Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:40

Mooi :)

Heb net French Manicure gedaan maar dat randje pff ziet er niet zo mooi uit :+ Had speciaal zo'n pen gekocht waar de witte nagellak uitkomt maar nog steeds lukt het me niet. :+

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:17

Somebitch schreef:
Mooi :)

Heb net French Manicure gedaan maar dat randje pff ziet er niet zo mooi uit :+ Had speciaal zo'n pen gekocht waar de witte nagellak uitkomt maar nog steeds lukt het me niet. :+

Heb je al met stickertjes geprobeerd?

Ik ben momenteel glitternagellak aan het verwijderen... nuja, afkrabben laat ons zeggen. Hij komt er niet af met nagellakverwijderaar.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:19

Ja met stickertjes en dan met gewone nagellak dat was ook geen succes :+
Zal binnenkort ook weer stickertjes kopen en dan met deze pen proberen, misschien dat dat werkt :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:20

Is het me éindelijk gelukt om mooie, sterke, halflange en gelakte nagels te krijgen...Zie ik die kunstwerken hier! :')
Dan voel ik me meteen weer zo simpel haha.
Mooi hoor allemaal! :oo

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:29

Somebitch schreef:
Ja met stickertjes en dan met gewone nagellak dat was ook geen succes :+
Zal binnenkort ook weer stickertjes kopen en dan met deze pen proberen, misschien dat dat werkt :)

Bijnmij lukte het eerst ook niet met die stickertjes maar het is gewoon een kwestie van even rustig oefenen.
- Zorg dat je genoeg tijd hebt
- Breng genoeg (witte) nagellak aan, wees er niet zuinig op
- Trek de stickertjes voorzichtig af van zodra je het witte er op gedaan hebt (als het dus nog nat is)
Ik weet niet of je wat met de tipjes kan doen?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:33

Ik zal eens kijken of dat werkt. ;) Vaak ben ik ook te ongeduldig met mijn nagellak op te laten drogen waardoor ik dus weer perongeluk iets vastpak wat heel mijn nagel verpest. :o

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:34

WillemYntJee schreef:
Ik ook niet hoor, kan er niet mee overweg :) Mn eigen nagels vind k wel oke, handnagels zijn gewoon normaal, teennagels zijn raar :P

@Nathalie, misschien weet jij dit wel; Mijn teennagels (vooral grote teen) zijn heel ribbelig, kan even niks bedenken waar k t mee kan vergelijken maar t voelt erg raar aan. Kan je daar ook iets aan doen of niet?

Misschien kan een glansvijl een beetje helpen?
Maar anders is er idd weinig aan te doen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:54

de lamp al gebruikt???

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:01

Nee die stomme buren zijn telkens niet thuis :S
Kon gisteren dus mijn pakketje hebben, maar heb het nu nog steeds niet.
Had liever gehad dat die postbode het op het postkantoor had afgegeven.
Dit schiet niet op met mensen die nooit thuis zijn.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:02

Straks zijn ze op vakantie. :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:12

denk het niet, vanmorgen om 5.30 toen ik naar mijn werk reed stond de auto er, die is nu weg.
Heb een briefje door de brievenbus gedaan dat ik al 5 keer langs ben geweest, of ze als ze thuis zijn het even willen komen brengen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:55

Zijn jullie in slaap gevallen ofz? het is zo stil hier.

Weet trouwens iemand welke nagellak je kan/moet gebruiken voor sponge?

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:27

weet iemand misschien iets om op me nagels te doen?

moet ff nieuwe nagellak opdoen mar k weet niet wat :P
heb alleen een sateprikker (en heel wat kleurtjes nagellak) XD

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:32

ik was zowat in slaap gevallen ja op de bank :=

saskiamax: met een sateprikker kun je ook hele leuke dingen maken, leuk basis lakje erop en over heen streepjes/kronkeltjes/stipjes of wat dan ook tekenen met een andere kleur. :j

ik heb zin in dinsdag *\o/* ga ik nog een paar image plates halen (zag vanmiddag dat ik nog een kleine financiële meevaller had in mn portomonnee zat nog €20,- waar ik niks van wist }:) ), en wil nog de nail art pen gold hebben... en nog een goudkleurig stempellakje en misschien nog een rode en een groene zodat ik de bloemetjes leuk kan maken in twee kleuren ;) geen idee of het me lukt maar als je het niet probeert weet je het zeker dat het niet lukt :Y)

en bedankt voor de leuke/lieve reacties, maakt mn dag weer een beetje goed :(:)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:09

Vandaag eindelijk mijn pakketje opgehaald.
Mis ik 2 dingen en de lamp stond helemaal niet op het lijstje dus miste ook.
Heb maar een mail gestuurd en hoop het snel alsnog te ontvangen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:30

Krijg net een berichtje dat Linda moet bevallen en niet zelf zal kunnen antwoorden en dat het dus nog wel even kan duren voordat je antwoord krijg.
PFFF zo irritant. Had leuker geweest als ze het in 1 keer goed hadden gedaan, maar ja fouten maken is menselijk. Hoop wel dat het niet TE lang duurt.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:32

Dat is wel balen ja! Kan me wel voorstellen dat als ze aan het bevallen is dat ze daarna ook even een aantal dagen niet op haar mail kijkt, maar dan zou je toch denken dat ze vantevoren goede vervanging heeft geregeld..?

