Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IvysToeter schreef:xMyrth schreef:Moooi ja!!!
Naomi geeft helaas het ontwerp niet meer voorafIk ben woensdag weer aan de beurt en krijg dan ook pas te zien wat ze ervan gemaakt heeft... Dat vind ik toch wel spannend
Ik kreeg dat ook bij mijn beide tattoo's.
Jackytje schreef:Het is vooral tegen kopiëren. Of dat je je afspraak zou afzeggen en met het ontwerp elders zou gaan.
Hier altijd pas terplaatse het design gezien. Soms ook nog aanpassingen gemaakt maar dan vooral qua resizen. Eén keer heb ik het ontwerp wel vooraf mogen zien, maar dat was omdat de artieste me kende en vertrouwde. Bovendien heb ik toen individueel geboekt met haar en was dat voor op een conventie. Dus iets andere omstandigheden.
Captain schreef:Ik ga binnenkort even langs bij Artcastle voor de volgende..Mijn vriendin wil een kleine tekst op haar voet laten zetten en ik een Arabische zin op mijn onderarm. Datum weten we al, over 9 weken ongeveer.
Mijn zus en ik zitten samen ook nog te twijfelen en zoeken wat we nou willen.. Ze had onlangs dit gevonden:
[ [url=m/N7vnsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ccl6KZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WllUq5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen de artiest zei dat het daar niet zo mooi zou genezen en het ook niet zo strak zou blijven dus dat idee is weer van de baan.Is er toevallig iemand hier die zo'n tattoo heeft?