Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. dan moet je beginnen in het donker met alleen kaarsen aan, en dan gewoon net zo lang naar iemand gaan staren tot je wazig gaat zien, dan moet het ook verschijnen, maar t verreist errug veel concentratie..
frangelica schreef:het klinkt gek maar heb idee dat ik met alle dieren door een deur kan ook de gevaarlijke honden...lastige paarden..tja....heb nog meer maar ben van mening dat ik dat alles beter voor me kan houden.![]()
o die van me moeder is ook wel wat trouwens die kan brandwonden overlezen dan doen ze geen pijn meer en ja kan zelfs door de telefoon..de moeders in de famillie geven dat door aan dochters waarom uhhmm....geen idee traditie..tja weet het klinkt heel gek...daarom laat ik het hier ook bij.
hoe zit dat ? frangelica schreef:het klinkt gek maar heb idee dat ik met alle dieren door een deur kan ook de gevaarlijke honden...lastige paarden..tja....heb nog meer maar ben van mening dat ik dat alles beter voor me kan houden.![]()
o die van me moeder is ook wel wat trouwens die kan brandwonden overlezen dan doen ze geen pijn meer en ja kan zelfs door de telefoon..de moeders in de famillie geven dat door aan dochters waarom uhhmm....geen idee traditie..tja weet het klinkt heel gek...daarom laat ik het hier ook bij.
zij heeft erg grote hoektanden waardoor het er allemaal een beetje grappig uit ziet, maar miauwen kan ze als de beste
Ze is erg appart wat betreft karakter, maar heel lief naar mensen toe, alleen soms wat angstig. Ze heeft het een en ander meegemaakt, en 2 operaties achter de rug en een zenuwbeschadeging in de rug.
maar ze zal niet in paniek wegrennen bij wijze van, maar je doet haar er geen pretje mee
.