vandaag is wat dat betreft nog niet heel veel anders so far, maar voelt wel wat beter
Nog flink hoesten, net als m'n zoontje maar geen koorts en hoofdpijn meer. En wel weer een beetje trek ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaag is wat dat betreft nog niet heel veel anders so far, maar voelt wel wat beter

Komend weekend alleen 1 keer lunchen buiten de deur, en wel veel beweging. Dat gaat wel goed komen.
fijn weekend alvast...
. Er was weer 0.4 vanaf. Als dat zo blijft tot woensdag, ben ik tevreden.
. Wel echt genoten van mijn bakje friet na afloop, eet normaal alleen soms air fryer friet en dan is gefrituurde friet wel echt een traktatie
. MuSLi schreef:Je bent lekker bezig geweest @Gamova! Heb je een doel in gedachten? We hebben allemaal soms wel zo'n fase waarin het even niet zo lekker loopt, maar een beetje kabbelt. Zolang het niet omhoog schiet en uit de hand loopt komt dat ook wel weer goed
nu dus de kunst om te blijven kabbelen haha
_Tarzan schreef:Goed bezig weer allemaal!!
Hier inmiddels -11,9 we kruipen langzaam weer naar onder dus
Wat jammer purny!
. Vandaag wel 15.000 stappen gezet en niet gesnoept en morgen lekker boulderen.
.
Dus nu blij om weer terug te zijn. Gaan we opnieuw bekijken hoe we hier blijven. Haha.
Stabiel blijven gaat goed, hoop dat de dalende lijn van vorige week door blijft zetten. Blijft slimme keuzes maken met alle etentjes etc die er komende tijd aankomen, dat is echt mijn valkuil. En ik merk nu echt dat mijn lijf soort van 'gewend' is aan alle beweging en dat ik voor dezelfde beweging minder kcal lijkt te verbranden. Het bewegen gaat ook makkelijker dus dat zal wel kloppen.
ik ben bijna toe aan mijn eerste beloning, dan mag ik een nieuwe tas!
.
. Maar eens even een leuke beloning voor mezelf verzinnen
.