Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiggs schreef:RSLevi schreef:Dank! Streven was binnen de 3u, dat is wel gelukt![]()
Top gedaan!
Heb jij, of iemand anders, tips voor gelletjes?
IMAY1990 schreef:Nee, dat moet je dan niet willen inderdaad.Hmm, ik vrees dat dat te ver is voor mij. Ik ben net weer aan het opbouwen naar de HM op de weg dus dan is een trail van 6km meer dan dat 6 weken eerder niet echt een haalbaar idee.
Gefelie Karin!![]()
Jeetje, wat goed, RSLevi!!
Puera schreef:IMAY1990 schreef:Nee, dat moet je dan niet willen inderdaad.Hmm, ik vrees dat dat te ver is voor mij. Ik ben net weer aan het opbouwen naar de HM op de weg dus dan is een trail van 6km meer dan dat 6 weken eerder niet echt een haalbaar idee.
Gefelie Karin!![]()
Jeetje, wat goed, RSLevi!!
Je kan eventueel ook de 12 km op dat nummer lopen, dan moet je het aangeven als je gefinisht bent. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet helemaal naar de Hondsrug rijdt voor zo’n korte afstand.
Ik kon aan het begin van de middag bij de fysio terecht.Die heeft er met moeite wat naalden in geprikt, zo hard waren die spieren. Het voelt alweer wat beter. Komend weekend mag ik weer een stukje proberen te lopen.
Vanavond even overleggen op de sportschool, ik kreeg andere oefeningen aangeraden.