) , vandaag eindelijk ongesteld geworden na mijn laatse pil op 18 december.Woensdag heb ik een afspraak om mijn mirena in te laten zetten.
Vind het heel erg spannend,maar ook een opluchting.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) , vandaag eindelijk ongesteld geworden na mijn laatse pil op 18 december._Tivoli_ schreef:Ik ben,17 dagen overtijd () , vandaag eindelijk ongesteld geworden na mijn laatse pil op 18 december.
Woensdag heb ik een afspraak om mijn mirena in te laten zetten.
Vind het heel erg spannend,maar ook een opluchting.
Ik had uitgerekend om gisteren ongesteld te worden en vorige week zaterdag werd ik het. Wel een fijn idee dat mijn cyclus nog heel netjes is!
Zaterdag wel enorm veel kramp en diarree maar na een paracetamol heb ik er geen last meer van gehad. 
Maar 4 dagen.... heerlijk! 

heyitsme schreef:spiraaltje moetzen ze plaatsen als je ongesteld bent? lijkt me niet erg euh...lekker, en t schijnt nogal zeer te doen
begin zenuwachtig te worden 
_Tivoli_ schreef:Nou,mijn mirena zit!
Het viel reuze mee!
Het was met zetten heel even een weeïg gevoel,en toen zat ie al!
Nu (half uur geleden gezet) voel ik hem al niet meer
Ik hoef alleen over zes weken even terug te komen om te kijken of hij goed zit,en dan ben ik er vijf jaar klaar mee
Ik ben blij dat ik het gedaan heb,en ik kreeg hem nog volledig vergoed ook,hoefde ook niks voor te schieten...
Echt een aanrader!

Bevalt tot nu toe echt goed, maar ben wel steeds half ongesteld zoals plagom. Heb wel verder nergens last van. Ben zo blij dat die rotpil in de vuilbak ligt
Vond de narcose trouwens heel fijn. Was even weg en werd weer rustig terug wakker (ook omdat het zo'n lichte narcose is) dus niets van gemerkt.