[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:48

Gelijk heb je. Ik heb mijn idee hier ook al wel gepost, maar is gewoon van internet
gejat, ik ga hem alleen wel aanpassen zodat het wel helemaal is wat ik wil.
Wat ik gejat heb dient als basis en de rest dan van mezelf er bij :)

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:51

Afbeelding

Heb alleen ff foto van na, dus met bovenstuk dr al bij.Heb niet me eigen computer tot beschrikking!
De oude tattoo loopt eigelijk tot na de naam en dan de eerste beste ballentjes.Daar boven is allemaal nieuw en vorige week gezet.Bij de onderste uitgelopen druppels daar boven de eerste 2 lijntjes vind ik erg smal,op de foto niet te zien.
En zit te denken hoe je deze verder kan uitbreiden

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:52

Het risico dat je ontwerp gejat wordt, loop je zowiezo wel als je je foto op het net pleurt. ;)
Heb op een ander forum eens ruzie gehad met een meisje dat al d'r tattoos liet zien en vervolgens zei dat we het niet moesten wagen om ze te jatten.
Dus ik zei dat ook gewoon tegen d'r dat als ze dat niet wou, dat ze hem dan niet op internet moest zetten.
Werd ze nog pissig om ook. :=
En aan de ene kant snap ik 'r wel, dat ze dat niet leuk vind, maar aan de andere kant had ze dat zelf ook wel kunnen bedenken, lijkt mij.

Ik heb voor m'n eerste tattoo (volgende maand hoop ik) een bestaand ontwerp gekozen, de volgende wordt al wat origineler, net als de 2 die ik voor daarna op m'n wishlist heb staan.

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:53

Mooie betekenis Plut. Ook mooie plek
En je ontwerpt nog ff lekker voor je houden, ik verwijder ook altijd me foto na de aantal dagen, dan maar wat extra keren opnieuw uploaden, maar anders jatten ze je foto ook nog als voorbeeld, en mijne is geheel ontworpen voor mij en dat wil ik graag voor me zelf houden haha

Lor, wat is jou ontwerp eindelijk geworden?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:58

Hope in het elvish:
Afbeelding
de bovenste, maar wil hem wat sierlijker en op de binnenkant van m'n rechterpols

Twaalf

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:00

Oh-oh theelichtje, zei je dat het pijnlijk was op je ribben??
Ik wil mijn tattoo ook op die plaats laten zetten :')

En ik heb ook niet een hele dunne huid helaas :\

Mooie ontwerpen en tattoo's voorbij zien komen!
En leuke opmerkingen :))

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:02

Lor, ik aal het wordt Ap eruit, haha kan jij niks aan doen hoor :P
maar dat is een buitenlandse naam ben je niet bang dat ze gaan denken dat je je vriendje op je pols tattoeert? Wel mooie betekenis, vanwaar hope?

Urselin, succes haha! Ik heb over dat stukje 2 uur gedaan en gigantisch pijn, voel sommige stukjes nog en is behoorlijk beurs!
Edit : Wat wil jij daar neerzetten?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:09

Hihi, ik heb die van mij net via pb verstuurd :) Dat is makkelijker, ga er toch niet van uit dat jullie hetzelfde willen laten zetten :) Dus dan maar via pb, is denk ik makkelijker :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:12

theelichtje_ schreef:
maar dat is een buitenlandse naam ben je niet bang dat ze gaan denken dat je je vriendje op je pols tattoeert? Wel mooie betekenis, vanwaar hope?

Urselin, succes haha! Ik heb over dat stukje 2 uur gedaan en gigantisch pijn, voel sommige stukjes nog en is behoorlijk beurs!
Edit : Wat wil jij daar neerzetten?

Oei twee uur... Ik las dat je niet kleinzerig bent, dus het zal echt wel pijn doen!
Maar goed, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden helaas :')

Ik wil japanse/chinese kersenbloesem daar hebben, vanaf mijn heup/lies langs mijn zij naar boven :j
Liefst in kleur en dunne lijnen.
Ik wil trouwens ook niet weten wat die tattoo gaat kosten, heb gehoord dat uittekenen als rond de 150 euro zat :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:12

theelichtje_ schreef:

'Hope' heeft voor mij 2 betekenissen:
1) ik heb 4 jaar geleden een miskraam gehad en ik 'weet' dat het een meisje was en de naam Hope bleef maar door m'n hoofd spoken, dus heb ik haar zo voor mezelf die naam gegeven
2) ik hoop letterlijk op een toekomst die wat meer meezit

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:20

urseling, Wat???? Betalen voor het uittekenen? Dat is hier beide keren gratis gedaan! Ga toch niet betalen voor uittekenen,tattoeren kost al genoeg! Als je na gaat dat ik voor het eerste stukje 200,- en bovenste stuk 150,- betaald heb.Is dat zo snel ff 350,- dan mag dat tekenen toch wel bij de prijs in :D

Lor,vind nog steeds ontzettend mooie betekenis!wens je heel veel succes met zetten, zal voor rede 1 vast en zeker herinderingen ophalen.

