Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:er is geen gevaar roept nederland.....als dieren een virus oplopen word er een heel gebied geisoleerd,vervoer word verboden.....en mensen blijven zich vrolijk verplaatsen over de hele wereld....gezellig met z'n allen in het vliegtuig....hoe je een virus razendsnel verplaatst? zo dus!
Maar de economische belangen zijn hoger dan het risico nemen dat er een wereldwijde epidemie veroorzaakt word...
edit...taalfoutje
Daphna schreef:Tja, ik heb nu ook een dilemma. Op zich zou ik het nu ook graag willen krijgen in plaats van over een paar maanden de gevaarlijke gemuteerde variant.
chickey schreef:Jetje1985 schreef:Ja, want dan moeten er teveel ouders vrijnemen van het werk
Ja en dan zijn ze er dus in ieder geval nietZe zijn namelijk bang als die pandemie uitbreekt dat er te weinig mensen zijn om te kunnen werken, en dan met name in de gezondheidszorg.
ThePast03 schreef:Bron:
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... -water.htm
Grieppatiënt al dagen zonder warm water Grieppatiënt al dagen zonder warm water
ARNHEM - Een Arnhemse vrouw die geveld is door de Mexicaanse griep, zit al dagen zonder warm water.
Volgens de vrouw weigert haar installatiebedrijf langs te komen, omdat de kans op besmetting te groot is. Tot op het hoogste niveau is het verzoek om reparatie besproken, maar vooralsnog geweigerd.
Volgens moederbedrijf Nuon is het bedrijf informatie aan het inwinnen bij deskundigen over hoe te handelen bij klanten die besmet zijn met het virus. Naar verwachting zal per geval worden bekeken of er hulp kan worden geboden of niet.
ThePast03 schreef:Daphna schreef:Tja, ik heb nu ook een dilemma. Op zich zou ik het nu ook graag willen krijgen in plaats van over een paar maanden de gevaarlijke gemuteerde variant.