[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zack

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:02

ik heb 65 betaald.
YEAAH YV!!! eindlijk!!!

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:07

Laserontharing? Jeuzus. Je moet het maar durven hoor!
Volgens mij moet je bij onze shop eerst een afspraak maken, want 'ze willen niet zomaar een doos in hun handen gedrukt krijgen' :Y)

Ik wil een rook, volgens mij valt het wel mee (vergeleken met andere plekken :P ) maar er zit wel een dikker stuk kraakbeen dan op andere oordelen. Maar eigenlijk moet ik me gewoon niet aanstellen, ik krijg 'm van mn vriend dus in januari ga ik er ook voor.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:08

gewoon doen, het valt allemaal reuze meeee :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:10

Haha en ik moet ook gewoon naar het doel erachter kijken ja :j :D!

M'n tragus deed wél echt heel veel pijn :(. Bleek stugger te zijn dan gedacht, dus ik onwijs aanspannen. Toen-ie er eenmaal doorheen was, sloeg alle druk/spanning weg en m'n kaak schoot heel raar. Heb daar nog 2 dagen last van gehad. Sindsdien hoef ik niet meer zo nodig piercings, op dan die clithood na.

Laserontharing is inderdaad erg pijnlijk... Hoe minder haar, hoe pijnlijker lijkt wel. Maar... het is wel een ideale oplossing! Nog 4 x en dan hoef ik nooit meer te scheren :D.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:15

Laserontharing lijkt me ook wel wat hoor!

Mijn clithood deed absoluut niet zeer..
Nu moet ik ook wel melden dat ik absoluut geen angst heb voor naalden etc.
En ook niet echt kleinzerig ben :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:21

Ja, ik vind het persoonlijk echt helemaal super :j! Na 2 behandelingen liet ik het ff groeien, om te kijken of er nou veel verschil in zat, maar toen leek het wel alsof ik een of andere rare ziekte had, allemaal kale plekken haha! Nadeel is de pijn en de kosten, ik betaal 100 euro per keer!

Volgens mij moet ik me ook gewoon niet aanstellen :). Heb alleen echt veel pijn gehad bij die tragus en ben ook wel een beetje een schijterd voor naalden.. Maargoed, even mijn mailtje afwachten. Januari is iig dé maand! Ik wil zo'n ritsje erop ofzo, lijkt me wel erg lachen, alleen misschien ook weer te groot voro daar..?

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:24

Ergens lijkt mij het ook wel wat. Het is alleen zo eeeeng :')
Hoeveel behandelingen heb je in totaal nodig trouwens? En worden dan alleen je tenen gedaan?

Mijn tragus moest 2 keer gedaan worden, de eerste keer zat die zo scheef dat het leek alsof hij gewoon in m'n hoofd zat. Achteraf wel leuk geweest, vind het nog steeds jammer dat die overnieuw moest. Hij is er later ook uitgegroeid, mocht ik voor een 3de keer, maar dan in m'n andere oor. Deed helemaal geen pijn bij mij. M'n anti-tragus was dan wel weer dikke ellende.

Ik ben niet zo dol op naalden, maar ben wel dol op aanstellen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:25

Zack schreef:
Laserontharing lijkt me ook wel wat hoor!

Mijn clithood deed absoluut niet zeer..
Nu moet ik ook wel melden dat ik absoluut geen angst heb voor naalden etc.
En ook niet echt kleinzerig ben :+

ik ben ook niet kleinzerig ik geniet van piercings en nog meer van tattoo's maar ik gaf toch echt de piercer bijna een schop _O-

dit ligt niet aan kleinzerig oid maar dikte/zenuwen/plek etc.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:25

Ritsje lijkt me voor mijn gevoel erruugggg groot :P
lijkt mij niet fijn haha.

Sja, ik wacht nog wel ff. tot die tijd scheer ik me wel :+

Ach komt goed.. :D

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:26

@DQ
Wat had je dan weer uitgespookt? :+
Ligt ook aan je eigen instelling hoor!
Ik hoor mensen moord verhalen vertellen over de piercings die ik ook heb.
Nou sorry maar dan ben je gewoon een aansteller :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:30

M'n tenen? :D Ik doe m'n bikini'lijn', oftewel alles behalve de onderkant en binnenkant, dat is me te pijnlijk :).
Er werd na de tweede behandeling geschat dat ik er 6 nodig zou hebben, maar na de vierde kwam het een beetje stil te liggen. Heb er nu 6 gehad en moet er waarschijnlijk nog 4.

Ja he Bo, leek mij ook al.. Maar vind het wel supergaaf!!

Haha, aanstellen :D. Ik moest gister bloedprikken bij de dokter, omdat ik al 3 maanden niet fit ben. Normaal gesproken ga ik bijna neer, moet er perse iemand mee en nouja, je kent het vast wel :). Nu ging ik heel stoer alleen, ging op de stoel zitten, keek de andere kant uit... pets, 123 en ik kon weer weg :). Kwam dus thuis en moeders gelijk: ging het goed? Toen reageerde ik inderdaad ook: joh, als je je niet aanstelt, gaat het allemaal veeeeel sneller :D. Whahaha! Maar jeetje, 3x voor dezelfde? Ik had het denk ik al een beetje opgegeven :=...

