Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:17

Zijn er trouwens al bokkers met voor en na foto's?

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:55

even hier een stipje ik ga het eens proberen bij mijn pony natuurlijk eerst wel een klein beetje om te kijken of hij er niet allergisch voor is.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:00

Mijn wimpers zijn echt heel eng lang op dit moment, en mijn 'stompjes' tussen de 'normale' wimpers zijn ook al een stuk langer geworden. Nu zijn het lange sprieten, hoop dat het dus nog wat voller word. Geloof het wel, maar ben eerlijk gezegd wel onder de indruk van de lengte die mijn wimpers nu hebben.

Alleen, het jammere is dat de wimpers bij mijn linkeroog altijd al korter waren, en nu nog steeds. Dus misschien dat ik rechts om de dag ga smeren en links elke dag :'). Hopelijk worden ze dan even lang :Y).

Ik heb een before foto gemaakt, maar weet niet of het daar duidelijk op is. Ik zal nog even blijven smeren en maak dan ook een after foto :j.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:46

Ik heb het gevoel dat mijn wimpers langer zijn maar volgens mij zoek ik gewoon ernaar ofzo. :P Want heb het pas 3 dagen opgesmeert!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:08

Haha ik ook xkimm. Maar ik doe het nu 6 dagen, smeer 1 keer mascara op waar ik normaal 3 keer doe. Of er nieuwe haartjes komen kan ik echt niet zien :'). Hopelijk komen die nog!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:06

Ik ben sinds eergister begonnen met smeren

moet nog ff before foto maken morgen
(Vergat ik gister en eergister eigenlijk)
Ik denk dat ik probeer iedere dag te smeren
of in iedergeval om de dag :j

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:08

Mag je dit ook op je wimers/oogrand smeren als je zwanger bent? Zo'n piepklein beetje zal wel geen kwaad kunnen toch? (ziet zichzelf vannacht al ineens aan de weeen liggen :D )

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 00:12

Het wekt enkel weeën op als je het flesje leegdrinkt ;-)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:29

Ja ik heb ook niet echt dat er nieuwe haartjes komen, maar mijn wimpers lijken langer en meer te krullen! Nu is mijn mascara bijna op dus heb ik niet dat ik minder op moet doen ofzo. Maar denk dat als ik een nieuwe heb mijn wimpers nog langer lijken!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:00

Ik ben het alweer een paar dagen vergeten :o Helaas krullen mijn wimpers niet echt meer...

_xmichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:17

ik ben het ook een paar dagen vergeten, nu schiet het niet op met mn wimpers! :(
ik twijfel of ik vandaag mijn wimperkruller ga gebruiken..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:27

Kirr__ schreef:
Het wekt enkel weeën op als je het flesje leegdrinkt ;-)

nee hoor 2 eetlepels is genoeg is mijn ervaring.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:29

Lekker boeiend of het al dan niet weeën opwekt als je het inneemt. Daar gáát het hier toch helemaal niet over. Maak dan een apart topic over de wondere effecten van wonderolie of iets dergelijks.

Even ONTOPIC: Heb zelf het idee dat het werkt, ga het vanavond weer opdoen!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:37

Doe ff relaxt zeg, wat is er mis mee om te weten wat een product wat je op je kop smeert nog meer kan?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:40

Op de vorige pagina ging het ook al over het uiterst spannende feit dat het weeën op kan wekken als je het inneemt. Als je de titel leest begrijp je ook dat dat hier niet echt iets toevoegt. Nouja.. laten we zeggen.. NIETS.

Ik ga er trouwens vanuit als je KOP zegt dat je niet MIJN hoofd bedoelt want ik heb geen kop :n.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:45

Rustig maar manon, er is niks aan de hand :)
Niet zo ergeren, lees er gewoon overheen.

Ik heb het nu 4 dagen elke dag gesmeerd en lijk ietsje te merken.. die 3x in de week hielp niet voor mij... dus ben benieuwd na 2/3 weken iedere dag smeren!
Vind het geen naar klusje , ben er zo klaar mee :) doe nu ook iets mer dan eerst, heb geen last van dikke ogen..

