Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:benangelique schreef:isabonny; zoals voorspelt komt hier mijn tierrade...
JE EET TE WEINIG! je legt je verbranding stil met maar 3 maaltijden per dag en daardoor gebruikt je lijf alles wat er binnen komt. Je hongert je lijf uit, waardoor je lijf alle voedingsstoffen opslaat die er binnen komen...
Ben je al eens bij een dieetist geweest? Je moet echt iedere 2 tot 3 uur iets eten, al is het maar iets kleins. Je maakt je lijf heel erg kapot op deze manier. Gelukkig ga Steffie dat ook al aan.
![]()
ik wist dat helemaal niet. Maar als ik bijvoorbeeld mijn moeder zie, die hebben hun hele leven lang een eigen tankstation gehad. Die at/eet altijd wel wat bij de koffiepauze 's morgens en 's middags. En die viel daar echt niet van af. Mijn moeder is een halve kop kleiner dan mij en weegt nog meer dan mij. Ze doet dan wel niks aan sport (buiten af en toe zwemmen), maar ze rent zich wat af in huis. Ze hebben boven de zaak de woning, dus ze doet zowieso niks anders dan trappenlopen, op en neer lopen naar de pomp enz. En toch komt ze van het minste geringste bij. Ze is afgevallen met Montignac en met Sonja Bakker, maar zodra ze haar normale levenstijl weer oppakt, dan vliegen de kilo's er weer aan. Dat wil ik dus niet.
Maar goed...ik ga nu maar eerst weer even paardrijden. Straks ga ik me er eens verder in verdiepen. Zal dit weekend wel weer moeilijk worden met vaderdag. Dan zal de Limburgse aarbeienvlaai waarschijnlijk weer op tafel staan.
Wat zijn dat eigenlijk voor punten waar jullie mee tellen? Is dat Sonja Bakker?
Suzanne F. schreef:Hebben jullie ervaringen met stackers?
Puissance schreef:Wat vinden jullie van mijn eetschema vandaag?
Ontbijt: 6 aardbeien, stukje koek
Tussendoor: glas chocomel van optimel
Lunch: 2 bruine boterhammen met een gebakken ei, opkikker
Tussendoor: appel
Avondeten: Noodles, evt nog wat sla er bij
Tussendoor: Geen idee, niets denk ik
Beweging: Straks even op en neer naar de pony fietsen, 9 km in totaal.
Citaat:ochtend: 2 volkoren boterhammen met light beleg (sandwichsspread, gestampte muisjes, vruchtenhagel, halvajam,appelstroop, honing, plakje ontbijtkoek, achterham, donkerrode filet american, kipfilet, 30+kaas, 20+ smeerkaas, rookvlees, kalkoenfilet, magere smeerworst, ossenworst, pindakaas light (dun laagje!).
tussendoor:1 stuk, keuze uit: 1 liga(evergreen), 1 sultana, 1 plak ontbijtkoek, 1 eierkoek, 1 stuk fruit, 1 speculaasje, 1 bastogne koekje, 1 zakje snack a jacks, 1 fruitkick, 1 taaitaai (ook wel amsterdams korstje),1 glas optimel, 1 glas halfvolle melk, 1 glas chocomelk, 1 breaker light, 1 glas karnemelk, 250 gr magere yoghurt, 15 stuks pepsels, 30 gr cracottes luchtige zoutjes, 30 gr japanse mix (zonder nootjes) 30 gr lays baked light.
lunch: 3 volkoren broodjes met light beleg.( zie hierboven)+stuk fruit
tussendoor: 1 stuk (zie hierboven)
avondeten: aardappels, groente en vlees/vis. of pasta MET groente. oid.
tussendoor: Soms streng = niks, of 1 stuk (zie hierboven)
denk aan 2 stuks fruit op een dag, let op met bananen daar zitten veel suikers in en 200 gr groente. 2 liter water per dag.
Rauwkorst kan je onbeperkt nemen.
af te raden is zuivel als toetje na het avondeten te nemen, dit vertraagd de stofwisseling.
Extra tip: snij je eten in kleine stukjes of neem kleine hapjes, kauw je hapje minimaal 10x het neemt je hongergevoel eerder weg!
Suzanne F. schreef:Nou ik heb besloten dat ik een lipo ga doen. Bovenbenen. Ik ben het zat. Ik loop al jaren met bovenbenen die tegen elkaar aan komen en verder is alles aan mijn lijf prima behalve die k*t bovenbenen. Ik ben 7 kilo lichter dan vroeger, ik sport nu, mijn huid is strakker en mijn lijf ook, alles behalve die bovenbenen. Ik ben het zat, ben bijna 30 en nu laat ik het doen...
Ik wil geen bovenbenen meer die tegen elkaar aan schuren en gezeik met broeken die in de taille veels te wijd zijn als ze over mijn benen kunnen...