DQ: Ssstttt... Ik ben toch blijer met het verhaal van Bo ;)...
Ik hoor juist weer dat mensen de tepel heel pijnlijk vonden, maar die heb ik bijna niet gevoeld?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:37

Zack schreef:
@DQ
Wat had je dan weer uitgespookt? :+
Ligt ook aan je eigen instelling hoor!
Ik hoor mensen moord verhalen vertellen over de piercings die ik ook heb.
Nou sorry maar dan ben je gewoon een aansteller :P

:')

dit ligt totaaaaaal aan de persoon en zoiets kan je echt niet over het algemeen zeggen, omdat JIJ dat niet hebt gehad hoeft de ander niet net zo te zijn... dus je laatste zin is echt bullshi*t mijn tong en tragus voelde ik niets van maar bij andere mensen kan dat zeker heel veel pijn doen, dat is persoonlijk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:40

Ja, maar het ging om de bikinilijn :P...
Was idd een overweging, ik heb nogal eens last van ingegroeide haartjes en vooral in de zomer erger ik me daar gigantisch aan! Dat was na 1 behandeling al ongeveer voor 30% minder! Nu bijna helemaal geen last meer van :).

Weet ik niet, denk het wel eigenlijk... De laser maakt de haarzakjes kapot en als ik eerlijk ben, wil ik die laser niet in de buurt van mn clit hebben :=. Dan krijg ik denk ik moordneigingen :D.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:41

Mijn tepel was de pijnlijkste van alles, dat doe ik ook echt nooit weer :')
navel (onder en boven) was appeltje eitje, lip ook, tong,tragus etc ook clithood was weer gemeen, MD op me venusheuvel was ook niet extreem (meer vervelend)

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:42

Tragus zou ik je niet kunnen vertellen :+

Je zegt zelf dat het aan de aantal zenuwen ligt die er zitten.
Dat is bij elke persoon dus hetzelfde ;)

Als je zelf al denkt het gaat zeer doen het gaat zeer doen, sja dan doet het ook zeer he.
Het zit vooral in je hoofd.

@Yv
wil best met je mee hoor :D
Laat ik mn MD zetten, maar dan wil ik wel naar mijn shop haha O:)

@ Wimmus
Hoezo zou je problemen hebben met scheren?
Je scheert je clithood toch niet? :+

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:43

tepelpiercing deed bij mn vriendin ontzettend veel zeer, maar die zat ook de hele tijd " hij gaat zeer doen etc etc "

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:46

Waar zit die shop Bo? Wat kost-ie daar? Hoe zijn ze daar?
Ik ben er namelijk toch nog niet helemaal 100% uit waar ik 'm laat zetten.. De shop waar ik helemaal tevreden over ben (Tattoo Tim uit Hoek van Holland) zet niks lager dan navels... Er zit er nog eentje hier in de buurt waar verschillende verhalen over gaan, maar grotendeels wel positief... Maar weet het nog niet.. Heb hun iig wel een mail gestuurd.
Eigenlijk wil ik gewoon bij Tim, prima gozer, super service... Maarja, hij zet ze niet... Ook geen MD's overigens, dat is jammer.

Daar heb je zeker gelijk in DQ. Mijn tepel was echt appeltje eitje, bij mn tragus ging ik door de grond.. Precies het tegenovergestelde van jou..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 24-12-09 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:47

hoe verklaar je dan de extreme pijn bij mij? terwijl ik op me scooter dacht langs de shop reed ik stopte en liet hem zette, geen stress niets :)
zoiets zit niet tussen je oren, als jij je enkel breekt en je zegt auw auw auw dan zeg ik toch ook niet stel je niet zo aan bij mij deed dat geen pijn.

is precies t zelfde ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:52

Het voelt zeg maar alsof er een elastiekje vanuit Tokio naar je toe geschoten wordt :=.. Maar de pijn is ook maar 1 seconde.. per flits. Dus zeg maar: het flitskapje gaat erop, dan drukt ze op de knop en dan zie je een flits. Op dat moment voel je dat elastiekje. Is na een seconde ook weer helemaal weg. Ik koel van tevoren met ijs, dat helpt ook wel tegen de pijn. Er liggen altijd 2 zakjes voor me klaar haha! Bij harsen had ik een uur erna nog last ervan, dat is hier helemaal niet zo.
Moet je even googlen op ELOS, dat is de methode die ik gebruik..

Ik zat met mn tepel ook wel in een andere wereld geloof ik, misschien dat ik 'm daarom niet zo heb gevoeld :). Ik heb 'm alweer bijna 6 jaar bedenk ik me nu :Y)

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:52

Is 1.6 mm de standaard maat voor tongpiericing?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:53

1.6 dikte maar lengte kan 20,18,16,14,12 of zelfs 10 mm zijn.

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:54

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:06

xDramaQueen schreef:
hoe verklaar je dan de extreme pijn bij mij? terwijl ik op me scooter dacht langs de shop reed ik stopte en liet hem zette, geen stress niets :)
zoiets zit niet tussen je oren, als jij je enkel breekt en je zegt auw auw auw dan zeg ik toch ook niet stel je niet zo aan bij mij deed dat geen pijn.

is precies t zelfde ;)

een enkel breken doet gewoon zeer.
Dat is een feit :+

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:08

@Yv
hij zit hier in a.dam centrum.
Ben sinds kort eigenlijk overgestapt op hun.
Ik pb je ff :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 14:18

Ik heb m'n tunnels nog steeds niet binnen, ben zwaar ongeduldig haha. :P
De post moet opschieten :')