Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remark schreef:Bedankt voor de leuke reacties!
@rebecca ik zou je graag helpen maar ik heb echt geen idee.
Essie is zooo leuk!
AnneJ1995 schreef:Ik kan niet verlengen zelf. Normaal vijl ik de rest dan op gelijke lengte, maar de rest is zo mooi lang.. dat ik t gewoon laat bijgroeien Haha. Dus nu treurig met 1 kort nageltje.![]()
Op de foto met blauw was m'n wijsvinger pas ook gesneuveld, die begint nu ook weer een beetje bij te groeien.
nikilover schreef:Hier zowel een blij moment als een soort van irritatie moment![]()
Ik merk dat mijn nagels enorm snel groeien nu ik lekker met olie smeer, een laagje builder gel onder de lak doe en de kleur wegvijl ipv het weken..
Dus, nu heb ik langere nagels dan ik normaal gewend was ( Dan waren ze al gesneuveld.. ) en ik vind het prachtig..
MAARIk merk ook echt dat ik het niet gewend ben.. Doe blijkbaar best veel met mijn nagels, en zit er ook onbewust een beetje op te duwen en te doen.
Dus daar let ik nu op, want als je op een 'langere' nagel zit te duwen voelt dat al niet prettig natuurlijk.
En nu zijn ze niet eens lang.. Voor mij zijn ze 'lang'![]()
En eigenlijk wil ik ze langer, maar dan moet ik er wel aan wennen en ermee om kunnen gaan.
Ben ik nou de enige die hier een soort van aan moet wennen?
AnneJ1995 schreef:Ik ben dus echt een amateur he. Maar had van Pink een vijl gekregen, weet niet eens welke grit, alleen dat t echt een grove was. Daarmee heb ik het grootste deel afgevijld en t laatste deel met een fijnere vijl om m'n nagel te sparen.
Yenni schreef:AnneJ1995 schreef:Ik ben dus echt een amateur he. Maar had van Pink een vijl gekregen, weet niet eens welke grit, alleen dat t echt een grove was. Daarmee heb ik het grootste deel afgevijld en t laatste deel met een fijnere vijl om m'n nagel te sparen.
Ja ik ook. 2 kleine roze/witte en 1 grote witte. Een donker roze en een licht roze kant. Geen idee welke vijl ik waar voor moet gebruiken...
x_Jeanine_x schreef:Ik zit heel erg in dubio
Mn gel uv lak van vakantie bevalt super goed....
maar nu zitten er geen salons bij mij in de buurt voor leuke prijzen.
Nieuwe set €50,- na 3-4 weken €40,-
ManiQ is €25,- voor kleur lak per keer...
Nu heeft een collega van mij sensation nails... maar nu heb je natuurlijk ook Pink Gellac voor thuis...
wat moet ik doen
nikilover schreef:Maar meiden het staat toch precies uitgelegd? Ik zou het zelf niet meer weten omdat ik de vijl niet meer gebruik, heb nu zo'n bufferblok en vind ik veel fijner.. Maar in het boekje staar precies waar welke kleur van de vijl voor is
Uit mn hoofd roze om de nagels op te ruwen en wit om in model te vijlen
x_Jeanine_x schreef:Ik zit heel erg in dubio
Mn gel uv lak van vakantie bevalt super goed....
maar nu zitten er geen salons bij mij in de buurt voor leuke prijzen.
Nieuwe set €50,- na 3-4 weken €40,-
ManiQ is €25,- voor kleur lak per keer...
Nu heeft een collega van mij sensation nails... maar nu heb je natuurlijk ook Pink Gellac voor thuis...
wat moet ik doen
Cinnepin schreef:Ik doe het puur voor de hobby en vraag alleen een prijs voor de materiaal kostenIk vind hete cht super.
Vrijdag heb ik nog op een beauty event gellak gezet van Florale ( kappers winkel hier in Veenendaal ) met hun producten ( zij verkopen ook gellak ). Heb er echt schik in. Heb nu ongeveer 60 kleurtjes en ik heb wat gespaard en weer een lading kleurtjes besteld die mijn kant op komen.