Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christi schreef:Hoi,
Ik heb een probleem en daarover een vraag. Ik slik al enige tijd de pil, maar de laatste 2 maanden kreeg ik mijn menstruatie door de pil heen. Naar de huisarts gegaan en ik kreeg GEEN zwaardere pil terwijl ik hem nooit vergeten ben. Ik kwam altijd goed uit. Helaas ben ik er nu net achter gekomen dat ik ondanks de pil dus wel zwanger ben geworden, op het slechts mogelijke moment. Kan ik hier eventueel de dokter aansprakelijk voor stellen of niet?
Caiitliin schreef:ja maarja als ik dan weer een topic lees van christi waarin iedereen zagt dat het haar eigen domme fout is omdat ze ook een condoom had moeten gebruiken denk ik er toch weer anders over
lesilla schreef:Caiitliin schreef:ja maarja als ik dan weer een topic lees van christi waarin iedereen zagt dat het haar eigen domme fout is omdat ze ook een condoom had moeten gebruiken denk ik er toch weer anders over
Als de pil door bepaalde redenen zijn werk niet doet wel.
Veel mensen houden echt te weinig rekening met de factoren die pilwerking tegen kan gaan.
Caiitliin schreef:nou ik bedoel dat ik geen condoom heb gebruikt. we proberen het nu wel steeds te doen maar in het begin nooit gedaan. maar de verleiding is zo groot omdat het zonder gewoon echt 10x lekkerder is. maar toch krijg ik de kriebels zoals nu als we het zonder gedaan hebben
Yessy schreef:Nueve schreef:De werkstoffen wel, de hulpstoffen niet.
Ik kreeg van de neppe Diane ook vreselijk last, en nu met de echte is alles weg.ik kon ook niet tegen de 'neppe' MG30 (stemmingswisselingen, buikpijn), terwijl ik met de originele versie nergens last van had