Heerlijke wandelingen weer gemaakt.
Tezzy is geschrokken maar gelukkig alles goed gekomen.
Bellatrix weer terug van vakantie.
Bijzonder die schans noordje.
Boedjang lekker een terrasje gepakt. Mooi plekje om te lopen.
Faringo ook eruit geweest.
Ik heb gisteren weer de hele dag op de keuring rond gelopen. Een vriendin van ons zou merrie en hengstveulen showen voor kennissen van haar. Dien hadden daar geen ervaring mee. Dus wij zouden helpen. Niet dat wij veel ervaring hebben ( was mijn eerste keuring als hulp bij voorbrengen) maar als je kan longeren en grondwerken is erachter aan rennen met een rammelend bakje en lange zweep niet moeilijk. De hengst was alleen wel echt heftig haha gelukkig waren er sterke mannen om daarmee te helpen. De merrie moest daarna ook nog alleen, dat is echt een schat. Het hengstje was nummer 1 van zijn klasse. Dus ook nog 2 ererondjes moeten rennen en ik ren normaal nooit. De merrie helaas laatste, maar dat was vooral omdat de kwaliteit in haar klasse zo ontzettend hoog was.

In de avond ook nog gewandeld weer de geit met kalf gezien, nu kon ik ze goed bekijken. Echt te schattig. Vanavond ga ik met mijn broertje mee op een wild tocht, kijken of we op de Veluwe iets kunnen spotten. Op pad met de boswachter het rustgebied in.
Mooie avondlucht