Zo, op naar een nieuwe goede dag! Merk dat ik het door dit topic makkelijker vind om van snacks af te blijven Gewoon omdat ik hier dan lees; het ging weer geod vandaag! en ik dan zo iets heb: maar ik heb weer gesnackt
over dat fruit: ik maak het idd altijd vers en drink het meteen op.. Gister had ik het voor de verandering eens in stukjes gesneden en zo opgegeten, was ook wel weer eens lekker moet ik zeggen! Ik ga het denk ik gewoon afwisselen...
SuperLiesje
Geplaatst: 04-02-09 11:13
Ja inderdaad Patricia Haal hier echt steun uit! En het is ook fijn dat je niet meteen wordt afgerekend als je wel een keer zondigd, want iedereen hier doet dat wel eens. En dan kun je elkaar er mooi weer bovenop praten
CoSa
Geplaatst: 04-02-09 11:15
Baal echt. Heb tot nu toe niet kunnen sporten (WII Fit) en paardrijden gaat ook niet. Ik zelf heb een blaasontsteking en mijn paard heeft een flinke snotneus. Dus beide maar eve rustig aan doen. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en werd daar wel blij van trouwens. Zit mooi op schema
nou ik heb gister een redelijk goede dag gehad op dat ene broodje eier salde na ( het was wel errug lekker ) heb na mn avond eten op een appel bij de paarden voor wat energie niks meer gegeten.
vandaag heb ik netjes ontbeten met een lekkere cracker kipfilet. en neem er strax nog lekker 2 met mn middag eten. daarna ga ik naar de tandarts om mn gaatje te laten vullen dus heb ik geen eet drang.. en na de taqndarts ga ik naar de paarden eet daar nog even een appeltje en ga dan langzaam naar mn avond eten toe werken.
eigenlijk bevalt het me super goed deze maaltijden want ben gek op fruit, en ook een crackertje met wat lichts is geen straf vindt het heerlijk. tis alleen jammer dat ik dat hele pak crackers niet mag op eten haha vanavond ga ik even een half uurtje aan de wandel. doe mn shettie dr lichtjes om en neem haar lekker mee. ( is gewoon een dijk waar nooit iemand komt ) dus dat kan prima
Tat_jana
Geplaatst: 04-02-09 11:44
_Patriciaa schreef:
Zit nu lekker met een bakje musley met yoghurt, en een craker met kaas.. Dan ga ik zo douchen en om half 1 moet ik op de sportschool staan.. (:
lekker ik ga wel met je mee .. moet naar de tandarts gadsie
IngridHar
Geplaatst: 04-02-09 11:53
_Patriciaa schreef:
trouwens, gebruiken jullie allemaal light producten? qua drinken enz?
Ik probeer wel zoveel mogelijk. Ik doe boodschappen bij de Aldi en gelukkig kan je daar steeds meer light producten krijgen
niet alle "light" producten, zoals cola light gaat helemaal nergens over. zoiezo drink ik sinds ik afval geen cola meer, voorderest weeg ik alles tegen elkaar af, sommige light producten zijn erger dan de "gewone" producten,, ik sta in de super markt gewoon rustig alle soorten tegen elkaar op te wegen hoor
Aah ik heb gisteren een tamelijk goede dag gehad, en goed gesport (uurtje cardio!). Helaas pindakaas 's avonds wel met vriendje fles rode wijn opengetrokken en bak met nachochips met dipsaus! Maar ach vandaag extra mijn best doen en weer sporten! Al 3 keer gesport deze week! Helaas kan ik na vandaag pas zaterdag weer, maarja dan zit ik evengoed aan de 4 keer deze week en dan erbij nog fietsen!
Het helpt mij ook om erover te praten hoor, dan ben ik er bewuster mee bezig.
Ik gebruik trouwens wel light producten (vooral cola light), ik heb geprobeerd geen cola light meer te drinken, maar vind het zooooo lekker! Maar ik kijk wel goed welke procuten ik wel en niet kan nemen! Ik sta ook gerust alles te lezen in de winkel!
hahaha zo ook kom je dan mensen tegen die je raar aankijken ? huh waarom pakt ze alle pruducten en kijkt alle etiketten. tegen mij wordt altijd gezecht dat ik me niet zo moet aanstellen. en gewoon eens meer genieten moet, maar hoe kan ik nou genieten,, als ik niet lekker in mn velletje/vetje zit ?
Hmm Tatjana, moet je ze gewoon zeggen! Dat je je fijner voelt met wat kilos minder en wat gezonder! Wie zegt dat je niet geniet als je gezond eet? Ik trek me niet zoveel van anderen aan, dus als ze naar me staan te kijken in de super, dan doen ze dat maar lekker!
Zooo ik zit aan mijn ontbijtje (studentenleven he) 2 glaasjes water met 2 bammetjes sandwichspread
Verder neem ik nog: 2 bammetjes rookvlees 1 cracker kipfilet peer peperkoekje voor t sporten
nou ik vind dat niet stom klinken hoor Patriciaa.. Ik heb ook wel meer nodig dan een cracker om de dag door te komen. Juist dan ga ik zoeken naar andere lekkere dingen
Ja, ik heb af en toe 's middags echt geen zin in brood, en dan pak ik 2 crackers, maar dan ga ik later zoeken naar iets te snacken dus dan maar 3 boterhammen en rond 4en een stuk fruit..
ik kan crackers wel vervangen een keer voor brood, maar crackers vullen bij mij gewoon veel minder. Zeker die cracottes dingen, dus als ik crackers neem zijn het de volkoren van Wasa.