Angela, goed dat je zo je gedachten verzet, wilde net kijken maar dan krijg ik een melding dat ik eerst een weblog bericht moet plaatsen? Is je vriend nog niet thuis?
Sam, mooie foto's, je groeit al flink! Heb je ook al een echo gehad?
Ja, die heb ik ook gehad ja. Was allemaal heel duidelijk te zien Maandag heb ik een 2e echo
Ik moet wel eerlijk zijn, het is niet allemaal zwangerschap Ik ben een emo-eter, dus ben ik ook wel te zwaar. maar ben toch al heel wat bij gekomen aan mn buik
( ik vind het zelf op een bouwvakkersbuik lijken, maar goed )
Geniet maar lekker gewoon Flicka
Slaap lekker! Ik ben dr ook van tussen!
koi
Geplaatst: 20-05-09 23:22
Als ik stress/spanningen heb val ik ook af, familie let daarom nu extra op mij en ik mag overal mee eten.
Ik zal mn kotje ook eens op gaan zoeken, zie er wel tegenop maar het zal wel wennen. Slaap lekker dames en tot morgen.
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 21-05-09 07:22
morgen dames !
en wat flick zegt dat heb ik ook ik ben vorige jaar gwn iets van 7 kg afgevallen denk ik . en nu zit ik weer op gezond gewicht ! ik ben 1,75 en 58 kg
koi
Geplaatst: 21-05-09 10:37
Goedemorgen dames, beetje geslapen? Ik niet zo maar wie weet gaat het vannacht beter. Ga zo even bij mn schoonzusje langs, vanmiddag komt er een vriendin en vanavond naar mn moeder, genoeg te doen dus. Jullie nog plannen?
Billyboy, dan ben je in ieder geval niet te zwaar.
Goedemorgen allemaal. Ik heb tot vijf uur geslapen en daarna was ik wakker. Heel irritant, toen lukte het ook echt niet meer om te slapen. Toch blijven liggen met een beetje zenuwachtig gevoel en nog een beetje gedoezeld. Misschien gaat het vanavond beter idd CIV. Fijn dat je een beetje afleiding hebt.
Hoe gaat het verder met jullie allemaal vandaag?
Ik las een stukje terug iets over emo eten. Dat doe ik ook heel erg, in de jaren dat ik nu paniekaanvallen heb ben ik van 56 naar 76 kilo gegaan. Dit jaar heb ik me echter een periode zo slecht gevoeld dat ik helemaal niet meer kon eten. Dat gaat nu gelukkig weer goed. Ik weeg nu 65 kilo, er mag nog wel wat af, maar ik hou me er niet echt mee bezig. Me goed voelen vind ik op dit moment veel belangrijker dan mijn gewicht ( al voel ik me wel beter als ik geen 20 kilo te zwaar ben natuurlijk).
Fijne dag allemaal vandaag! Wij gaan ook even wat familiebezoekjes afleggen. Het gaat erg slecht met mijn opa, hij zit in het laatste stadium. Vind het best moeilijk om langs te gaan, maar dat is vooral omdat ik het zo erg vind om hem zo te zien. Ik ben opgegroeid bij mijn opa en oma, dus ze staan behoorlijk dicht bij me. Ik ben nog nooit iemand verloren die dichtbij me staat, dus dat vind ik wel een beetje eng. Aan de andere kant ben ik 29 en het hoort er gewoon bij natuurlijk. Maar het blijft moeilijk.
Billyboy: oei, ik ben kleiner als jou, maar weeg ehm.. 25 kilo meer.. Dankzij emo eten.. CIV: Lekker dagje, en flink wat afleiding. Ik vind dat je je er kranig doorheen slaat! Super! Sifra: Sterkte meid..
koi
Geplaatst: 21-05-09 12:43
Sifra, heel veel sterkte vandaag. Ik ben zelf al 2 mensen verloren die heel dichtbij me stonden, beide zeer onverwacht, was bij beide bij de reanimatie aanwezig. Dat is ook 1 van de redenen dat ik mezelf zo tegen ben gekomen, ben bij beide de volgende dag weer "gewoon" gaan werken . De kilo's zijn niet zo belangrijk, als je maar gezond bent dat is veel belangrijker. Mensen vinden mij wat te mager dus goed is het toch nooit maar ik ben gezond!
Sam, hoe is het vandaag met jou? Red je het nogsteeds zonder medicatie?
Angela, is het nog gelukt met je weblog? Was je vriend laat thuis en hoe voel je je vandaag? En dank je, de buurman vond me ook al sterk. Doet me goed om dat te horen (trots) maar ik moet opletten dat ik daar niet in doorsla zoals voorheen, wilde sterk zijn en dat was ik ook maar dat blijkt toch ook niet altijd de juiste manier.
Pfff, vriend alweer weg, belt hij net op ik ben nu bij mijn ouders en blijf daar wel even. Dus zit ik alweer alleen thuis. Of is het egoistisch dat ik zo denk?
Nee, vind ik niet Kon je niet mee met m naar zijn ouders dan? En is ie vaak weg?
Zo zit ik ook altijd heel veel zonder mn vriend. Nu is hij toevallig thuis. Maar das ook alleen omdat zn beste vriend niet thuis is. Anders zou hij opstaan, en daar heen gaan. Om dan tegen 8 uur savonds eens thuis te komen met de vraag: Wat eten we? En daarna weer te verdwijnen tot een uur of 2 snachts
Thanks! Ben er ook wel een beetje trots op. Nu nog bijhouden inderdaad..
koi
Geplaatst: 21-05-09 13:56
Ziet er mooi uit,ja, zeker zo met die vlinder op de achtergrond. Dat geeft een mooi rustig beeld. Maar is er (nog) niets verandert dan tussen jou en je vriend na die brief?
Sam, nu is mijn vriend weg maar als hij wel gewoon thuis is dan gaat hij ook 's avonds naar vrienden maar zeker niet tot 2 uur snachts. We hebben er samen voor gekozen om samen te gaan wonen dus dan is het ook wel leuk dat je elkaar eens ziet. Gelukkig hebben we hier geen problemen over. Misschien kun je het ook eens op deze manier aan hem voorleggen?
Er is wel wat veranderd, zeker wel.. Maar ik vind het gewoon niet leuk als hij iedere keer hele dagen weg is. Iedere zondag is hij weg omdat hij moet honkballen, en als we dan een dagje samen hebben is hij ook weer de hele dag weg. En dan zit ik hier nog alleen te kijken. Dat is gewoon niet leuk. Mijn wereldje is al zo klein..