Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geloof dat ze die niet eens gezegd heeft...
En balen van de assistente maargoed, als de artsen maar wel aardig zijn komt het wel goed.
Wat zouden jullie doen?
MissPromiss schreef:Hannanas, hoe lang was bij jou eigenlijk de wachttijd voor Amsterdam?

Paula schreef:Volgens mij voor een verwijzing. Ik moest dus 3 maanden afwachten en als het dan niet verandert was mocht ik terugkomen. Maar daarvoor had ze het er al over gehad dat ik nog naar een reumatoloog of internist kon. HA zelf doet denk ik geen controle, die hebben nog nooit iets gedaan.
) als ze bij mij wat zouden vinden! Die duidelijkheid zou best veel schelen, maar nu bij mij zoveel is onderzocht heb ik die hoop wel opgegeven. Ik weet nu in elk geval dat ik geen enge tumor heb oid, en dat geeft ook wel rust. brigitta1987 schreef:Ik heb ook urine en euhm poep (geen net woord bij de hand) onderzoek gehad.
Fecaliën
Paula schreef:Wat mij betreft word ik ook nog onderzocht door een reumatoloog, neuroloog, internist dan en een second opinion bij een cardioloog. Maarja het schiet waarschijnlijk niets op en het is wel een boel gedoe.
Rietjes uit m'n vinger of urineonderzoek heb ik nog nooit gehad. Wel een ander heel uitgebreid bloedonderzoek, daar heb ik de resultaten nog van thuis liggen. Maar dat waren hooguit 6 buisjes, geen 12. (Moest ik doorgeven aan de HA, maar die had ze zelf al). Dat is ook al weer van vorig jaar juni geloof ik.
Volgens mij als ze iets vonden (oké, op iets ernstigs zit ik natuurlijk niet te wachten maargoed; het geeft wel duidelijkheid) spring ik echt een gat in de lucht...