil ik het graag lang houden, maar wil aan de andere kant echt een mooi model erin.
Dus suggesties voor een leuk kapsel? Of bepaald product waar je het super mee kunt stylen?