Pharagirlke: Dan neem ik aan dat het wondvocht is? Want het is niet iedere ochtend en idd soms ook wel eens 's avonds hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingetarita schreef:nOukiee_ schreef:Je tongweb is echt gaaf!!
Heb je hem al lang?
ik heb hem nu 2 weken denk ik...hij was echt heel braaf.. kon alleen niet zoenen in het begin.. ik heb een 1.2 mm/8mm staafje alleen heeeel irritant dat je er niet bijkan..mn bolletje was los maar je kan hem zelf niet vastdraaien omdat je er niet bijkan
. Ondanks dat me tepelpiercing best deed met het zetten voelde ik van deze helemaal niks
Lieffiefi schreef:Update ocver mijn pols MD;
Gisteren wilde ik in plaats van een gouden omhulsel van het steentje een zilveren, alle piercings zijn bij mij zilver.
Prima, piercer had het steentje klaargelegd, god allemachtig... T zetten was niet pijnlijk, verwisselen des te meer.
Ze is 5 minuten bezig geweest om mijn oude steentje los te krijgen en de nieuwe erop, ondertussen heeft het implantaatje alle kanten gezien van mijn onderhuidse bindweefsel en is gaan zwellen... eind goed, al goed. Hij zit en ik heb genoeg ontsmetmiddelen om een piercingwinkel te vullen als het zou moeten.Hij zit, maar vraag niet hoe
Dinniej schreef:Oh help.
Piercers doen allemaal zo positief over dermals, en de pijn van het zetten valt inderdaad ook heel erg mee, maar ze groeien binnen no time uit. Serious, het zijn echt bitchen, en je krijgt er ontzettend lelijk littekenweefsel van.
Alle mensen die ik ken die ooit een MD hadden, hebben nu enkel nog lelijk littekenweefsel op die plek.
Maar goed, jouw keuze natuurlijk.Ellee schreef:Weet je dat ik gewoon nieuwschierig wasWant mijn piercing die ik er nu in heb[gewoon de eerste, met lichtblauwe steentjes] vind ik voorlopig nog wel prima. Maar als ik weer in apeldoorn ben[daar zit de piercer waar hij gezet is] dan kan ik er als ik tijd heb wel even langs gaan.
Heb mezelf sowieso voor genomen om alleen piercings in een shop te halen. Puur om 't veilige van 't materiaal omdat ik ook niet overal tegen kan. Dat pus is maar een keer om de zoveel tijd en vooral 's morgens als ik bv lang op mijn buik heb gelegen.
Hmm, klinkt vreemd. Niet dat het niet kan hoor, want elk lichaam is anders. Ik vraag me alleen af waarom. Want dan zou hij in theorie 's morgens wel ontstoken zijn en 's avonds niet.
En naar welke piercer ga je altijd?
SteffiiY schreef:Ik houd helemaal niet van dat showen met je piercing.
Ik houd het liever bij een normaal simpel dingetje