Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistid schreef:Ik wil eigk wel een navelpiercing, alleen mijn ouders willen dat niet en dan wil er wel een volwassen kennis mee, maar komen mijn ouders er dan achter vermoorden ze me
lovey_ou schreef:en dan over de pierching stroeie
pharagirlke schreef:Horsii_mine schreef:Ik zou graag jullie mening willen weten(Ok.. Dat klinkt stom) Maar in ieder geval.. Over twee maandjes word ik 16 en dan wil ik er een piercing bij!
Heb nu 3 gaatjes, 2 in m'n linkeroor & 1 in m'n rechteroor en ik wil dus een industrial in m'n linkeroor & uiteindelijk over een jaar ofzo dan nog een tweede industrial erbij (Dat ze elkaar kruizen zeg maar), maar denken jullie dat dat staat bij mijn oor? Want bij sommige mensen vind ik het gewoon echt niet staan bij hun oren
![]()
*foto van oorbel*
(De oorbel die ik op de foto in heb zit bovenaan met een klemmetje vast & heb er nu dus nog een gaatje bij)
Ik ben zo jaloers op deze!!!
Maar met wat voor oorbel combineerde je hem? (want deze doe je maar in 1 oor normaal?) Gewoon een andere oorbel in je andere oor of?
AnnaMichiels schreef:ik weet niet hoor dramaqueen, maar volgens mij is het geen microdermal.. Echt 2 bolletjes met een staafje ertussen zal ik maar ff zeggen![]()
Tja, sorry ben geen piercingkenner
mistid schreef:Ik wil eigk wel een navelpiercing, alleen mijn ouders willen dat niet en dan wil er wel een volwassen kennis mee, maar komen mijn ouders er dan achter vermoorden ze me
xDramaQueen schreef:AnnaMichiels schreef:ik weet niet hoor dramaqueen, maar volgens mij is het geen microdermal.. Echt 2 bolletjes met een staafje ertussen zal ik maar ff zeggen![]()
Tja, sorry ben geen piercingkenner
omdat MD's nu in zijn en er echt een miljoen people 3 boven de heupen zetten ging ik daar van uit, maar dan is het idd een surface, bad idea.
xDramaQueen schreef:verschilt idd per lichaam, maar ik zou never nooit een surface nemen het litteken kan echt enorm worden, ik zou dan voor md's gaan, die hebben ook kans op uitgroei, maar litteken is een stuk minder, de druk ook, bij je heup is de huid veel te strak voor een surface dat duurt echt niet lang voor hij uitgroeit