Heb net French Manicure gedaan maar dat randje pff ziet er niet zo mooi uit
Had speciaal zo'n pen gekocht waar de witte nagellak uitkomt maar nog steeds lukt het me niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had speciaal zo'n pen gekocht waar de witte nagellak uitkomt maar nog steeds lukt het me niet.
Somebitch schreef:Mooi![]()
Heb net French Manicure gedaan maar dat randje pff ziet er niet zo mooi uitHad speciaal zo'n pen gekocht waar de witte nagellak uitkomt maar nog steeds lukt het me niet.

Somebitch schreef:Ja met stickertjes en dan met gewone nagellak dat was ook geen succes
Zal binnenkort ook weer stickertjes kopen en dan met deze pen proberen, misschien dat dat werkt
Vaak ben ik ook te ongeduldig met mijn nagellak op te laten drogen waardoor ik dus weer perongeluk iets vastpak wat heel mijn nagel verpest.
WillemYntJee schreef:Ik ook niet hoor, kan er niet mee overwegMn eigen nagels vind k wel oke, handnagels zijn gewoon normaal, teennagels zijn raar
![]()
@Nathalie, misschien weet jij dit wel; Mijn teennagels (vooral grote teen) zijn heel ribbelig, kan even niks bedenken waar k t mee kan vergelijken maar t voelt erg raar aan. Kan je daar ook iets aan doen of niet?
ga ik nog een paar image plates halen (zag vanmiddag dat ik nog een kleine financiële meevaller had in mn portomonnee zat nog €20,- waar ik niks van wist
), en wil nog de nail art pen gold hebben... en nog een goudkleurig stempellakje en misschien nog een rode en een groene zodat ik de bloemetjes leuk kan maken in twee kleuren
geen idee of het me lukt maar als je het niet probeert weet je het zeker dat het niet lukt 
Gebruik die platehouder niet meer, is prut, schuift enzo. Doe nu ook gewoon op keukenrol en krijg ook de plaatjes goed op de stempel en op m'n nagel
Hele leuke reacties op gehad al
laura1987 schreef:Zijn jullie in slaap gevallen ofz? het is zo stil hier.
Ik heb net de nagellak van mn tenen afgehaald maar dan zien mn vinger nagels er ook meteen niet meer uit. Het felroze met zwarte streepjes is dus eraf. Best jammer want het was wel leuk. 

Iessie schreef:Hebben jullie ook het probleem dat het stempelkussentje na een tijdje niet meer zo goed werkt? En dat er maar een half figuurtje aan blijft plakken?
Als tip las ik dat je het stempeltje met een vijl wat kon opruwen maar zelfs dat helpt niet meer zo goed... ( Ik heb nu een nieuwe stempel gepakt en die doet het prima) het ligt dus niet aan de schraper, lak of image plate. Maar gek is het wel? Iemand nog een tip daarvoor?
Het zullen vast kwaliteitslakjes zijn. 

verwend).

En die dior zit een supermooie diepe glans in, dus daar heb ik er nu ook nog 2 van gekocht 
Ik heb ook nog wel stickertjes liggen hier, maar vind het altijd zo 'zonde' om die er op te plakken
Moet namelijk bijna elke dag opnieuw mn nagels lakken omdat het er met poetsen en bij de paarden toch snel afgaat 

maar zitten ook veel oude bij, dus moet ik eens uitzoeken 
Iemand enig idee hoe dat kan?