Het idee dat er beesten om me heen zwemmen die kunnen doen wat ze willen en ik die nooit snel genoeg weg kan komen.. Brrr!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

phormicola schreef:haha ja dat soort dingen herken ik ook! Ik heb eens gelezen dat als je misselijk bent en op je linker zij gaat liggen, dat je dan minder snel overgeeft. Dat is bij mij in m'n hoofd geworden: nooit op je rechterzij gaan liggen want dan geef je makkelijk over.
Ik had ook standaard cyclizine en domperidon op zak, maar die hebben ze uit de handel gehaald!!!! $%$$##$&^^()^%$@@!
)Miss_m schreef:Ik heb geen fobie ofzo maar ik heb echt een hekel aan watten, van die vieze pluizige dingen, kan ze echt niet aanraken dan krijg ik echt een rilling, wattenschijfjes en staafjes heb ik helemaal geen problemen mee maar met watjes wel..![]()
Overigens als iemand watjes bij mij gebruikt kan ik er wel tegen maar niet tegen aanraken.
Verder heb ik echt een verschikkelijke hekel aan nagels over het schoolbord. (Gelukkig hebben wij whiteboards op school)
Maar een echte fobie lijkt me echt verschikkelijk, het feit dat iets je zo bang maakt dat je er sommige dingen voor laat ofzo.
Hoop voor iedereen hier dat ze er ooit vanaf komen..
_likepink_ schreef:Gekras op het bord-of iig dat geluid.
Dan ren ik letterlijk de kamer lokaal uit.
En Ganzen.....![]()
Ooit een keer aangevallen door een gans.En ik zie ze liever niet van dichtbij....
Miss_m schreef:_likepink_ schreef:Gekras op het bord-of iig dat geluid.
Dan ren ik letterlijk de kamer lokaal uit.
En Ganzen.....![]()
Ooit een keer aangevallen door een gans.En ik zie ze liever niet van dichtbij....
Ik vind ganzen ook niet leuk, moet altijd met de scooter langs ganzen ben altijd bang dat ze me aanvallen.
Vooral als ze allemaal op de weg zitten en dat ik er dan doorheen moet.

Erg leuk als iemand je mooi wilt maken voor een gala of iets idd
Maar echt een fobie is dat niet. 
Tancreda4 schreef:Ik kan niet tegen oog op laten maken... Ik ga als een gek lopen knipperen en jank gelijkErg leuk als iemand je mooi wilt maken voor een gala of iets idd
Maar echt een fobie is dat niet.
Ik heb wel hoogtevrees. maar die heb ik redelijk weten te overwinnen tijdens mijn vakantie in Ierland. Ik snap er zelf ook weingi van, ik hou wel van hoogtes en uitzichten, maar mijn lichaam houdt er gewoon mee op
Verder ben ik als de dood voor vuurwerk... Ik fiets heel wat omwegen tijdens die periode om het maar zoveel mogelijk te vermijden...