Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ik heb een uitnodiging gehad, meteen op de site gekeken en kon deze week nog terecht, ik heb het weggeklikt omdat ik nog even in m’n agenda moest checken of dat kan. Nu probeer ik de afspraak te maken en krijg ik de melding dat ik geen afspraak kan maken.. iemand dit ook gehad?
anne_bento schreef:Ik heb een uitnodiging gehad, meteen op de site gekeken en kon deze week nog terecht, ik heb het weggeklikt omdat ik nog even in m’n agenda moest checken of dat kan. Nu probeer ik de afspraak te maken en krijg ik de melding dat ik geen afspraak kan maken.. iemand dit ook gehad?
raket schreef:cam schreef:Zo’n fijn topic dit.
Heb toch het gevoel dat je niet met iedereen kan praten over inenten zonder de hele discussie uitgemeten te krijgen
Ik vind het lastig te horen dat de vaccinaties gemaakt zijn om de hele wereld bevolking om zeep te helpen of om ons onder controle te houden enz.
Nou mijn autoradio praat tegen me en de tv verspringt van zender sinds donderdag hoor (of ik zat per abuis op de afstandsbediening).
lenaa_tje schreef:anne_bento schreef:Ik heb een uitnodiging gehad, meteen op de site gekeken en kon deze week nog terecht, ik heb het weggeklikt omdat ik nog even in m’n agenda moest checken of dat kan. Nu probeer ik de afspraak te maken en krijg ik de melding dat ik geen afspraak kan maken.. iemand dit ook gehad?
Even geschiedenis verwijderen, hij pakt alleen je leeftijd dan en niet dat je een brief hebt.
Fijn voor de briefontvangers!
Citaat:Een groeiende groep 60-minners probeert via het online vaccinatieportaal van het RIVM eerder dan gepland een coronavaccinatie te krijgen. De GGD Groningen roept ze op toch vooral op een uitnodigingsbrief te wachten.
verootjoo schreef:Echwel schreef:
Die fillers leveren zo vaak problemen op en reageren overal mee, snap niet dat mensen dat nog doen.
anne_bento schreef:Ik ben bang voor de gevolgen op lange termijn. En ja, ik weet dat Corona oplopen op lange termijn ook grote gevolgen kan hebben, daar ben ik me ook van bewust. Ik moet er goed over nadenken en zeker weten dat ik er echt helemaal achter sta