Op mn hoofd ga ik niet meer doen.. vind het lastig werk en heb er steeds geen tijd voor :P Omdat ik eigenlijk altijd savonds douche en ik niet graag 2 keer per dag ga.. en er geen tijd voor heb :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:53

Manon, ik betrok het op mijzelf en dat noem ik bij mij gerust kop ;)

Ik douche juist 's morgens en vind het dus niet zo'n ramp op het haar, en op zich zit het er snel op, je moet alleen ff zin maken :7

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 12:55

Manon_ schreef:
Lekker boeiend of het al dan niet weeën opwekt als je het inneemt. Daar gáát het hier toch helemaal niet over. Maak dan een apart topic over de wondere effecten van wonderolie of iets dergelijks.

Zo, heb jij azijn gedronken bij je ontbijt toevallig? Allemensen zeg wat een hatelijke reactie.

Het lijkt me best boeiend om te weten of het weeen opwekt, aangezien ik niet op een te vroeg geboren kind zit te wachten. Daarnaast zitten hier een heleboel mensen die meer weten over het middeltje en daarom stel ik de vraag hier, en mocht er dan toevallig nog een zwangere lezer zijn, die weet het antwoord dan ook meteen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:04

Het was sowieso al op een eerdere bladzijde gezegd :+.
En ja toevallig drink ik elke ochtend azijn bij mijn ontbijt :)).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:06

Laten we nou geen wonderolie op het vuur gooien :+
Enniewee, wonderolie heeft meerdere toepassingen en daarom vind ik het niet raar dat het hier genoemd wordt. Ik moet er niet aan denken kids te krijgen dus ik doe niets met de info, maar vind het wel interessant te weten waar het allemaal nog voor gebruikt kan worden.
Zo ook las ik dat het de nagelgroei kan stimuleren?

Als je het niet interessant vind, is daar otch wel overheen te lezen? Staan in topics zovele dingen die ik niet interessant vind.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:07

Manon_ schreef:
Het was sowieso al op een eerdere bladzijde gezegd :+.
En ja toevallig drink ik elke ochtend azijn bij mijn ontbijt :)).

Dan heb ik daar dus overheen gelezen, en ik wist niet dat er een boete stond op het herhalen van een vraag :D

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:20

Hey! Nou, dat wil ik toch ook wel eens proberen :D Maar hier in Kruidvat hebben ze het al niet (ze zeiden dat de Belgische winkels een ander assortiment hebben maar eig geloofde ik het niet echt :D ) Ik kon mij precies herinneren dat ik hier ook heb gelezen dat je het ook online kon bestellen! Heeft er iemand de link voor me ? Anders doorzoek ik het topic wel even, maar het zijn nogal veel blz. :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:22

Ik vond het ook niet bij kruidvat, ben er 4 langs geweest. Maar probeer het eens bij etos. Bij de eerste beste Etos waar ik naar toe ging hadden ze het!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:28

Elan schreef:
Laten we nou geen wonderolie op het vuur gooien :+
Enniewee, wonderolie heeft meerdere toepassingen en daarom vind ik het niet raar dat het hier genoemd wordt. Ik moet er niet aan denken kids te krijgen dus ik doe niets met de info, maar vind het wel interessant te weten waar het allemaal nog voor gebruikt kan worden.
Zo ook las ik dat het de nagelgroei kan stimuleren?

Als je het niet interessant vind, is daar otch wel overheen te lezen? Staan in topics zovele dingen die ik niet interessant vind.

Huh, serieus? :oo
Zou het nagels dan ook sterker maken? Want dat kunnen de mijne dan wel gebruiken :=.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 17:00

Nouja, je haar is van het zelfde materiaal als je nagels.. dus op zich zou het moeten kunnen... misschien je vingers een tijdje laten weken in de olie? :P Ik heb geen idee..