Hier gaat het stempelen inmiddels perfect trouwens :Y) Gebruik die platehouder niet meer, is prut, schuift enzo. Doe nu ook gewoon op keukenrol en krijg ook de plaatjes goed op de stempel en op m'n nagel :) Hele leuke reacties op gehad al :j

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:36

ja ik hoop dat ze goede vervanging heeft geregeld.

Ik heb helemaal geen platehouder. Leg een krant op tafel en daar de rommel op :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:13

laura1987 schreef:
Zijn jullie in slaap gevallen ofz? het is zo stil hier.

HUH??!! :Z :Z :Z

:+ Ik heb net de nagellak van mn tenen afgehaald maar dan zien mn vinger nagels er ook meteen niet meer uit. Het felroze met zwarte streepjes is dus eraf. Best jammer want het was wel leuk.
Ik gebruik de plate houder wel maar het kan idd ook zonder.
Balen dat je bestelling niet compleet was laura1987 maar kan gebeuren toch? Als ze het maar netjes oplossen. :)
Heb net een flink stuk eraf gevijld want de nagelstyliste is op vakantie en dan moet ik een week langer ermee doen. Als ik ze korter maak breken ze hopelijk niet zo snel af. :)
Ik ga zo weer eens lakken..Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:23

Glijdt jouw plate niet van die houder dan? Hij blijft er bij mij niet goed opliggen :n
Ik heb ook weer een paar nieuwe lakjes van Koh en Dior :+:

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:49

Heeft niemand meer antwoord op mijn vraag?? :?
Iessie schreef:
Hebben jullie ook het probleem dat het stempelkussentje na een tijdje niet meer zo goed werkt? En dat er maar een half figuurtje aan blijft plakken?
Als tip las ik dat je het stempeltje met een vijl wat kon opruwen maar zelfs dat helpt niet meer zo goed... ( Ik heb nu een nieuwe stempel gepakt en die doet het prima) het ligt dus niet aan de schraper, lak of image plate. Maar gek is het wel? Iemand nog een tip daarvoor?

Lakjes van Koh en Dior heb ik niet....Ik heb wel een glazen vijl van Koh en die is erg fijn. :) Het zullen vast kwaliteitslakjes zijn. ;)
Ik vind die plate houden juist handig. Je krijgt dan een mooi overtollig hoopje lak op de houder en dat veeg ik zo weg met een watje. Anders krijg je zo'n geknoei op dat vel papier (gebruik wel een velletje papier om de schraper gauw schoon te vegen).
Ik wilde zilveren stempeltjes erop doen maar dat zag je bijna niet op dat paars. Daarom maar gauw 4 rode (op iedere hand 2) erop gedaan.

Afbeelding

Mn tenen ook nog maar even gedaan, niet mn sterkste kant maar het staat wel aardig. Ben niet zo goed in die witte streepjes lakken had het nu gedaan met essence stickers maar heb liever herome ( := verwend).
Afbeelding

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:56

Er was pas toch iemand die van iedereen de collectie wilde zien?
hierbij de mijne.
Er mist nog 1 potje nagellak en 1 glasvijl.

Afbeelding
Afbeelding

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:10

die nagellakremover heb ik ook :D
alleen die van mij is bijna op dus heb ik nieuwe gekocht van essence. die ruikt naar kokos (L) love it!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:19

haha ik haat kokos :D
Vind deze wel best al stinkt het behoorlijk :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:20

Iessie, ik heb geen antwoord op jouw vraag, want ik heb het setje pas net :)
Die houder vind ik heel lastig, want m'n plate blijft er dus niet op liggen.. De plate glijdt mee als ik die niet evengoed vasthou op de houder (kan niet gewoon het randje van de houder vasthouden, want dan glijdt de plate er af) blijft ie er bij jou wel goed op liggen?
Ik had pas van Koh die rode lak gekocht en die blijft echt supergoed zitten, dus heb daar nu ook een zwarte van :) En die dior zit een supermooie diepe glans in, dus daar heb ik er nu ook nog 2 van gekocht :)
Die stickertjes zijn ook gaaf trouwens!! :D Ik heb ook nog wel stickertjes liggen hier, maar vind het altijd zo 'zonde' om die er op te plakken :o Moet namelijk bijna elke dag opnieuw mn nagels lakken omdat het er met poetsen en bij de paarden toch snel afgaat :=

Mooie lakjes hoor laura!! :D
Ik heb echt megaveel lakjes :o maar zitten ook veel oude bij, dus moet ik eens uitzoeken :j
Wat me trouwens enorm frustreert is dat veel lakken niet 'houden' op mijn nagels.. Die kan ik er zo afvegen. Nou had ik hier eens gelezen dat dat komt omdat de lak dan oud is en niet meer droogt. Dus toen heeft m'n moeder eens geprobeerd een lakje op te doen die bij mij niet droogt en bij haar blijft ie dus wél netjes zitten :\ Iemand enig idee hoe dat kan?