Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deeday schreef:Zooo wij zijn weer thuis mede door mijn moeheid eerder weg gegaanop zich alles goed gegaan alleen na drie mnd niks gedaan te hebben merk ik wel dat mijn conditie 0,0 is en dus was het fietsen pittig vooral terug weg moest eerst even rustig gaan zitten op de bank thuis. Nu lekker na bedje toe en morgen lekker uitslapen
Meliaforever schreef:Lang niet gereageerd in het topic..
CRos, ik werd ook doorverwezen naar een haptonoom. Ik zal je zeggen, dat was echt niks voor mij.. Weet niet of het aan de man of aan de therapie lag hoor. Het was allemaal heel zweverig en gewoon raar.
Ik 'uit' me niet goed genoeg volgens hem en dan stijgt die irritatie naar mijn hoofd en kan het nergens heen.
Ik moest dan dit doen: ik moest ruimte creëren, als ik in een discotheek o.i.d. sta waar het heel druk is en dan moet ik gewoon aan een persoon vragen of die niet zo dicht op me wil staan. Als die dit niet wil, moet ik hem een duwtje ofzo geven. Nou ik realiteit kun je dan al een mes tussen je ribben hebben.![]()
Daarnaast moest ik de grond voelen. Hoe voelt de grond? hard? of juist wiebelig?
Ik ben er 1 keer geweest en daarna niet meer.
joyce2 schreef:Ik hoop dat ze lekker in slaap is gevallen, of lekker relaxed tv ligt te kijken!
pmarena schreef:Let op dat je niet teveel aspartaam , caffeïne/ theïne en suiker binnenkrijgt , daarvan wordt je namelijk wat onrustiger waardoor je sneller last kunt krijgen van spanning in je middenrif en raar gaat ademhalen