Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:44

civ Hoi, slecht nieuws heb je. Leest pw mee of heeft ze de kans daar niet voor? Als ze de kans niet heeft wil je haar dan veel sterkte wensen en dat er aan haar gedacht word? Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag doen.

pw Erg veel sterkte meis :(:) Y;(

bobomelo 82, mooie leeftijd. Dat hij dan nog zo lang heeft kunnen blijven leven met een lek. Petje af. Nog gecondoleerd.

charlot Heel jammer dat de eigenaar van het paard je deze niet verkopen. Als hij niet het paard de aandacht en verzorging geeft, wat doet hij er dan mee? Geniet van de tijd dat je nog bij dit paard bent (of het paard bij jou :o )

Door veel drukte even weinig tijd gehad, ik ben erg bezig met de zaak tegen werkgever. Maar nu is advocaat op vakantie :( Ik begin een beetje te twijfelen aan advocaat >;) Verder heb ik een gruwelijke hekel aan dit weer, verga van de jeuk heb dikke voeten, ondanks dat ik de hele dag in mijn riante zwembad(je) zit met koud water, (Ik heb "afwas" voeten :D ) en 's nachts is het te warm om te slapen. Mijn jongste hond mud vind ook niks aan dit weer. Ik moet nog een paar honderd dvd's schoonmaken, ik kwam er achter dat 1 van mijn katten meermalen op mijn mappen met dvd's heeft zitten piesen. Ze kon in de kast komen het kreng :(

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:13

Denk niet dat PW zelf kan posten want ze vraagt mij om jullie een beetje op de hoogte te houden. Heb haar gisteren laten weten dat jullie haar veel sterkte toewensen en ze vindt dit fijn om te horen. Ze voelt zich nu helemaal niet goed, de crisisopvang is in ieder geval tot maandag en daarna kijken ze verder. Morgen heeft ze een gesprek, het is nu weekend en ik begrijp van haar dat ze nu niks doen. Mocht er nieuws zijn dan laat ik het jullie weten.

Heb haar wel gezegd dat ze aan zichzelf moet denken en dat jullie wel op haar wachten, eerst even haar eigen herstel. Ben zelf een oudtopic lid en weet hoe belangrijk het is om (soms) voor jezelf te kiezen. Ook veel sterkte voor jullie hier :(:)

bobomelo

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:17

@CIV, wens PW indd maar veel sterkte! weet er zo ook even niks op te zeggen, maar ze zat er aardig doorheen!
Hoop dat ze snel weer wat sterker is, en dat het beter met haar zal gaan! Maar hersens.....rare dingen zijn het! Ze kunnen je je zo rot laten voelen!!!

En wat iedereen hier ook zegt: natuurlijk wachten we op haar, en als we wat voor d'r kunnen doen, dan doen we het! Maar zij moet nu gewoon even voor haarzelf kiezen, en zich niet druk maken om dit topic!

geef d'r maar een knuffel van me!

SWP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:24

Alle sterkte voor PW

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:05

blij dat we wat horen van pw!!! ze moet vooral aan haar zelf denken!! is nu heel belangrijk! heel veel moed van mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:03

Ik kreeg vanmorgen een smje van Pollewoppy en ze vroeg me of ik dit met jullie wilde delen:

Citaat:
Ik had vrijdag een zware dag op het GGZ. 's Avonds vertelde ik dat tegen mijn vriend en de spanning liep hoog op. Ik voelde dat ik boos werd en vroeg om rust. Toen werd ik boos en ben naar boven gestampt en smeet de deur dicht. Hij kwam naar boven en toen was het helemaal mis. Er stonden 8 mensen in de tuin!
Nadat alles weer een beetje rustig was, wilde mijn vriend naar zijn ouders. Dit had ik nooit moeten doen. Die waren meteen heel vijandig naar mij en hebben de crisisdienst en de politie gebeld. Het was echt heel erg allemaal. Mijn schoonouders riepen meteen toen we kwamen dat we niet meer samen naar huis zouden gaan, en dat is dus gebeurd. (in grote lijnen dan) Ik zit er nu dan ook echt helemaal doorheen, ik weet het niet meer. Wil je dit voor de anderen in het topic zetten?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:19

Dankje voor het berichtje Angela!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:20

Jee.....weet ook effe gewoon niet wat ik moet posten...