Ik heb de naam van mn kindje op me zij staan, veel mensen vragen of het dat me vriend is

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:21

Plut, heb hem overigens nog niet ontvangen, komt zo wel denk?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:22

Haha ja, hij schijnt echt geld te vragen voor uittekenen :=
Wel lekker bedrag zeg :))

Mooie betekenis Lor, echt heel mooi :j

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:23

Hmmm dan zal ik naar andere shop gaan! die aan je wensen kan voldoen, meeste shops tekenen ze gelijk uit op je lichaam schijnt mooier effectte zijn, omdat vanaf tekening af de lijnen minder straks komen te zijn..

Ik ga gebrekkig Nl typen, wijntje doet me geen goed! :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:25

Ik heb altijd zo'n zin om te gaan!! Het geeft altijd wel een kick vind ik. :D

Hoe meer ik die sierlijke vormen zie des te meer ik ook zoiets wil laten zetten.... :+

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:25

Ik heb gisteren mn tweede tattoo laten zetten. Speciaal ontworpen en hij is echt prachtig geworden! Het is een hart geworden met takken en blaadjes en binnenin 3 bloemen. Al met al is Barbara (van 25 to life in Rotterdam) 2 uur aan het prikken geweest. Man, wat deed dat zeer! Was ik ff vergeten. Maar goed, hij staat erop. De foto die mn vriend heeft gemaakt is mislukt. Zodra ik een goede foto heb, zal ik hem ook plaatsen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:27

Oeh, ben nu wel benieuwd Pendrag!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:28

theelichtje_ schreef:
Lor,vind nog steeds ontzettend mooie betekenis!wens je heel veel succes met zetten, zal voor rede 1 vast en zeker herinderingen ophalen.

Het is het enige tastbare wat ik ga hebben van mijn dochtertje, dus ben ook erg veeleisend wat het ontwerp en de uitwerking betreft.
Ik heb nl zelfs geen echofoto, omdat de miskraam al met ong 6 weken zwangerschap was.

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:32

Dat is wel balen ja! Zelf wil ik ook graag iets op me rug, maar niet me eigen naam en geen dierennamen.Maar de naam van me kind staat al op me lichaam en 1 vind ik echt meer als genoeg.

Vind ontzettend knap en moedige beslissing dat je ook je kindje erin verwerkt.

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:32

Bella,ze zijn mooi he! Hier kietelt het dan om nog meer uit te breiden of iets nieuws hahaha.

Ben benieuwd naar jou tattoo pendrag

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:47

theelichtje_ schreef:
Dat is wel balen ja! Zelf wil ik ook graag iets op me rug, maar niet me eigen naam en geen dierennamen.Maar de naam van me kind staat al op me lichaam en 1 vind ik echt meer als genoeg.

Vind ontzettend knap en moedige beslissing dat je ook je kindje erin verwerkt.

Dank je. :)
Weet je wat het nu ook is, niet iedereen leest wat er staat en ik kan ook gewoon alleen reden 2 vertellen als betekenis.
Ik blijf verder qua namen/tekst wsl ook in het elvish bezig, zodat m'n tattoos een beetje 'verbonden' zijn met elkaar.
Dus ipv de A, ga ik Amber in het elvish laten tattoëren (in een hondenpootje).
En wsl ga ik ook zoiets doen met het gedenkstuk voor m'n vader, zodat niet iedereen ziet hoe of wat, maar ikzelf wel weet wat erachter steekt.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:09

Wooow wat gaat het hier hard! even wat bijlezen...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 00:51

theelichtje_ schreef:
Hmmm dan zal ik naar andere shop gaan! die aan je wensen kan voldoen, meeste shops tekenen ze gelijk uit op je lichaam schijnt mooier effectte zijn, omdat vanaf tekening af de lijnen minder straks komen te zijn..

Ik ga gebrekkig Nl typen, wijntje doet me geen goed! :o

Ik wil geen andere shop omdat ik van meerdere mensen hele goede ervaringen hoor over deze tattoo artist.
Hij heeft veel verstand van de aziatische aspecten en dat vond ik belangrijk :j
Het ligt er ook maar net aan of mijn ontwerp uit te tekenen is op papier of op mijn lichaam.
Hij doet het in ieder geval beide.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 11:37

oeh die zij tattoo is mooi.
Hmm bij mij kriebelt het ook weer, maar eerst mijn onderrug weer netjes bij laten kleuren.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 11:45

Ik heb mijn tattoo nu precies 2 weken,de korstjes van het bloementje zijn eraf,maar nu zit er weer witte veeltjes op. is dat normaal?