[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 07:57

Bedankt allemaal, ik ben er ook super blij mee <3

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 06:40

Wauw die is echt heel gaaf!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:59

IvysToeter schreef:
xMyrth schreef:
Moooi ja!!!

Naomi geeft helaas het ontwerp niet meer vooraf :( Ik ben woensdag weer aan de beurt en krijg dan ook pas te zien wat ze ervan gemaakt heeft... Dat vind ik toch wel spannend :+

Ik kreeg dat ook bij mijn beide tattoo's.

Waarom is dat? Als je dan die dag komt voor het zetten en je vindt de tattoo niks, passen ze het dan op dat moment nog aan of kan je dan weer naar huis?

Dan is vooraf laten zien toch een stuk makkelijker? Dan heb je nog even tijd om het te laten bezinken en eventueel aanpassingen door te geven :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:08

Het is vooral tegen kopiëren. Of dat je je afspraak zou afzeggen en met het ontwerp elders zou gaan.

Hier altijd pas terplaatse het design gezien. Soms ook nog aanpassingen gemaakt maar dan vooral qua resizen. Eén keer heb ik het ontwerp wel vooraf mogen zien, maar dat was omdat de artieste me kende en vertrouwde. Bovendien heb ik toen individueel geboekt met haar en was dat voor op een conventie. Dus iets andere omstandigheden. :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:37

Bij mijn tattoo ben ik toen ook de hele dag geweest, heeft toen ook nog het een en ander moeten aanpassen, vooral qua formaat (design was ik eigenlijk wel tevreden over). Achteraf zijn er toch wat kleine dingetjes die ik in het design net iets anders had gewild, maar ik ben ook wel een beetje een zeur :=

@karin: Vind hem heeeeel gaaf! Maar ben ook fan van zonnebloemen <3 Wil er uiteindelijk ook een, maar dan ook een grote waarbij je mooi de details ziet :D (nu een hele kleine)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:20

Ja we hebben nog wat dingetjes aangepast, maar hij staat! :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:38

Vandaag was t mijn beurt, eerste tattoo is een feit! :D

Ben er zo blij mee! Hanne heeft super mooi werk geleverd <3

Afbeelding

Afbeelding

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:59

Jackytje schreef:
Het is vooral tegen kopiëren. Of dat je je afspraak zou afzeggen en met het ontwerp elders zou gaan.

Hier altijd pas terplaatse het design gezien. Soms ook nog aanpassingen gemaakt maar dan vooral qua resizen. Eén keer heb ik het ontwerp wel vooraf mogen zien, maar dat was omdat de artieste me kende en vertrouwde. Bovendien heb ik toen individueel geboekt met haar en was dat voor op een conventie. Dus iets andere omstandigheden. :)

Oh dat klinkt inderdaad wel heel logisch ja! Nog helemaal niet over nagedacht dat sommige mensen zoiets doen :)

@donnar
Wauw! Die is heel gaaf! :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:54

Mooi Donnar <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:33

donnar schreef:
Vandaag was t mijn beurt, eerste tattoo is een feit! :D

Ben er zo blij mee! Hanne heeft super mooi werk geleverd <3

[ [url=m/4s8d10.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pECYaf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is echt onwijs mooi

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:14

Mooi Donnar! heel fijntjes

Ik zit dus nu al twee weken de hele tijd naar mijn nieuwe zonnebloemen te kijken, echt zo blij als een kind :D bedankt voor al jullie complimentjes!

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:10

Zoo mooi <3 ik kan niet wachten tot hanne terug is van vakantie en ze dr agenda open gooi :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:15

Denken jullie dat een kleine tattoo achter je oor een probleem zou zijn voor werk?
Ik heb nog geen idee wat voor werk overigens, dus ik wil geen tattoo nemen op een plek waar het een probleem zou kunnen zijn.

Het zal iets kleins en simpels zijn trouwens, iets als een bliksemschicht of een E.

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:20

Denk het niet althans ik kijk nooit achter iemands oor :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:26

Ik heb er eentje achter m'n oor, inmiddels al een paar weken en gister een collega die hem toen pas op viel :') En ik heb ook vaak zat m'n haar vast

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:35

Ik ga binnenkort even langs bij Artcastle voor de volgende.. :D Mijn vriendin wil een kleine tekst op haar voet laten zetten en ik een Arabische zin op mijn onderarm. Datum weten we al, over 9 weken ongeveer.

Mijn zus en ik zitten samen ook nog te twijfelen en zoeken wat we nou willen.. Ze had onlangs dit gevonden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alleen de artiest zei dat het daar niet zo mooi zou genezen en het ook niet zo strak zou blijven dus dat idee is weer van de [***]. :') Is er toevallig iemand hier die zo'n tattoo heeft? :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:03

Zo die van mij staat erop, sinds gisteren :)
Heb er even een zwartwit foto van gemaakt want het was echt rooood :o

De klaver had ik al, maar wilde die graag uitbreiden. Naomi heeft er een mooi geheel van gemaakt vind ik :)

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:22

xMyrth schreef:
Zo die van mij staat erop, sinds gisteren :)
Heb er even een zwartwit foto van gemaakt want het was echt rooood :o

De klaver had ik al, maar wilde die graag uitbreiden. Naomi heeft er een mooi geheel van gemaakt vind ik :)

[ [url=m/lwLsUy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Ik vind deze echt gaaf!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:22

Captain schreef:
Ik ga binnenkort even langs bij Artcastle voor de volgende.. :D Mijn vriendin wil een kleine tekst op haar voet laten zetten en ik een Arabische zin op mijn onderarm. Datum weten we al, over 9 weken ongeveer.

Mijn zus en ik zitten samen ook nog te twijfelen en zoeken wat we nou willen.. Ze had onlangs dit gevonden:
[ [url=m/N7vnsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ccl6KZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WllUq5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alleen de artiest zei dat het daar niet zo mooi zou genezen en het ook niet zo strak zou blijven dus dat idee is weer van de baan. :') Is er toevallig iemand hier die zo'n tattoo heeft? :)

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nooit op die plek een tattoo zou laten zetten.
Denk dat dat inderdaad erg moeilijk is om strak te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:23

Tattoo op of achter je oor vervaagd snel, zeker dunne lijntjes :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:30

Een vriend van mij heeft zo’n tattoo op z’n oor, strak en mooi geheeld. Maar hij zit verder ook echt onder de tattoos (armen vol, rug, benen, etc) en dat vind ik eigenlijk altijd wel een mooie regel om aan te houden voor je tattoos op/rond je gezicht/handen zet.

Edit: niet om te zeggen dat het niet minder strak wordt dan op die foto’s/dat het miet snel vervaagd in verhouding tot andere plekken, dat doet het uiteraard wel. Die op de foto’s zijn alledrie ook net gezet, dus geen realistisch beeld materiaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:33

Die van mij achter mijn oor is ook heel mooi geheeld, klein stukje dat niet gepakt heeft maar het zijn dan ook heeele fijne lijntjes.
Ik weet alleen dat tattoo's op je oor een beetje hetzelfde zijn als die op je vingers (iets minder extreem natuurlijk want als het goed is doe je niet zo veel met je oor als met je vingers :') ), ze vervagen sneller/worden sneller minder mooi

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:43

Op het oor lijkt me inderdaad heel snel te vervagen.

Mijn been is (ongeveer) klaar! Voorlopig toch. :D Gisteren een walvisje laten zetten tussen een gat dat me heel erg stoorde, en nu staat hij perfect tussen mijn schelp, zeekoe en beertje <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:45

Zo leuk!! <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:36

Super schattig