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:02

Jeetje.. heftig zeg..
Angela, bedankt inderdaad voor het neerzetten van het bericht.. Weet je ook hoelang ze daar moet blijven of niet?
PW, ik leef met je mee meis en hoop dat het allemaal goed komt! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 14:14

Vandaag hoort ze meer over hoe en wat, ik of CIV zal jullie op de hoogte houden. :)

Ik ben er zelf behoorlijk van ontdaan, en ik hoop dat het snel goed komt met haar. Ze is toch een soort van vriendin voor me geworden de afgelopen tijd...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:10

Ik denk er ook de hele dag aan Angela.. Ik sprak PW de laatste tijd veel op msn..
Ik hoop dat ze snel weet wat er gaat gebeuren en er snel een oplossing is..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:11

Ik ben nu even thuis. wilde zelf even wat spullen ophalen.
Het gaat echt heel slecht met me. Ik zie het niet meer zitten. Remco heeft er een punt achter gezet. Hij wil niet meer met me verder. Ik weet het allemaal niet meer. Gesprek gaf ook niet veel duidelijkheid dus de crisisopname wordt tot donderdag verlengd.

Bedankt voor jullie steun, doet me goed.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:13

Ik ga nu weer naar de kliniek.
Ik vind het rot dat het jullie zoveel doet. wel heel fijn, want het geeft me een gevoel van waardering, maar wil dat jullie je goed voelen!

XXX

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:19

PW, denk alsjeblieft aan jezelf. We denken aan je!!
Ik vind het erg vervelend dat het zo slecht met je gaat en dat Remco er een punt achter heeft gezet.
Doe rustig aan en denk aan jezelf.. en als ik iets voor je kan doen, geef een seintje!!
Sterkte! xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:20

PW: Fijn dat je je even meld hier! Ik vind het van Remco niet echt tactisch om er nu een punt achter te zetten. Natuurlijk komt er door het ziek zijn druk te staan op jullie relatie, dat is niet meer als normaal. Maar je kan ook vechten en bekijken of het nog goed kan komen als jij weer beter bent.

Als ik iets voor je kan doen meid, wat dan ook laat het me weten! En jij kan er niks aan doen dat wij ons zorgen maken, we willen gewoon dat je er weer boven op komt.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:34

Helemaal niet tactisch van Remco nee, Angela. Het lijkt in dit soort situaties wel alsof alles dan tegelijk gebeurt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:51

Om heel eerlijk te zijn.. Ik vind hem een slappe zak :(

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:08

En dat vind ik nog zacht uitgedrukt.. Hij kiest nu voor de makkelijke weg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:45

Ja, precies! Als ik ga vertellen wat ik werkelijk van hem en zijn ouders vind, dan heeft de boktsensuur heel wat te doen.

Ik vind het gewoon niet kunnen! PW heeft er ook echt alles aan gedaan om het hem ook naar de zin te maken en alles met hem te bespreken. Dit is voor haar zeer zeker ook niet makkelijk geweest. En het getuigd van ware liefde voor hem. En wat doet hij, hij laat haar stikken nu het echt niet gaat.

Als ik hem was zou ik het laten rusten tot dat PW zich weer beter voelt en dan kijken of de relatie weer wordt zoals hij voor het ziek zijn was. Mocht dan blijken dat ze niet meer bij elkaar passen, of uit elkaar gegroeid zijn dan kunnen ze er altijd nog een punt achter zetten.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:01

jeetje.....lekkere timing indd...
mag ik vragen hoe lang PW en Remco al samen waren? woonden jullie ook samen?

nou, de tijd zal het leren....jullie hadden ook al vaak ruzie/spanning, wie weet is dit wel de juiste oplossing, en hoop ik dat jij een leuke man tegen het lijf loopt waar het heel anders mee zal zijn.....maar dat neemt niet weg dat je er nu wel heel kapot zal zijn!
nou, kom op meid! wel fijn dat we zo op de hoogte worden gehouden, en hoop dat er snel wat duidelijkheid is! en dat het dan de goeie kant weer met je opgaat!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:19

hoe gaat het allemaal met jullie?

ik heb gisteren een nieuwr gips gehad. nu doet het meer pijn. gisteren aan zee gewandeld! was eens leuk!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 10:10

PW is er niet en het topic ligt inderdaad een beetje stil Charlot..

