Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wennii

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:30

Ik heb eens gehoord dat je aura's ook kunt leren lezen toch? Net zoals je bijvoorbeeld reiki kunt leren (dat doet mijn moeder)...

Maar net zoals elma kunnen sommige mensen dit van zichzelf al...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:31

ja je kunt het ook leren lees ik net :P.. dan moet je beginnen in het donker met alleen kaarsen aan, en dan gewoon net zo lang naar iemand gaan staren tot je wazig gaat zien, dan moet het ook verschijnen, maar t verreist errug veel concentratie..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:33

hmmm dan is dat dus niet echt aan mij besteed hahah!! ik heb niet zon goeie concentratie :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:46

Als ik in de avond met weinig ligt in de spiegel kijk lijk ik echt een monster := (dan staar ik ook langdurig :') )

Maar het lijkt me wel heel handig om Aura's enzo te zien, het is niet troumatisch, je lijd er niet onder en het is alleen maar handig eigenlijk, wat je niet over veel gave's kan zeggen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:50

het is wel grappig, als er vroeger (toen ik 16 was nou nou vroeger) een dikke vette ruzie in de kroeg zat aan te komen wist ik ook al dat ik op moest zouten vantevoren :P

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:54

Hahaha ja dan is t inderdaad erg handig :').

Vinden jullie piano spelen zonder dat je noten kan lezen ook een gave :P? Ik heb les gehad maar speelde eigenlijk alles op gehoor na, en heb dus nooit echt noten kunnen lezen :\.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:18

ZO en het lukt dus nog steeds.. en hoe :| zelfs van een foto af

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:27

het klinkt gek maar heb idee dat ik met alle dieren door een deur kan ook de gevaarlijke honden...lastige paarden..tja....heb nog meer maar ben van mening dat ik dat alles beter voor me kan houden. :o
o die van me moeder is ook wel wat trouwens die kan brandwonden overlezen dan doen ze geen pijn meer en ja kan zelfs door de telefoon..de moeders in de famillie geven dat door aan dochters waarom uhhmm....geen idee traditie..tja weet het klinkt heel gek...daarom laat ik het hier ook bij. :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:28

Elma_ schreef:
ZO en het lukt dus nog steeds.. en hoe :| zelfs van een foto af

echt een aplausje waard! Vond dat je het echt wonderbaarlijk had gedaan zeg! nogmaals bedankt :+:

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:23

frangelica schreef:
het klinkt gek maar heb idee dat ik met alle dieren door een deur kan ook de gevaarlijke honden...lastige paarden..tja....heb nog meer maar ben van mening dat ik dat alles beter voor me kan houden. :o
o die van me moeder is ook wel wat trouwens die kan brandwonden overlezen dan doen ze geen pijn meer en ja kan zelfs door de telefoon..de moeders in de famillie geven dat door aan dochters waarom uhhmm....geen idee traditie..tja weet het klinkt heel gek...daarom laat ik het hier ook bij. :o

Bij ons in de familie heb ik een tante die dat kan en dat inderdaad van mijn oma heeft. Zij zal het straks ook doorgeven aan een dochter... En het werkt echt. Mijn moeder doet reiki en dat kan ook op afstand. Zij kan bv ook foto's behandelen. Maar dat is dan weer niet alleen voor brandwonden. Ook andere pijnen kun je daarmee verminderen/weghalen...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:18

Ik zie ook aura,s maar je mag ze niet ongevraagd lezen van iemand en laatst gebeurde dat toch.Een man was aan het vertellen en hij stond tegen een witte muur,ik zag oppeens z,n aura oplichten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:20

Mijn man hing een keer op de bank en iedere keer als hij weg dommelde zag ik z,n aura roze worden,hij zat ook tegen een witte muur.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:21

Hoe bedoel je dat je een aura niet ongevraagt mag lezen? :P hoe zit dat ?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:22

Aan een aura kan je zien hoe iemand zich voelt,en of iemand ziek is.Een aura is eigenlijk iets persoonlijks zeg maar.Een foto lezen mag ook niet zonder dat de persoon op de foto het weet mits die overleden is en je hebt toestemming gevraagd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:27

maar kan het wel zonder toestemming om het maar zo te zeggen ?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 14:28

Het kan wel maar is niet netjes, wil ook niet weten of iemand ziek is.Wat heb ik daar aan,ik kan het wel zeggen maar geloven ze me dan?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 16:57

frangelica schreef:

Ik vind het niet gek klinken. Heb altijd al gedacht dat mensen veel meer kunnen dan dat ze doen.

Aura's lezen lijkt me wel interessant. Kun je dat ook zo met een foto, ook van een dier?.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:10

ook van dieren ja, en soms van foto's.. de ene x wil t wel en de andere x niet.. tis een vreemd iets :P

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:03

Lijkt me juist handig om te weten wat je paard denkt. Hoe krijg je dat dingen door? via beelden of tekst ofzo? ik kan er zelf neit over meepraten :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:24

ik vroeg me idd ook vandaag af of het ook met een dier kon , in dat geval, als iemand zich geroepen voelt, mijn manke poes puk klik

hihi :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:19

Bij de poes voel ik iets in d,r koppie, maar kan ook zo gek als een deur zijn.En iets in het bekkie tandsteen of zo of kwijlen? En een raar geluid bv heel raar of schor miauwen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:22

Ze is gek maar meer prettig gestoord :') zij heeft erg grote hoektanden waardoor het er allemaal een beetje grappig uit ziet, maar miauwen kan ze als de beste :P Ze is erg appart wat betreft karakter, maar heel lief naar mensen toe, alleen soms wat angstig. Ze heeft het een en ander meegemaakt, en 2 operaties achter de rug en een zenuwbeschadeging in de rug.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:35

Is ze ook bang van een bezem of de stofzuiger?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:39

bezem niet, die hebben we hier niet eens, maar de stofzuiger... daar zit ze liever niet naast := maar ze zal niet in paniek wegrennen bij wijze van, maar je doet haar er geen pretje mee

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:30

Haha volgens mij houden de meeste katten niet van de stofzuiger :=.