Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Zo... even een fikse terugval... Blijkt maar weer dat ik met tegenslagen nog echt niet om kan gaan..
Pollewoppy schreef:Wat voor werk doe je eigenlijk?
Heb je daarnaast een druk leven?
Je ziet het inderdaad vaker dat er bij een burnout een hoop achterliggende oliebol ligt. Om het maar even kort door de bocht uit te drukken. Je gaat een zware tijd te gemoed denk ik... Sterkte!
Citaat:Motto: Speel jezelf vrij!
Jij hebt een mooie ontwikkeling doorgemaakt. De manier waarop je tegenwoordig omgaat met je boosheid is vanuit kracht en minder vanuit onmacht, waardoor je veel adequater bent gaan reageren in verschillende situaties, zowel met je partner als buitenshuis. Ook je depressie is opgeklaard en ben concreet bezig met je toekomstplannen. Wij zijn benieuwd welke pet jou gaat passen!
Het is helder geworden hoe belangrijk structuur voor je is en je onderneemt hier actieve stappen in om structuur aan je dag en leven te geven.
Er heeft een verschuiving plaatsgevonden van wat anderen belangrijk vinden naar wat jij zelf belangrijk vindt. Het lukt je meer en meer trouw te blijven aan jezelf en de regie in eigen hand te nemen. Je verbaast hiermee je omgeving (en soms ook jezelf)
Je bent een harde werker en hebt de neiging de lat steeds wat hoger te leggen maar misschien zit een treetje lager ook wel fijn. Je wordt er in ieder geval minder moe van!
In de groep ben je betrokken geweest en hebben we je als warm persoon ervaren. Af en toe was er een kritische noot en steeds was je constructief aanwezig.
Wat betreft een vervolg: Module activering (waarbij we accoord gaan met eenmalige deelname running per week) en een ondersteunend contact met hoofdbehandelaar.
Citaat:Angela, jij bent een prachtmens. Warm en gevoelig met oog voor de ander.
Blijf dicht bij jezelf en je kern dan zal jij zeker je weg vinden.
Ik wens je alle goeds toe!