Charlot, wat vervelend dat je er nu weer last van hebt. Hoe lang moet dit gips er nu omzitten? Lekker dat je even langs het strand hebt gelopen, is altijd zo lekker :). Hoe is het verder met je?

Met mij gaat het goed. Ik durf het haast niet hardop te zeggen, bang voor de terugval, maar het gaat al bijna 2 weken goed.. :):)

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:43

Jemig.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen pw, ik hoop dat je de kracht in jezelf kan vinden om door te gaan.. Remco is overduidelijk een zwakkeling, al moet ik zeggen dat ik er momenteel veel van herken in mijn eigen relatie..

We gaan morgen op vakantie, maar ik ben erg bang voor ruzie, en dat ik er niet van kan genieten omdat ik mij beperkt ga voelen door mijn vriend en zijn maat die mee gaat. Vorig jaar heb ik er erg van kunnen genieten maar de laatste tijd drammen ze behoorlijk hun zin door zonder enigzins rekening met mij te houden.

Ontzettend genoten van de wedstrijd gisteren, was eens niet bij mijn schoonzus maar met mijn moeder op het rembrandtplein. De sfeer was waanzinnig, echt een heerlijke avond gehad tot ik terug ging naar mijn schoonzuster en het bezoek daar.. Het gaat allemaal een beetje op en neer..

Ik ga morgen dus weg en heb geen internet op mijn laptop.. Zou iemand mij per e-mail of sms op de hoogte willen houden hoe het met pw gaat? Zoja pm me even voor mijn contact gegevens..

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:00

pw Ik heb er even geen woorden voor hoe er met je om gegaan word door je vriend en zijn familie. Ik wens je veel sterkte en moed om door te gaan toe.

charlotWeet je zeker dat ze het nieuwe gips niet te strak om gedaan hebben? Wel terug gaan als de last blijft. Laat ze dan maar op nieuw gipsen. Met pijn rond lopen is niet fijn, zeker als het onnodige pijn is. Lukt het verder een beetje met 1 hand? Als je tips wil, ik loop al 2 jaar als 1 handige rond (heb wel 2 handen, 1 doet het niet)

biieniie Dat je tussen zoveel mensen heb durven staan, ik moet er niet aan denken. Mij te druk. Ik wens je een ontspannen vakantie toe.

Hier gaat het stukje bij beetje weer de goeie kant op, heb vanmiddag nieuwe rijbroeken gekocht. Moet eerst met een schaapsvel rijden, heb 3 zadels en geen 1 past :( Naja, 2 blijken niet zo recht te zijn (schots en scheef eigenlijk) Nummer 3 is te smal. Ik weet nog niet wanneer ik er op klim, moet nog ff moed bij elkaar schrapen.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:02

Alvast een hele fijne vakantie gewenst, en ik hoop dat vriendlief en vriend zich gedragen naar jou toe!!
waar ga je heen?
en ik zou je wel willen smsen, maar ik heb ook geen rechtstreeks contact met PW.
en anders pb me jouw nr maar, voor het geval degene niet op dit topic komt en jou op tijd kan pbén, dan brief ik het wel door van wat ik hier lees!

voor de rest gaat het hier aardig!
vanmorgen naar de neuroloog geweest, gelukkig was 1 van mijn beste vriendinnetjes mee, want mijn geheugen is heeel slecht! en zeker als je zenuwachtig bent!
Ik moet later een MRI scan doen, dus wordt vervolgt!

en daarna heerlijk geshopt, en dat is heel bijzonder voor mij whaha, want ik haatte winkelen, maar het was nu gewoon heerlijk!

@charlot, balen dat het weer zeer doet! maar wat heb je eigenlijks precies?
@maaaike, nou geniet van die goeie dagen!!!
@biieniie,haha zie tekst hierboven!
@aikon, moed rapen jij!!!! jij gaat er gewoon weer op!