Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar er zit wel een dikker stuk kraakbeen dan op andere oordelen. Maar eigenlijk moet ik me gewoon niet aanstellen, ik krijg 'm van mn vriend dus in januari ga ik er ook voor.
!
. Bleek stugger te zijn dan gedacht, dus ik onwijs aanspannen. Toen-ie er eenmaal doorheen was, sloeg alle druk/spanning weg en m'n kaak schoot heel raar. Heb daar nog 2 dagen last van gehad. Sindsdien hoef ik niet meer zo nodig piercings, op dan die clithood na.
.
! Na 2 behandelingen liet ik het ff groeien, om te kijken of er nou veel verschil in zat, maar toen leek het wel alsof ik een of andere rare ziekte had, allemaal kale plekken haha! Nadeel is de pijn en de kosten, ik betaal 100 euro per keer!
. Heb alleen echt veel pijn gehad bij die tragus en ben ook wel een beetje een schijterd voor naalden.. Maargoed, even mijn mailtje afwachten. Januari is iig dé maand! Ik wil zo'n ritsje erop ofzo, lijkt me wel erg lachen, alleen misschien ook weer te groot voro daar..?
Zack schreef:Laserontharing lijkt me ook wel wat hoor!
Mijn clithood deed absoluut niet zeer..
Nu moet ik ook wel melden dat ik absoluut geen angst heb voor naalden etc.
En ook niet echt kleinzerig ben

Ik doe m'n bikini'lijn', oftewel alles behalve de onderkant en binnenkant, dat is me te pijnlijk
.
. Ik moest gister bloedprikken bij de dokter, omdat ik al 3 maanden niet fit ben. Normaal gesproken ga ik bijna neer, moet er perse iemand mee en nouja, je kent het vast wel
. Nu ging ik heel stoer alleen, ging op de stoel zitten, keek de andere kant uit... pets, 123 en ik kon weer weg
. Kwam dus thuis en moeders gelijk: ging het goed? Toen reageerde ik inderdaad ook: joh, als je je niet aanstelt, gaat het allemaal veeeeel sneller
. Whahaha! Maar jeetje, 3x voor dezelfde? Ik had het denk ik al een beetje opgegeven
...
...Zack schreef:@DQ
Wat had je dan weer uitgespookt?
Ligt ook aan je eigen instelling hoor!
Ik hoor mensen moord verhalen vertellen over de piercings die ik ook heb.
Nou sorry maar dan ben je gewoon een aansteller

...
.
. Dan krijg ik denk ik moordneigingen
. 

.. Maar de pijn is ook maar 1 seconde.. per flits. Dus zeg maar: het flitskapje gaat erop, dan drukt ze op de knop en dan zie je een flits. Op dat moment voel je dat elastiekje. Is na een seconde ook weer helemaal weg. Ik koel van tevoren met ijs, dat helpt ook wel tegen de pijn. Er liggen altijd 2 zakjes voor me klaar haha! Bij harsen had ik een uur erna nog last ervan, dat is hier helemaal niet zo.
. Ik heb 'm alweer bijna 6 jaar bedenk ik me nu
xDramaQueen schreef:hoe verklaar je dan de extreme pijn bij mij? terwijl ik op me scooter dacht langs de shop reed ik stopte en liet hem zette, geen stress niets![]()
zoiets zit niet tussen je oren, als jij je enkel breekt en je zegt auw auw auw dan zeg ik toch ook niet stel je niet zo aan bij mij deed dat geen pijn.
is precies t zelfde