gejat, ik ga hem alleen wel aanpassen zodat het wel helemaal is wat ik wil.
Wat ik gejat heb dient als basis en de rest dan van mezelf er bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theelichtje_ schreef:Lor, ik aal het wordt Ap eruit, haha kan jij niks aan doen hoor
maar dat is een buitenlandse naam ben je niet bang dat ze gaan denken dat je je vriendje op je pols tattoeert? Wel mooie betekenis, vanwaar hope?
Urselin, succes haha! Ik heb over dat stukje 2 uur gedaan en gigantisch pijn, voel sommige stukjes nog en is behoorlijk beurs!
Edit : Wat wil jij daar neerzetten?
theelichtje_ schreef:Lor, ik aal het wordt Ap eruit, haha kan jij niks aan doen hoor
maar dat is een buitenlandse naam ben je niet bang dat ze gaan denken dat je je vriendje op je pols tattoeert? Wel mooie betekenis, vanwaar hope?
theelichtje_ schreef:Lor,vind nog steeds ontzettend mooie betekenis!wens je heel veel succes met zetten, zal voor rede 1 vast en zeker herinderingen ophalen.
theelichtje_ schreef:Dat is wel balen ja! Zelf wil ik ook graag iets op me rug, maar niet me eigen naam en geen dierennamen.Maar de naam van me kind staat al op me lichaam en 1 vind ik echt meer als genoeg.
Vind ontzettend knap en moedige beslissing dat je ook je kindje erin verwerkt.
theelichtje_ schreef:Hmmm dan zal ik naar andere shop gaan! die aan je wensen kan voldoen, meeste shops tekenen ze gelijk uit op je lichaam schijnt mooier effectte zijn, omdat vanaf tekening af de lijnen minder straks komen te zijn..
Ik ga gebrekkig Nl typen, wijntje doet me geen goed!![]()