Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ARhythmical schreef:Mijn dochter van 11 heeft 3 jaar geleden dystrofie gekregen doordat ze over een paar schoenen gestruikeld isDit klinkt ongelofelijk maar dom genoeg is het zo) Ze heeft 6 maanden volledig in een rolstoel gezeten met heel veel pijn , koude dystrofie en aanrakingspijn. Ze is op het pijncentrum in Zwolle beland en na een half jaar is ze naar revalidatiekliniek Vogellanden doorverwezen. Nu na drie jaar loopt ze weer ( geen lange afstanden) maar ze er erg oververmoeid gebleven ( iemand die dat herkend?) ze gaat alleen 'smorgens naar school en volgend schooljaar gaat ze naar de Twijn een cluster 3 school.
Ze rijdt wel weer pony!!Ze heeft een gehandicaptensportpas waardoor ze in de proef zelf mag weten of ze doorzit of lichtrijd, het pony rijden is haar zonnetje op haar hoofd, de pony heeft de benen die zij af en toe mist... De winter is moeilijk geweest, maar nu de zon weer schijnt gaat het meteen makkelijker. Ik longeer de pony veel en ze rijdt wanneer ze zich goed genoeg voelt en niet te moe is.
Wat wondjes betreft , dat herken ik niet.
phillien schreef:hoe gaat het met iedereen?